דשא! תוהה

kit k@t

New member
גם אני אענה

1)תאמת היה איזה שלב בתחילת השנה שדיברתי כל הזמן בגוף שלישי אבל אנשים התחילו להתלונן אז הפסקתי. 2)מיק טייסון לחלוטין! 3)אני מעדיפה בוקסרים על בנים. 4)נכון רק שלצ`רי קוק יש טעם לוואי ממש מגעי(גם אני כמו חצי מהפורום טעמתי אותה אתמול). 5)לא אני. 6)אני בת 15.5 מפ``ת. 7)איזה כיף לך עכשיו אני יודעת מההמטרה שלי בחיים-לברר את שמו של נו. קאט
 

נעל

New member
חייבת להכניס תגובה מהר

נעל הצליחה איכשהו להשתלט כאן על מחשב שוב לרגע, כדי לראות מה קורה בפורום, אבל משום מה רק הדיון הראשון עולה, וגם זה בקושי. [עדכון מהיר] לנעל היה שבוע ממש מוזר, בו היא ניסתה כמעט-נואשות לשלוח איזה סימן חיים לפורום. המסקנה הברורה היא שעל נעל רובצת קללה. אין לה מושג את מי היא עיצבנה מאוד בימי הגלישה האחרונים שלה, אבל היא תשמח מאוד לבקש סליחה, להתחנן למחילה ואפילו לשלוח פרחים ואבוקדו, אם צריך. המחשב פשוט לא מתחבר. אבל לא רק זה- גם המחשב של אח של נעל לא הצליח להתחבר כשהיא ניסתה לבדוק את הפורום דרכו. המחשב של אבא של נעל היה תפוס כל פעם כשהיא הייתה אצלו השבוע כי הוא ניסה להתקין את Windows2000 ולא הייתה אפשרות להתחבר בזמן ההתקנות (עכשיו היא הצליחה להשתלט על המחשב לקצת זמן כי הוא עזב את העבודה על המחשב בשביל לראות קצת כדורסל). המחשבים של בי``ס היו תפוסים חצי מהמזמן ע``י המתכוננים לבגרות במחשבים, והמחצית השנייה אוכלסה ע``י המתכוננים לבגרות בפיזיקה (רשמית, מעבדת המחשבים היא מעבדת הפיזיקה). אפילו כשנעל ניסתה לתת למנלטארמה דיסקט עם הודעה שהיא כתבה כדי שתפרסם כאן אז למנלטארמה המחשב הפסיק לפעול לכמה שעות (בסוף היא פורסמה? נעל לא בטוחה, כי מנלטארמה אמרה לה שאחרי שהיא לחצה על ``שלח`` ההודעה פורסמה אבל לא הופיעה בפורום, וזה הגיוני, הכל הגיוני כשאתה וכל מה שאתה נוגע בו/כותב אותו מקולל). אז עכשיו היא משחילה כאן מילה, גם אם היא מסוגלת לטעון רק את הדיון הראשון. ונקווה שתפוז לא ייסגר עד שנעל תלחץ על ``שלח``. 1.) האמת שלא. לא קורה לנעל, מלבד כשהיא חושבת על הפורום, ואז היא אוטומטית חושבת על ``נעל`` ולא על ``אלון``. 2.) ג`קי צ`אן. אין ספק שהוא יותר סימפטי ולכן התסריטאי הגדול שם למעלה יתן לו יתרון בתסריט. צפו לקטעי פיספוסים לאחר המוות. 3.) בוקסרים. אחד מהדברים הכי טובים שנעל הצליחה להחליט עליהם בעצמה, ואפילו להיות החלטית לגביהם, היה המעבר לבוקסר. 4.) לנעל אין מושג. (אגב, היא תמיד שוכחת להוציא את הקולה מהפריזר (אין לה הרבה סבלנות או יכולת-התפשרות כשזה מגיע לקולה: זה חייב להיות קר, ומהר!). לפני כמה דקות היא שמה, כך שהיא תצטרך לזכור להוציא את זה משם עוד חצי שעה. תזכירו לה?) 5.) נעל נכנסה לא מזמן לפורום של הסדנה, כשהייתה ``סדנה מס` 5``. היא כמעט השתתפה, אלמלא היא הייתה חושבת על רעיון יומיים לפני הדד-ליין. מלבד זה - ניי. 6.) 17.29315 תל אביב 7.) גם נעל יודעת! מקווה לחזור בקרוב, נעל ;-)
 

Hell is beige

New member
דשא! לא מבין

אם נעל נוכחת, איך ההודעות של djomri עדיין פה ונעל, מי שם זין על ארז רונן? דשא! עשה את כל הסדנאות שהוא עשה באותו שבוע... יש לו כוח לבדוק כל הזמן? ונעל, מה בקשר לג`אמים? למיכל יש את הטלפון של דשא! ונעל? מה הבעיה במחשב? אולי דשא! יכול לעזור?
 

