אז איך זה יעבוד עם תכנית הבניין של עיריית ת"א
מסוף 2000 לא מורחב
מעתיקים את הרציפים מול הכניסה לתחנת הרכבת אליו, כדי להפוך את השטח שלהם לכיכר ציבורית. לא יהיה בו מקום ליותר אוטובוסים מאשר המצב היום.
אז איך זה יעבוד עם תכנית הבניין של עיריית ת"א
הכולל העברת חלק גדול מקווי התמח"ת הצפוניים לשם?
 
לגבי המסוף הדרומי, אני מתנגד נחרצות לתחנה מרכזית בצומת חולון/תל גיבורים.
יש לי הצעה לאיפה אפשר לבנות מרכז תעסוקתי לא גדול ותחנה מרכזית. רחוב 3780 ואיפה שחניון אגד.
השטח עליו אני מדבר הוא שטח יקר שלא מנוצל עדיין. ניתן לספח את חלקו לתל אביב ושם לבנות איזור תעסוקה לא גדול ותחנה מרכזית הכוללת גם חניון של אגד.
בתמונה הנה דוגמא שלי איך אפשר לנצל את השטח ולבנות בו תחנה מרכזית. איזור שמיועד למטרות מסוימות בלבד: תחבורה, עסקים ובי"ס למקצועות הרכבת. לא איזור לבילויים ופנאי. עקב חסר נגישות להולכי רגל למתחם כפיצוי על כך קו 5 של ת"א יכנס למתחם ויסתיים בכיכר של איזור התעסוקה ולא במסוף גם כשימוש כקו יעודי עבור האיזור.
תחנה מרכזית בתנאי הפרדה מגישה להולכי רגל קיימת גם בחיפה, מרכזית חוף הכרמל.