האאאא!!!!

האאאא!!!! ../images/Emo6.gif

איזה רעיון מדהים לפורום!!! קבלו אותי,ליטל בת 14 מפ"ת,חולת חלומות בהקיציס והחטא ועונשו! אני פותחת בשאלה:איזה ציטוטים מהתוכניות של קיציס ופרידמן אתם הכי משתמשים ביום יום? אני:אוהבת לרדת אבל לא מהארץ,אוהבת משולשים אבל לא של פיצה,תגיד לי יש לך 10 שקל להגיע לבאאאר שבע? חחחח....תשרשרו משפטים!
 

mc bige

New member
אני הכי אוהב להשתמש ב-

"אם אתה מבין למה אני מתכוון" פעם אדיר מילר אירח אותם אז הוא נתן להם משפטים רגילים נגיד טיפלתי בכבשה.. ואז אומרים אם אתה מבין למה אני מתכוון, וזה מקבל משמעות אחרת אין זה גדול :)
 

Yuvalenko

New member
שאני אבין, ליטל, את בעצם אומרת ש...

שאת באמת אוהבת לרדת אבל לא מהארץ, ואוהבת משולשים אבל לא של פיצה??? אממ... את רוצה לספר לנו משו? או שבעצם כבר גילית לנו הכל?
בצחוק, כמובן, לא להיעלב לי...
 

צוריאל 5

New member
תראה, תשמע... בגדול

אני חושבת שהתשובה ברורה!! המשפט השמיש והגדול מכולם הוא: "שרון בן 31". (כמובן שגם: "רצח? מאשימים אותי פה ברצח? אני בשוק, "נווה בצצות", הפעלות, הפעלות לילדים {שבק ס'}, איפה אתה היית דרדק קטן ועלוב ובורקס תרד לאללה.) שיהיה ערב טוב שרי
 

~*~gaL

New member
או... רצח והפעלות...

אווו כן... היום השתמשתי בהפעלות... וה"אווו" הזה לא גורם למשפט שלי להיראות טוב כ"כ. גם ה"השתמשתי"... נו, אז מה.
 

פIלי

New member
לול

אהבתי. והמשפטים שלי: "אשכי סנאי" "ערב טוב אני אומר" וכמובן המשפט האהוב עליי ביותר: "זה מלא כמו ההופעה של אבי טולדנו\הכל עובר חביבי !" אה כן, ו.. "אני בתור" כמובן.
 

~*~gaL

New member
מאיפה את??

אוייייייי ויי זמיר...
בהחלט רעיון מדהים לפורום... מעניין מי חשב עליו... ברוכה הבאה!!
שמחה שהגעת אלינו.. :)) ומשפטים? טוב, הלך לי הסקר הבא...
לא נורא... וואי, יש הרבה... אני הרבה פעמים מוציאה ככה בלי קשר "אל תגיד את זה!!", "זה סטארט אפ", וכמובן: "מה, כבר נגמר? אבל עוד לא התחיל...", "אני בתור", ואיך לא: "בורקס תרד לאללה", "בננה אגוזים", "יש לך 10 שקל אני חייב להגיע לבאר שבעעעעע...", "תנו לי שתי דקות..." וכן, סביר להניח שיש עוד...
 

פIלי

New member
חשבתי שבננה אגוזים מובן מאליו

ולא צריך לציין אותו.
 
למעלה