האוטובוס הדו מפרקי

מצב
הנושא נעול.
היתה מפרקית נסיונית באגד

ודרך אגב בענייני מפרקיות/דו מפרקיות
עוד לפני ה-200 הגיעה לישראל לניסיון אחת די דומה לה מושלמת מגרמניה שאפילו לא קיבלה מספר פנימי בדן ועבדה פה זמן קצר יחסית בכל מיני קווים כשהנהג שעבד עליה כל הזמן היה אלי מנור האיש והאגדה. פעם אחת אפילו עשיתי איתו "סיבוב" בקו 55 כדי לראות על מה המהומה והאמת שמאוד נהניתי אבל אלי שהוא נהג הניסויים של דן מצא כמה דברים שלא התאימו לארץ ולכן המפרקית הזאת הוחזרה לגרמניה ובהתאם להנחיות של אלי הגיעה אחרי פרק זמן מסויים המפרקית שקבלה את המספר 200. נדמה לי ואפילו יתכן שעוד לפני ה-200 הגיעו לכאן המפרקיות ממספר 201 עד 209 (שהגיעו מושלמות מגרמניה ללא מזגן ונשארו ללא מזגן עד סוף ימיהן) ורק אח''כ הגיעה ה-200. משהו קצת מבולבל בזכרון שלי אבל אני חושב שאכן ככה היה וה200 הגיעה לאחר 209. ואז הגיעה שילדה שנבנתה כאן בארץ ולא בטוח אם בארגז או במרכבים וקבלה את המס' 210. ה-210 הזאת היתה קללה בדן ושהתה במוסכים יותר זמן מאשר בעבודה. לפי הדגם של 210 נבנו בארץ שאר המפרקיות עד מס' 240 והחל מ241 אלה כבר ה"פושרים" המוכרים מהיום. זהו. חושב שהבאתי את תולדות המפרקיות בדן.
היתה מפרקית נסיונית באגד
מפרקית ירוקה מרצדס 0305 שעברה מעיר לעיר וכשהיא הגיעה לישוב שלי, לקחתי את הילדים ונסענו לסיבוב בדבר החדש ובמוזר הזה.
 

846

Active member
היא נמכרה לאל-על ועבדה בנתב"ג

היתה מפרקית נסיונית באגד
מפרקית ירוקה מרצדס 0305 שעברה מעיר לעיר וכשהיא הגיעה לישוב שלי, לקחתי את הילדים ונסענו לסיבוב בדבר החדש ובמוזר הזה.
היא נמכרה לאל-על ועבדה בנתב"ג
 

846

Active member
אני יודע על 0305 שנוסתה באגד ועברה

לא לא זאת, המפרקית שאני
מתכוונת אליה הוחזרה לגרמניה. היתה לה חזית כמו 0305 המוכרת עם המרכב הגרמני, רק שהיא היתה מפרקית/דו מפרקית וירוקה.
אני יודע על 0305 שנוסתה באגד ועברה
לנתב"ג. השאלה לגבי הירוקה היתה לגבי ה MAN המיפרקית הראשונה שנוסתה בארץ שלמיטב זיכרוני היתה בצבע ירוק בהיר.
 

846

Active member
אתה מתכוון לזאת שהיתה בצבע ירוק

ודרך אגב בענייני מפרקיות/דו מפרקיות
עוד לפני ה-200 הגיעה לישראל לניסיון אחת די דומה לה מושלמת מגרמניה שאפילו לא קיבלה מספר פנימי בדן ועבדה פה זמן קצר יחסית בכל מיני קווים כשהנהג שעבד עליה כל הזמן היה אלי מנור האיש והאגדה. פעם אחת אפילו עשיתי איתו "סיבוב" בקו 55 כדי לראות על מה המהומה והאמת שמאוד נהניתי אבל אלי שהוא נהג הניסויים של דן מצא כמה דברים שלא התאימו לארץ ולכן המפרקית הזאת הוחזרה לגרמניה ובהתאם להנחיות של אלי הגיעה אחרי פרק זמן מסויים המפרקית שקבלה את המספר 200. נדמה לי ואפילו יתכן שעוד לפני ה-200 הגיעו לכאן המפרקיות ממספר 201 עד 209 (שהגיעו מושלמות מגרמניה ללא מזגן ונשארו ללא מזגן עד סוף ימיהן) ורק אח''כ הגיעה ה-200. משהו קצת מבולבל בזכרון שלי אבל אני חושב שאכן ככה היה וה200 הגיעה לאחר 209. ואז הגיעה שילדה שנבנתה כאן בארץ ולא בטוח אם בארגז או במרכבים וקבלה את המס' 210. ה-210 הזאת היתה קללה בדן ושהתה במוסכים יותר זמן מאשר בעבודה. לפי הדגם של 210 נבנו בארץ שאר המפרקיות עד מס' 240 והחל מ241 אלה כבר ה"פושרים" המוכרים מהיום. זהו. חושב שהבאתי את תולדות המפרקיות בדן.
אתה מתכוון לזאת שהיתה בצבע ירוק
בהיר?
 

גדדו

New member
רוכנת../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif


היום בשעה 10 בבוקר בתקיים במפעל "הארגז" טקס השקתה של המפרקית הרוכנת הראשונה של דן, בעלת מנוע עם הספק של 369 כ"ס, תקן יורו 3 והרכבה ישראלית כמובן. כמו כן הוזמנו כ 50 מפרקיות מדגם זה שעבמורול להכנס לשרות מנובמבר. יצא לי להיות בארגז בשבוע האחרון וראיתי את המיפרקית, אך לצערי לא הייתה איתי מצלמה. תמונות בקרוב
רוכנת
 

צחקן

New member
כן...MAN NG 363

האוטובוס הדו מפרקי
הראשון תוצרת הארגז של דן הושק היום בצהריים,בטקס אמר שר התחבורה מאיר שטרית שמעתה חברות האוטובוסים לא יקנו יותר מכונות מוגמרות אלא רק תוצרת הארץ.דיווח:קול ישראל,יש למישהו תמונות?
כן...MAN NG 363
ב"ה והנה כתבה מ YNET :http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2972017,00.html תקראו את זה.
 

צחקן

New member
רד למטה.. יש שמה מיפרקית

אין שם אף מפרקית
רד למטה.. יש שמה מיפרקית
ב"ה אלא שראים שמה רק את החלק הראשון. חוץ ממספר ELים אין יותר אטובוסים ב"דן" עם חלונות מרובעים (חוץ ממיפרקיות)
 

e2h2

New member
המספר שלה הוא 7280?

רד למטה.. יש שמה מיפרקית
ב"ה אלא שראים שמה רק את החלק הראשון. חוץ ממספר ELים אין יותר אטובוסים ב"דן" עם חלונות מרובעים (חוץ ממיפרקיות)
המספר שלה הוא 7280?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה