האחיין שלי מה אתם אומרים יכול לדגמן
C CAMEN New member 23/4/04 #2 זריחה ירושלמית תמונה זו צולמה מגג בניין הטלויזיה בירושלים בשעה 5:00 AM לפני כשבועיים
R RR99 New member 23/4/04 #3 וואוו... בתור חובב זריחות שקיעות אני יכול להגיד שזו תמונה טובה...וזריחה מדהימה... כל הכבוד