ד"ר פעיל: השמאל הקיצוני רצח את רבין

feel6

New member
כנסו...

אדם כמו יגאל עמיר גם הוא דתי וגם אני זה לא עושה אותו כמוני או כמו כל הדתיים אני מגנה את הרצח זהו דבר נפשע גם אם לא הסכמתי עם דעותיו הפוליטיות של יצחק רבין ז"ל אין לאף אחד רשות ליטול באכזריות חיי אדם אחר!! מידי שנה בבית ספר שבו למדתי (בית ספר דתי) אנו מקיימים טקס לזכרו...גם אם הוא שונה מאיתנו בדעותיו ובהשקפותיו עדיין הוא אדם לכל דבר מה עוד ראש ממשלת ישראל! אין לעשות הכללות לעולם אני וכל הציבור הדתי לא חשים אשמה בשל אדם אחד שעשה טעות אנוש אדם כזה אינני מחשיבה אותו כלל או משייכת אותו למגזר שלי אותי לא חינכו לרצוח אח שלי דם מדמי!!! כל טוב לכולם ושנדע רק ימים טובים יותר לנו ולכל עמנו הקדוש, השונה והמיוחד הזה!!
 

TheOrion

New member
נמנמנמ

"אין לעשות הכללות לעולם אני וכל הציבור הדתי...." אחח, כמה טוב שאנשים פה עקביים...
 

יוֹאב

New member
מספיק לראות

שהלינק שהבאת הוא מ"מקור ראשון" בכדי להפסיק לקרוא, ולהבין שאתה ושכמותך, דמגוגים ומניפולטורים. רק מאיר פעיל, מרצה מטעם מרכז רבין לחקר ישראל, יגיד דברים שכאלה.
 
../images/Emo31.gif../images/Emo103.gif../images/Emo104.gif

ממש מאכזב לקרוא הודעות כזאת. "מספיק לראות שהלינק שהבאת הוא ממקור ראשון בכדי להפסיק לקרוא". בדיוק באותה מידה אתה יכול להביא כתבה מידיעות/מעריב/הארץ ואני אגיד את אותו משפט... אוי. זה כ"כ לא חכם להגיד את זה. לאיודעת מה איתך, אבל אם יש עיתון שהוא אמין אצלי זה 'מקור ראשון' ו-'בשבע'. אבל כמובן שכל אחד ודעתו...
 

יוֹאב

New member
זה בכלל לא עניין של דעה

בשבע ומקור ראשון אלה עיתונים בבעלות דתית ימנית, והם אפילו לא מתיימרים להסתיר זאת, אז שאת תתאכזבי בשמם?
 
למה שיסתירו...../images/Emo103.gif../images/Emo104.gif

'ידיעות' ו'מעריב' טורחים להסתיר את השמאלניות שבהם?? נו באמת..
 
כן, ברור, מה עדיף את ידיעות וynet

שהחליטו שכל האזרחים במדינת ישראל רוצים את שרון בתור ראש ממשלה של ישראל ב4 שנים הבאות? עכשיו התחילה ההסתה של העיתונות השמאלנית. נראה איך זה יגמר.
 
למעלה