נעל

New member
דשא! הא? עבר הרבה בינתיים...

לא נורא, נעל בטוחה שהיא תוכל להשלים פערים ברגע שהמחשב יעבוד. אגב, לא נראה לנעל שתוכל לעזור - הבעיה די מוזרה, אף פעם לא צצה לפני כן (וצצה באופן מפתיע). אין וירוסים (נעל הצליחה להשיג עדכון איכשהו היום ועברה על כל המחשב, ואין), היא התקינה מחדש: אקפלורר, windows, מודם ופרוטוקלים של Dial-up Adapter. המחשב אפילו מצליח להתחבר לאינטרנט, ובכל זאת- כל תוכנה שמנסה להשתמש בחיבור (א) לא מצליחה; או (ב) במקרים קשים - נתקעת מיד, ונסגרת. נעל גם ניסתה להוריד הרבה תוכנות מה-Startup שנראו חשודות, היא אף פעם לא מוכנה לקבל קבצים חשודים באימייל (ויש לה אנטי-וירוס שנצמד גם ל-Outlook ובודק את האימייל לפני שניתן להכנס אליו), והיא גם הסירה מהמחשב את התוכנות האחרונות שהיא התקינה עליו (למקרה שהן גרמו לבעיה). כנראה שהיא תהיה חייבת לפרמט, אבל כשכל שבוע יש מתכונת (ואחרי כן בגרויות) יקח עוד קצת זמן עד שהיא תוכל להשקיע את היום-יומיים שצריך בשביל לפרמט ולהחזיר את המחשב לקדמותו. מחר היא תנסה לדבר עם התמיכה של נטויז`ן, שלא ידועה במיוחד בפתרון בעיות מסובכות. ובקשר להודעות שלא נמחקו- א. נעל הזכירה בהודעה הקודמת שלה שהיא רואה רק את הדיון הספציפי שהיא מגיבה אליו. ב. היא לא מצליחה להכנס ל-admin. ולגבי ג`אמים - נעל חשבה על זה כבר כמה עשרות פעמים מאז שדיברנו על זה בפגישה. היא לא ראתה אותך און ליין ב-ICQ מאז ועד שהתחילו הבעיות אם המחשב, והיא משערת שגם אתה לא ראית אותה און ליין. היא לא בטוחה שיהיה לה זמן לפני החופש הגדול לג`מג`ם, אבל היא בטוח רוצה לעשות את זה מתישהו. כמו שאמרה- יש כאן איזו קללה שרובצת עליה. מישהו מכיר שיטות להעלאות קורבן בהן לא צריך לדעת למי אתה מעלה את הקורבן? (כי אם היא הייתה יודעת, היא הייתה רוצחת את הישות הזו שהטילה עליה את הקללה) נעל ;-)
 

mmm

New member
אפשר לסדר...

m חושב שבעיות של מחשב אפשר לתקן מה הבעיה ופרט... BY mE
 

imagine

New member
אוקי, אז בואו ננסה משהו

כן, אני אנסה לענות על הדברים שהבנתי מהשאלות שלך. 1. אני לא כל כך NO M ונעל ועד היום עוד לא יצא לי לקרוא את המחשבות שלהם אז נעזוב את זה! 2. הפכת את התשובה שלי לשאלה - מייק טיסון זה זה עם האוזן? וג`קי צ`אן זה היפני/סיני הזה? 3. גם את המחשבות של הבנים עדיין לא יצא לי לקרוא וגם לא לשאול אף אחד את השאלה הזאת, משום מה זה אף פעם לא הזיז לי. 4. אוקי ה-שאלה הגדולה שלי מה זה צ`רי קוק? סוג חדש של קוקאין? עוד קולה שהצטרפה למאגר, כאילו (שיוווו) מה זה? 5. איי (עבדתי עליכם :) ) 6. 16 ב-28 ליולי, מעמק יזרעאל. 7. יאללה יאללה, לNO קוראים NO וזהו או בתרגום חופשי לעברית לא! אז זהו, אם לא מבקש שלא תגידו איך קוראים לו אז ששששש. צ`או
 

kit k@t

New member
צ`רי קוק

זה בדיוק מה שזה נשמע(גועל נפש)זאת קולה שיש לה טעם לוואי של דובדבן קאט
 

*may*

New member
תשובות תשובות ו.. תשובות.. או שלא?

