האידיוטים של השבת

Infin1ty

New member
הממ

" אם אני אכנס בך , סיכוי גבוה מאד שבכביש כזה צר אני אכנס גם כן לתאונה" מי נתן לך רישיון ילדה? או יותר נכון, מי העביר אותך תאוריה?
 

bike3

New member
SARON669, אם את/ה כ"כ מודאג/ת

מן האפשרות שתקלע/י (זה מעייף אותי, מעכשיו הכל בזכר...) לתאונה, אז למה שלא תפסיק לעבור שם עם הרכב בימי שבת בבוקר, שלא לדבא על כך שתפסיק לצלם תוך כדי נסיעה. לא רק רוכבים צריכים לבצע הערכת סיכונים כי אם גם נהגים (אם כי כמובן הנזק והפגיעה של הרוכב תמיד יהיו גדולים פי עשרות מונים מאלה של הנהג). ולענין כביש 3: - האם הכביש, במצבו הנוכחי מסוכן לרכיבה? - כן. השולים צרים מאוד ומלוכלכים בפסולת של העבודות שמתבצעות שם. - האם רוכבים צריכים להיות מודעים לכך, לרכב בזהירות ולתכנן את המסלול כל מנת למזער ככל האפשר את הסכנה? - תמיד. אני וקבוצתי למשל מעדיך בד"כ להתחיל את הרכיבה בנסעיה על כביש 3 לכייון דרום בשעות הבוקר המוקדמות כאשר הכביש יחסית ריק, ולסיים את האימון דרך צומת שמשון. - האם יש איזשהו בסיס משפטי/ חוקי לבקשה שלך חסום את הכביש לרכיבת אופנים? - לא. יש מס' כבישים בארץ שאסור לעולות עליהם עם אופנים, זה לא אחד מהם. - האם לדעתי יש לך איזושהי דעה קדומה (bias) נגד רוכבי כביש? - לדעתי כן. - האם אתה מוזמן לעלות על אופני כביש מדי פעם ולנסות להצטרף אלינו לרכיבה כדי לראות את היופי שבתחביב שלנו? - כן, אם כי לא אתפלא אם SARON669 הוא/היא כבר רוכב/ת, ואלי אפילו על אופני כביש...
 

odedbc

New member
חוק והיגיון באופרת קרבון

*מערכה ראשונה (+ציטטות מהגרנדה פינאלה) קם אחד שרון באמצע הלילה. אולי היה לו כאב ראש, אולי הקטנצ'יק שלו מצמיח שיניים ולא נותן לישון, קם ושופך את חמתו על הגויים שלא ידעוהו, ברשעות שאינה פחותה מה"טימטום" שלנו הרוכבים כביכול, שאותו הוא מצלם ומתעד בגבורה, תוך כדי שהוא נוהג קרוב לוודאי ביד אחת בכביש מסוכן! ואכן הרשעות נוטפת מדבריך שרון. קודם הרישא עם "המטומטמים" ואח"כ הסיפא "אהה. לא רק שאינכם עומדים על גדל חכמתי וזהר צדקת הגיוני, ואתם עוד מתחכמים איתי? אני אותכם למתנ"א" ורץ ומשגר מכתב לאח הגדול, מתנ"א הצדיק, ובו קריאה להשמיד להרוג לאבד לרצוץ למעוך ולכתוש את זכותו של הרוכב האלמוני לרכב בכל מקום שהחוק היבש מרשה לו. לגבי ההיגיון שלך שרוןצ'יק, מוטב שלא אוסיף מילה, אבל דבר אחד בטוח- אהבת ישראל אין בך אפילו כדי פסיק קטן, ואהבת רוכבי האופניים עוד פחות. *מערכה אמצעית מיד קמים ונזעקים הכבישונים להגן על זכויותיהם, ומיוחד כאשר העדויות המפלילות כביכול, מתעדות רוכבי אופניים שרוכבים על פי החוק והדין (אם כי לא על פי הגיונו הצרוף של שרון האלמוני) *עוד סצנה ענקית מצטרפת לקטגוריסטים אלונה, ומטילה ספק בכישורינו המוחיים, תוך כדי שהיא מתארת נהיגה פרועה ועקיפה בקו לבן על מנת להגיע בזמן ל......פגישה של רוכבי שטח. ראבאק, כזו אופרת קרבון לא ראינו כבר מזמן. זהרון אתה שותק?
 

