ד"ר פעיל: השמאל הקיצוני רצח את רבין

ערב רב

New member
ד"ר פעיל: השמאל הקיצוני רצח את רבין

את הדברים המדהימים הללו אמר ההיסטוריון הצבאי אל"ם במיל' מאיר פעיל למקור ראשון: "ואילו מאיר פעיל כורך גם את הירצחו של רבין לניווטו בידי אחרים בתקופת שלטונו השנייה: "אני חושב שרבין רצה לעשות שלום, אבל בחסות מלך ירדן. הוא ביקש להחליף את המנהיגים הפלשתינים, שהם חתרנים בלתי נלאים, במנהיגי ירדן ולהם להחזיר את רוב הגדה ואפילו חלק מסוים מירושלים ואולי אפילו חלק מהרצועה. הוא האמין שמהלך כזה יביא שלום יותר יציב. יש לי הרגשה שהוא נתן לכל מיני אנשים להרגיש את זה, ולכן הוא נרצח". מותר לכתוב את הדברים האלה? "כן, אני מעריך שבתקופה שיצחק נרצח בשלה בו ההחלטה להחליף את הפלשתינים בירדנים, שהם יותר אמינים, ויש לי הרגשה שמי שרצח אותו עשה זאת כי הבחין בכך".
 

Rotema3

New member
חמור.

לפי הדברים של האדיוט, ושלך כאחד שמצדיק אותו, רבין נרצח בגלל דעותיו, ובצדק. חתיכת רוצח עלוב. תראה למה הדת הזאת גורמת.
 

yellow6

New member
באמת נראה לך שיגאל עמיר דתי?

כתוב במפורש בתורה "לא תרצח". אדם דתי שמכבד את התורה לא יעשה דבר כזה. אדם יכול לקחת את האמונה שלו למקום חיובי או לשלילי. זה לא הדת שגורמת לזה.זה הדפיקה של האדם עצמו.
 

Rotema3

New member
נו באמת.

אפשר להגיד את זה על כל דבר ודבר. יגאל עמיר רצח בשם הדת, בשום תפיסה באמונה קיצונית וגזענית שהדת מספקת, המון דתיים הצדיקו אותו, יגאל עמיר בחור דתי. בחור דתי, ורוצח.
 

yellow6

New member
כדאי שתשימי לב למה שאת רושמת בחתימה

ייצורים חיים הם גם רוצחים, יהודים, נוצרים, פלשתינים, דתיים וכדי להגיע לשלום כל אחד צריך להסתכל על עצמו קודם אז כדאי שתעשי זאת כי עוד 10 20 שנה האנשים האלו שאת שונאת שיש להם אמונה במשהו ולא משנה במה הם יהיו הרוב.
 

Rotema3

New member
את רצינית? או מתבדחת בלי להיות

מודעת לכך שאתה עושה את זה, בכלל? את אומרת לי על פלשתנאים, על נוצרים? כל היהדות מקדשת את היהדות, ואת היהדות בלבד. יודעים להסתכל חצי מטר על מי שדומה להם, ומי שלא, בזים לו. מי אמר שיהיו הרוב? הדת העלובה, הולכת וקורסת, גברתי, במקרה שכן יהיה פה רוב, כנראה שהוא יושמד, הרי כך החילונים שהם הממנים של ה'רוב', לא יהיו פה יותר.
 

yellow6

New member
אולי מרוב שיש הרבה חילוניים לידך

את לא מודעת לזה שיש המון אנשים שמתקרבים לדת ושהגאולה קרובה. את יכולה להאמין ויכולה לא זה בעיה שלך אבל אל תבטלי אמונה של אחרים רק כי את חושבת שאת והדעות שלך טובות יותר.
 

Rotema3

New member
תגידי,

שמת לב, שמי שפתח את השרשור, כתב דבר אדיוטי ושפל לחלוטין, את אפילו לא גינית את זה. סחפת את הדברים למקום אחר. את חשבת, אולי בגלל שאת מוקפת בדתיים, ובמחבת"ים למינהם, את שבויה בתוך כלא- יהוה, אמונה, והגאולה?
 

yellow6

New member
דווקא אני לא חושבת ככה

ואני מעדיפה שלא להתייחס לתגובות על רבין עצמו כי אני לא נוטה בעניין הזה לשום צד.אבל יגאל עמיר זה משו אחר.
 

Rotema3

New member
מה זאת אומרת לא נוטה לשום צד?

את מצדיקה את הרצח של רבין בגלל דעותיו?!
 

yellow6

New member
אני לא מצדיקה את הרצח

אני אישית לא אלך וארצח מישהו בגלל שהדעות שלו שונות משלי, וזה גם היה נורא טיפשי לרצוח אותו באותו זמן.
 

ערב רב

New member
היא לא מתחמקת, ואם היא הייתה

רוצה להצדיק אותו היא הייתה יכולה אחרי פסיקת אקסלרוד שפרסמתי כאן בפורום.
 

One Echoe

New member
אה...

אז בזמן אחר זה בסדר לרצוח מישהו בגלל דעותיו? לפני כמה ימים בפורום אקטואליה מישהו כתב שיש סטיגמה על זה שהדתיים לא מגנים את רצח רבין...ושזה לא נכון... אבל אין מה לעשות, לסטיגמה הזאת יש בסיס, עוד לא ראיתי דתי בפורום, חוץ מאליה, שבאמת הזדעזע מהרצח... אתם בתוככם מסכימים עם הרצח ולא מגנים אותו..
 

One Echoe

New member
יגאל אמיר לא דתי...

בדיוק כמו שדניאל לא דתי... זה שהדת עיוותה אותם, כן. זו הדת אשמה. אבל הם לא דתיים.
 
כן כן, מה שתגיד...

אתה יודע בכלל מה זה הדת? מה זה יהודי? מי אתה בכלל? כשתידע- דבר איתי על זה. אגב רק שתבין, פעם לא הייתי במצב כל כך רחוק משלך... עד שהתחלתי לבדוק ולברר... אז...
 

s a r a h13

New member
רק רגע אחד.

יגאל עמיר רצח בשם הדעה שלו. לא בשם הדת, איך את מעיזה?! בתורה כתוב במפורש "בנפול אויבך אל תשמח!" זותומרת שאפילו כשהאויב שלך נופל אסור לך לשמוח. ובתורה יש שלוש מצוות שיהרג ולא יעבור, אחת מהן זאת שפיכות דמים. הוא לא רצח בשם הדת אלא בגלל דעה פוליטית,
 

Rotema3

New member
חוץ מזה, צדיקה שכמותך,

למה שלא תגני את דברי חברך, כאן למעלה? לפני שאת פונה אלי?
 

One Echoe

New member
מתי יהיה סוף להסתה?...

10 שנים להרצחו של רבין, ואנשים שכחו מי הרוצח, ומי הנרצח.. והקונספירציות לא מפסיקות מלהתחדש.. כמו גשם של זלעפים...
 
למעלה