או שכן ? לא משנה. תקראו ותחליטו אתם. 1. אני יודעת שהשאלה לא הייתה מופנית אליי אבל אני בכל זאת אענה :)-)) - לא. אני לא חושבת בגוף שלישי. אף פעם. מה לעשות ככה זה. (אגב, גלעד, אז כשאמרת שלדבר בגוף שלישי זאת לא גאוניות - לא הבנת למה התכוונתי. אז אני אסביר לך - התכוונתי שזה גאוני מבחינת כיף. זה גאוני במובן של כיף. הבנת ? לא? לא משנה עזוב. :) ) 2. אין לי שמץ. אני דווקא יודעת מי הם האנשים (תתפלאו) אבל אין לי מושג מי לוקח את מי. 3. אני לא בן (לפחות עדיין לא הוכח אחרת..) אבל- אני מעדיפה בוקסר על בנים. בעצם.. תלוי למי ותלוי בסוטיאציה. (אגב, אין כאן אף בת שלובשת בוקסר לפעמים בתור מכנס ?? מוזר.. אם באמת אין כאן אף אחד כזאת- אתן חייבות לנסות. זה גאוני.) (לא להתחיל להגדיר לי מה זה גאוניות, גלעד.. :) ) 4. לא טעמתי צ`רי קוק.. אבל זה נשמע כמו טעם של אקמול.. ככה שאני לא בטוחה שאני *רוצה* לטעום.. אבל בטח עוד יבוא היום שמישהו יכריח אותי לטעום את זה.. ולא ממש תהיה לי ברירה.. :) דיווח יגיע בהמשך. 5. איי. (אם אתה מתעקש.. :) ) 6. טווטוטוטווווווו- (חצוצרות) - *מחר* אני בת 16 !! :) אה ו.. אני חושבת שאתה יודע מאיפה אני.. (לא?) בכל אופן אם אתה באמת מתעקש אז- מעמק יזרעאל. (כן, לילך, ואל תחשבי אחרת.. יא פולשת לעמק שלא שלך.. :) ) 7. גם אני יודעת איך קוראים לו !! ברור שזה לא מוטי.. (מאיפה לעזאזל הקרצתם את זה?!? מ``יאללה לך הביתה מוטי???``) אז גם אני יודעת, ואני לא הייתי בפגישה כזכור לכם.. :) נה נה בננה !!! (נוו אל תדאג לא סיפרתי לאף אף אף אף אף אחד. :) ) מעיין.
 

imagine

New member
רוצה מכות?!?!

יש לי גירסה שונה לשאלה 2 מי לוקח? אני או מעיין? אני. היא פולשת לי לעמק, היא חושבת שהיא גרה פה אבל היא לאאאא! את לאאא! את תקועה בצד וכל כך רוצה להיות בעמק יזרעאל (שדרך אגב רמת הניגשים לבגרות בו היא במקום השני, האא), את רוצה להיות במעמד האצולה אבל את לא יכולה. אשליות.
 

*may*

New member
פחחחחחחחחח בטח שאני לוקחת אותך

במכות. אני ורק אני. את בעצמך בצד !!!! בצד השני של העמק !!! את זאת שחיה באשליות, את פשוט לא מבינה שאני בצד אחד ואת בצד השני וזה אותו העמק, אפילו שאצלי את לא נחשבת לחלק מהעמק. פור גאדדדד סטייק- תפתחי מפה פעם אחת בחיים שלך !!!!! ומאיפה הקרצת את השטות על רמת הניגשים לבגרות באיזור שלנו ??? ולמה לעזאזל את חושבת שזה אכפת לי ??? (תשובות לשאלות אלה יבואו אחרי הפרסומות. הישארו עימנו.) מעיין. שבניגוד אלייך, לילך, פתחה מפה וראתה בדיוק באיזה צד של העמק את נמצאת ובאיזה צד היא נמצאת ובכלל- איזה צד יותר שווה. (לא, צר לי לאכזב אותך, זהו לא הצד שלך.) מלחמת צדדים ?
 

imagine

New member
לא לא לא

מספיק לי מלחמת הצדדים במושבי הקט. לילך מהצד עם הבריכה, 2 בתי הספר, הגנים, האנשים שיותר חזקים במשיכת חבל, הגן שעשועים הישן, הדואר ואפילו שלצד השני יש מרפאה האחות גרה אצלנו, הה הא
 

-וונדי-

New member
איפה בעמק יזרעאל ????