sharon669

New member
גם אני רוכב , אבל לא מסכן את עצמי

אז למה שלא תפסיק לעבור שם עם הרכב בימי שבת בבוקר למה שלא תפסיק לדבר שטויות ותתחיל לדבר לעניין ? שתפסיק לצלם תוך כדי נסיעה תרשה לי לא להתייחס הפגיעה ברוכב תמיד יהיו גדולים פי עשרות מונים מאלה של הנהג). זה עדיין לא זוקף לו את הזכות לסכן אנשים אחרים ולענין כביש 3: - האם הכביש, במצבו הנוכחי מסוכן לרכיבה? מאוד - כן. השולים צרים מאוד ומלוכלכים בפסולת של העבודות שמתבצעות שם. נכון - האם רוכבים צריכים להיות מודעים לכך, לרכב בזהירות ולתכנן את המסלול כל מנת למזער ככל האפשר את הסכנה? לא ! הם אמורים להתרחק מסכנה ברורה , ולא לסכן אנשים אחרים - תמיד. אני וקבוצתי למשל מעדיך בד"כ להתחיל את הרכיבה בנסעיה על כביש 3 לכייון דרום בשעות הבוקר המוקדמות כאשר הכביש יחסית ריק, ולסיים את האימון דרך צומת שמשון. אז גם אתה חלק מאלו שאינני מעוניין לחזור על שמם - האם יש איזשהו בסיס משפטי/ חוקי לבקשה שלך חסום את הכביש לרכיבת אופנים? אני אבדוק את הנושא - לא. יש מס' כבישים בארץ שאסור לעולות עליהם עם אופנים, זה לא אחד מהם. אל תהיה ראש קטן , זה כביש אדום תסתכל כאן : http://bdold.mot.gov.il/maps/CenterRoads.asp?KvishCode=10 על כל כביש אדום צריך לאסור לרכב !! ובמיוחד הכביש הזה שהוא בשיפוצים ! - האם לדעתי יש לך איזושהי דעה קדומה (bias) נגד רוכבי כביש? למה שלא תפסיק לדבר שטויות ותתחיל לדבר לעניין ? - האם אתה מוזמן לעלות על אופני כביש מדי פעם ולנסות להצטרף אלינו לרכיבה כדי לראות את היופי שבתחביב שלנו? - כן, אם כי לא אתפלא אם SARON669 הוא/היא כבר רוכב/ת, ואלי אפילו על אופני כביש... הדאגה העמוקה אצלי נובעת מעצם היותי רוכב זה מספר שנים ! ומדהים אותי שחוץ מצדיקה אחת כולכם כמו בת יענה טומנים את ראשכם בחול !
 

bike3

New member
איזה סגנון מכוער יש לך....

אני מבטל את ההזמנה לבוא לרכב איתנו... תישאר באוטו עם המצלמה.
 

Infin1ty

New member
שאלה קטנה

אתה יודע שזה לא חוקי לנהוג עם יד אחת. שוב, מי העביר אותך תאוריה? אתה כל כך לא בקיא בחוקים ובזכויות שיש בכביש, אם אתה רוצה אני מוכן להשאיל לך ספר ללימוד תאוריה, באמת ספר מעולה, יש גם דיסק למחשב.
 
כל הדיון הזה הוא פילוסופי בלבד

מכיוון שאין לו שום בסיס חוקי או הגיוני. מר שרון 669 יכול לצעוק עד מחר שכולם מטומטמים ולכתוב מכתבים למתנ"א (אשר יושלכו מיד לפח), אך לא יצא לו מכך כלום. האופנים הם כלי תחבורה חוקי ולגיטימי אשר מותר להם לנוע לא רק בשוליים אלה גם במרכז הכביש. ואם כבר מדקדקים, אז חובה עליהם לסוע משמאל לשוליים ולא מימין לקו הצהוב. זה שאנו נוסעים בשוליים זו עבירה על החוק אשר נעשית כדי לשמור על חיינו.
 
נסיעה בשול אינה עבירה

בתיקון לחוק (אנני זוכר איזה ותאריך) נקבע שאופנועים רשאים לנהוג בשול כשיש עומס/פקק תנועה, ובלבד שיסעו במהירות סבירה. כמו כן רשאים רוכבי אופניים לנהוג בשול מכוח תיקון זה. מלבד זאת החוק אומר שרכב איטי ירד לשול במידת הצורך ויתן לרכב המהיר לעוקפו.
 

dekelb

New member
לא בקיא בחוק אבל...

בשתי השבתות האחרונות העירו שוטרי תנועה למספר רוכבים כי הם רוכבים משמאל לקו הצהוב (דהיינו מחוץ לשוליים). באחד המקרים אף הייתי עד לשוטר שאיים, במערכת הכריזה, כי יעצור (!!!) את הרוכבים שירכבו מחוץ לשוליים. (זה היה על כביש 35 באזור זכריה).
 

ItsikH

Member
התאונות הקטלניות שאני מכיר ארעו בכבישים עם שוליים רחבים וראות מצוינת, הרוכב עמוק בתוך השוליים, שאנן ורגוע, נהג רשלן סוטה לשוליים במהירות גבוהה... אין כביש שאינו מסוכן לרוכבי אופניים בארץ. ברגע שאתה מקבל את זכותי לרכב בכביש (וחסר לך שלא) הזכות הזו תקפה לכל הכבישים למעט המהירים. בדיוק כמו כל רכב אחר, אני מחויב לזהירות ולעירנות, במיוחד במקומות שבהם יש מגבלות כמו בכביש המדובר. עוד דוגמאות בשבילך: בכביש 383 בדרום המרובע יש בורות וחריצים לאורכו, יש קטעים ללא שוליים, ויש תנועה ערה בשבת בבוקר. בכביש 3 בהמשכו לכיוון לטרון (כביש הבטון) יש יופי של שוליים, אבל מה, יש חריץ בין הכביש עצמו לשוליים וזה מסוכן מאוד. הכביש שבין בית גוברין לבין בית ניר משובש ביותר, צר מאוד ומפותל. רק לדוגמא, לפני כשנה רכבתי שם בשש בבוקר (!) וטרנזיט שהגיע מולי פשוט חתך את הכביש עד לצידו השני במהירות. מסוכן לרכב בכביש בארץ. עובדת חיים שצריך להתמודד איתה.
 

