האחיין שלי

CAMEN

New member
זריחה ירושלמית

תמונה זו צולמה מגג בניין הטלויזיה בירושלים בשעה 5:00 AM לפני כשבועיים
 

RR99

New member
וואוו...

בתור חובב זריחות שקיעות אני יכול להגיד שזו תמונה טובה...וזריחה מדהימה... כל הכבוד
 

ganooov

New member
נהדר ויפהפה! ../images/Emo13.gif

גלוייתי שכזה
. פשוט נפלא
.
 

fuks

New member
תמונה מעולה...

יש לך את אותה הזריחה רק עם איזשהו פרט מהנוף?
 
למעלה