אני מכירה את כככככלללללל הקיבוצים שם, את בשמו``צ ??
 

*may*

New member
זה לא פייר...

אני שאלתי קודם.. בהודעה אחרת.. :) לא לא סתם.. אממממ ... אני מתלבטת.. כבר פרסמתי כאן יותר מדיי פעמים את הקיבוץ ממנו אני באה .. עד שנוכחתי לדעת כי נכנס לכאן פעם מישהו שאני מכירה..(הוא לא יודע שזאת אני.. אבל אני כן יודעת שזה הוא.. חיחיחי) ואז החלטתי להתחיל להיות דיסקרטית ולהסס כשואלים אותי את השאלה הזאת. אז ככה- אחרי לבטים קשים החלטתי. את השם של הקיבוץ אני לא אתן לך כאן (אם כבר דיסקרטית אז עד הסוף), אבל האייסיקיו שלי זה- 96369247 חוץ מזה ששאלה הרבה יותר מעניינת היא- מאיפה את ??? ואיך את מכירה את כככככלללללל הקיבוצים בעמק יזרעאל.. ? מעיין. שתוהה. ומוטרדת. אה, והולכת לאכול משהו ואולי אחר כך לסרט. (שוקולד). ואחרי הסרט- כנראה תצא לאיזו מסיבה. מה איתכם ?
 

-וונדי-

New member
ההמממ...מעיין

אני לא כתבתי מאיפה אני בדיוק מאותה סיבה, אני לא רוצה שמישהו מהבי``ס שלי ייכנס לכאן ואז יהיו לי פאדיחות... :) אז..פשוט אני לא אומרת. ואני מכירה את הקיבוצים בעמק כי אני גרה קרוב. זהו בנתיים..
 
מיכל עונה

1. אני לא M, N0 או נעל, תודה רבה. 2. מי אלה בכלל?? 3. אני בחורינה. 4. לא נכון, לצ`רי קוק יש טעם שנוטה לאקמולי, אבל זה טעים. 5. איי! או שמא, אוי! פאנקיסטית שכמותי. 6. 16 ושבוע וחצי, מת``א הגדולה, רובכם הייתם כבר אצלי! 7. גם אני יודעת איך קוראים לN0, וזה לא פייר שלי סיפרתם אחרונה!!!!!! THiNK FLOYD מיכל
 

-וונדי-

New member
וגם אני עונה...

1) אף פעם לא חשבתי על עצמי בגוף שלישי... 2) אין לי מושג !! בעניין. 3) 4) לא טעמתי צ`רי קוק, זה נשמע מגעיל... 5) ..... 6) אני בת 15 וחצי מקיבוץ ש*צופה* על עמק יזרעאל, אם כבר מדברים עליו. 7) יופי לך !
 

*may*

New member
איך הנוף ? :)

כן כן אני יודעת שיפה. מאיזה קיבוץ את ? גאאאד כמה שאני שונאת את השאלה הזאת. פעם שנאתי אותה פחות. דווקא פירסמתי כאן לא פעם ולא פעמיים את שם הקיבוץ ממנו אני באה, אבל הפסקתי בזה כשנוכחתי לדעת שמישהו שאני מכירה ביקר כאן.. (הוא לא ידע שזאת אני אבל אני ידעתי שזה הוא.. חיחי ויש לי הוכחות ! :)) ככה שאת לא חייבת לענות על השאלה המעצבנת הזאת.
 

-וונדי-

New member
טוב, אז לא איכפת לך..

אם אני אשאל את שאר הפורום מאיפה את, נכון ?? כי אני גם ממש רוצה לדעת מאיזה קיבוץ את !! לפחות תתני רמזים...צפון העמק/ דרום/ מרכז/ קרוב לעפולה/לנצרת...........אני יודעת, שיהיה לי איזה מושג, ואם אני מנחשת את הקיבוץ אז את לא תצטרכי להגיד לי :)))
 

-וונדי-

New member
אני יודעת !!!!!

מאיפה את !!!!!!!!!! ויש לי אינטואיציה חזקה בטירוף ! אני לא יודעת למה, אבל הייתה לי הרגשה שאת משם...ראיתי באינפו שלך באיי סי קיו שיש לך יומולדת היום, ה- 12/5, נכון ??? אם כן- מזל-טוב !!!!!!!!!!!!
 
למעלה