Infin1ty

New member
החכמים של יום ראשון

 

cheapbike

New member
גם אני ראיתי מספר אידיוטים

ראיתי די הרבה רוכבים אשר בזבזו יותר מ 5000 ש"ח עבור אופני כביש!!! ממש מיותר.
 

odedbc

New member
שמע צ'פקי, אם הייתי יכול

הייתי קונה פרארי או אולי פורשה. וזה היה אומר שאני אידיוט? לרבים מהרוכבים האופניים הם הרבה יותר מכלי תחבורה בסיסי
 

bike3

New member
אם כבר ../images/Emo32.gif אז עד הסוף -

או בעצם מעניין לעניין באותו עניין. SHARON669 אולי קצת נסחף בכינויים שהוא הדביק לרוכבי הכביש בשרשור האחרון, אבל עדין עולה כאן שאלה מעניינת בנושא היחס שבין הזכות לבחור תוך מודעות לסיכונים ולבין מידת התערבותו של המחוקק בחופש הבחירה הזה. כך למשל רוב מוחלט של הנהגים מציית לחוק וחודר חגורת בטיחות בתוך רכב. עכשיו, נניח שהיה עולה שרשור ובו היו מוצגות תמונות של "אדיוטים" אשר יצאו לרכיבת השבת שלהם ללא קסדה על ראשם (אגב, כבר היו בפורום הזה תמונות כאלה בעבר), האם עדין היו תגובות הרוכבים נזעמות וחד משמעיות כ"כ? אני לא בטוח. באופן אישי אני מתנגד לחקיקה שתחייב רוכבים לרכב עם קסדה (למרות שאני תמיד עם קסדה ומראה) כשם שאני מתנגד לנסיונות הכפייה של SHARON669, אולם השאלה עד כמה מותר לאדם לסכן את עצמו ביודעין נותרת בעינה.
 

ItsikH

Member
אין צורך בחקיקה והיא חסרת טעם לרגולציה אין ערך ממשי אלא להעשרת קופת המדינה בקנסות. אילו היתה כוונת המחוקק לקדם את נושא הבטיחות היו מורידים נהגים מסוכנים מהכביש, אלא שאז... מנין יבוא הכסף? כיום נדיר מאוד לראות רוכבים ללא קסדה, אפילו העקשנים ביותר כבר נכנעו. הסכנה הגדולה ביותר נשקפת לרוכבים דווקא בקטעים ה"בטוחים"! בקטעים מסוכנים הרוכב על פי רוב עירני ודרוך, בעוד שרוב התאונות הקטלניות התרחשו דווקא בשוליים רחבים בגלל רכב שסטה. אני לא מתחייב מספרית אבל אלו התאונות שאני נתקלתי בהן. זה לא אומר שכדאי ורצוי לרכב בכבישים מסוכנים, רק שאין סיבה לחסום כבישים שכביכול מסוכנים יותר מאחרים לרכיבה. מחובתנו כרוכבים להזהר במידת האפשר, בדיוק כמו כל משתמש אחר בכביש.
 

avihersh

New member
האידיוט היחיד זה אתה 669

רוכבי הכביש נאלצים להסתפק בשוליים צרים ומלוכלכים. זו בעיה טרומית שלא תיפתר, עקב מחסור במשאבים ומקום (אין מספיק כבישים דלילי תנועה בארץ). הדרך היחידה לקדם את הנושא הוא קידומו של פרויקט כבישים שקטים - סגירה מבוקרת של קטעי כבישים בסופי שבוע. מוזר ועצוב שהפרויקט זוכה לכתף קרה מצד כל ארגוני האופנים והקבוצות.
 

afgadol

New member
קסדת אופניים על ראש אידיוט - הסלוגן

טוב אז אולי המילה שחיפש 669 זה פסיכי, אבל אני מסכים לחלוטין שמי שרוכב על אופני כביש בארץ הוא ... (השלם את החסר) אז מותר לי לאמר שיש פה לא מעט אידיוטים ואני כולל כמובן את עצמי. ואני מבטיח להמשיך ולהיות אידיוט שרוכב על אופני כביש כל עוד הבריאות ואשתי יתנו לי.... מעניין שמידי פעם יש כאן איזה משהו שמנסה לתקן את הרוכבים (בד"כ בחוסר הבנה או נימוס) ותמיד התגובות משעשעות !!! הסלוגן החדש למלחמה בתאונות - "קסדת אופניים על ראש אידיוט"
 
למעלה