האידיוטים של השבת

רשות הדבור לחבר סכין !../images/Emo24.gif../images/Emo59.gif

רשות הדיבור לחבר אקדח וזכות הצעקה לי (נקמת הטרקטור, פרפרזה על ציטוט של ז'בוטינסקי - זכות הדיבור לחבר פרבלום) אבל לא באמת שרון שלום רב, קודם כל תודה על הדאגה, ואת זה אני אומר מעומק הלב, כמו שאני אומר תודה (בחיוך ובהנפת יד לשלום ולתודה) לכל נהג שנותן לי לעבור צומת, מחלף, נתיב ובכלל שעוקף אותי ומשאיר אותי בחיים. גם אם איני מסכים לרוב הגדול של טענותיך עדיין אלחם כדי שתוכל להשמיע אותן. לגבי אדיוט, חכם, מתחכם, מחנך ושאר תארים אני מרגיש וחושב שהכוונה הטובה מתפוגגת ומתמוססת בתוך בליל הנאצות והחרפות שאינם ממין העניין, ורוב חברי הפורום היו מקשיבים יותר ( ומבטלים פחות את דבריך רק מטעמי עלבון ותארי כבוד מפוקפקים) הלוגיקה שלך מטרידה אותי מאוד, כמו גם המסקנה הנחרצת שחובתו הנפשית, המוסרית, החוקית וכיו"ב של כל אחד היא להימנע בכל מחיר מכל סכנה שהיא, ביחוד מסכנה שכרוכה בטירדה, או הטרדה או עיצבון או ג'ננה שלך. לראיה - המכתב/פקס למשטרת התנועה על הסכנה הגדולה שאנו (רוכבי הכביש) גורמים לעצמנו וכתוצאה מכך מחייבים אותך, האזרח ההגון ושומר החוק בכל מחיר לעבור את הקו הלבן. כמה משוואות ונגזרות המתחייבים משימוש בלוגיקה שלך, ובוא נבדוק יחד האם אני, אתה והציבור יכול לעמוד בהן: 1) מעת לעת יש פיגועים בתוך ישראל (בערים, בכפרים, בקניונים וכו' ועל כן שומה על כולנו לעקור לשוויץ שם מספר הפיגועים בכל פרמטר מדיד קטן הרבה יותר, שלא לדבר על אוסטרליה, פפואה ניו גיני וכיו"ב 2) מעת לעת רכבות מתנגשות במכוניות, ובכל מקרה שכזה נהג המכונית משלם את המחיר בחייו על פי רוב בעוד שנהג הרכבת והנוסעים בה נשרטים במקרה הרע, ומכאן שיש לאסור על מכוניות ליסוע בקרבת רכבות 3) מעת לעת מכוניות מתנגשות במשאיות, בסמי ובפול טריילר בתוצאות דומות לסעיף 2) ולכן יש לנקוט שוב באיסור הנ"ל 4) מעת לעת אזרחים תמימים המקפידים לנשום אויר מלוא ריאותיהם חוטפים סרטן כזה או אחר כתוצאה מזיהום האויר באיזורים רבים בארץ, בין היתר מריבוי מפעלי תעשיה ומכוניות, ומכאן שיש לאסור על אותם אזרחים לנשום, ומוטב שעה אחת קודם וגו' ועוד תקצר היריעה מאיסורים וחרמות וקונמות שונים ומשונים הנגזרים מן ההגיון הצרוף. ועכשיו לענייננו מכיוון שלא נראה לי שאני או אתה נפסיק לנשום, או ליסוע במכונית, או לשתות מים מן המוביל, או ליסוע ברכבת וכו' למרות הסכנות הנוראות, הרי שאין שום סיבה שנפסיק לרכוב על אופניים. ומשהו יותר אישי אני רוכב, וגם מתחרה , אבל קודם כל הרכיבה היא חלק עיקרי מדרך החיים שלי, ועל כן אני נוסע כמעט מדי יום לעבודה וחזרה ( ת"א רחובות) וגם לכל ענייני האחרים, ואני עושה את זה לא מעט שנים ( משהו כמו מגיל 12) ואני גם נוהג, ואני ממשיך לומר תודה לכל נהג שמשאיר אותי בחיים ונותן לי מקום בכביש, ואני אומר גם לך תודה. אם זאת קח בחשבון שכשאני אומר הרבה שנים - אני מתכוון לכך שלפני 30 שנה יצאתי על אופניים 3 הילוכים עם כל הציוד על הסבל, מבאר שבע עד דן, ומדן ועד אילת. השוליים ברוב חלקי הארץ דאז היו הרבה יותר צרים מן השוליים שצילמת, ונסעתי בכל הכבישים האפשריים, ומשאיות ומכוניות עברו אותי ב 90 קמ"ש במרחק של ס"מ ממני (אבל הם לא ניסו לחנך אותי ולא התקרבו אלי בכוח כדי להראות לי שהם חזקים עלי וגם לא זרקו עלי אבנים) כך שיש לי ולרבים אחרים נסיון רב, על אף העובדה שזה לא מבטיח אותנו מן הנהג הבא או מגלגל המשאית שמתנתק וירדוף אחרינו או מסכנות לא צפויות אחרות, אבל הלוגיקה שעקב הסיכון שומה עלינו להפסיק להטריד אותך ואת שוכני הכביש האחרים - הדרך עוד ארוכה איש לא חושב להוריד סמי טריילר מן הכביש בעלייה מסדום לערד רק כי הוא מעכב את התנועה ולא ניתן לעקוף אותו ומי שיעקוף צריך לעבור קו לבן וכו' אז אנא החל את התובנה הזו גם עלינו, וכמו שלא היית מצלם סמי טריילר איטי אלא נזהר ממנו, מקלל אולי וממשיך הלאה (בלי לכתוב פקס למפכ"ל...) -אז אנא, יש לנו שיקול דעת ואיזשהו היגיון, ובעיקר גם לנו מותר לחיות בארץ, ומותר לנו שאורח החיים שלנו יהיה קביל כמו כל אורח חיים אחר. ולכל המקטרגים והשטיחונים שחושבים שלנו זה לא יקרה וכיו"ב - קחו בחשבון שההסתגרות בשטח היא מראית עין מקומית, אבל כבר זכיתי בכבוד המפוקפק של טרקטורונים, ג'יפים ואופנועים שסכנו אותי במהירויות גבוהות בסינגלים, בשבילים ובדרכי קק"ל ולצערי גם משם עוד יגיעו נפגעים (ואיני רואה בשום פנים ואופן צורך להמליץ למישהו לא לרכוב בשטח בגלל שג'יפאים/טרקטוראים/אופנוענים פרועים מסכנים אותו. אז שרון - אני קודם כל חוזר ואומר לך שוב תודה, תוכל לשקול להבא את הסגנון אבל זה כבר עניין שלך ושל המסר שאתה רוצה להעביר ובמידת מה גם אינדיקציה על מי ומה אתה, תמשיך לרכוב, וגם לנהוג בזהירות, ובבואך לחנך בעוצמה כזו נסה לראות גם את הצד השני, ותנסה לבדוק האם ההמלצות שלך יתקבלו על ידך בשינוי קל של הנושא ולחלופין - קח בחשבון שב32 השנים האחרונות אני חושב היטב, בכל פעם שאני רוכב, על איך, ואיפה ולמה ומתי אני רוכב, ומה אני עושה בכדי להשתלב ולהפריע לסביבתי בצורה המינימלית האפשרית, וכמו שאתה מבין זה קורה די הרבה, וכמו שאין לי כוונות להפסיק לנשום מרצוני החופשי, גם אין לי שום רצון להפסיק לרכוב בכביש. שוב תודה, ואשמח להמשיך את השיחה בכל דרך שתבחר יוסי
 

bike3

New member
../images/Emo45.gifמעולה, רק תיקון קטן...

"זכות הצעקה לי" - פראפרזה של נקמת הטרקטור על ציטוט של י"ח ברנר ולא של ז'בוטינקי.
 

shay golan

New member
../images/Emo3.gifאולי נגיש תלונה משותפת

למשטרת תנועה, נגד 669 בגין צילום תמונות רבות תוך כדי נהיגה???
 
למעלה