דרכון רומני
שלום, אמי נולדה ברומניה ומוציאה כרגע דרכון רומני, התהליך לקראת סיומו המוצלח עוה"ד המטפל בה מבקש 2000 ש"ח לכל דרכון נוסף 1. האם ניתן להוציא דרכון + אזרחות ללא עזרת עו"ד? מה הפרוצדורה? האם יש בכך סיכון? 2. נאמר לי כי לקטינים מתחת לגיל 14 השגרירות מקשה על התהליך ומחייבת אותם בידיעת השפה, האם זה נכון? 3. עוד נאמר לי, כי צפוי להיות איזשהו שינוי בחוקים לקראת 2012, האם ידוע לכם משהו על כך? תודה רבה ענת
שלום, אמי נולדה ברומניה ומוציאה כרגע דרכון רומני, התהליך לקראת סיומו המוצלח עוה"ד המטפל בה מבקש 2000 ש"ח לכל דרכון נוסף 1. האם ניתן להוציא דרכון + אזרחות ללא עזרת עו"ד? מה הפרוצדורה? האם יש בכך סיכון? 2. נאמר לי כי לקטינים מתחת לגיל 14 השגרירות מקשה על התהליך ומחייבת אותם בידיעת השפה, האם זה נכון? 3. עוד נאמר לי, כי צפוי להיות איזשהו שינוי בחוקים לקראת 2012, האם ידוע לכם משהו על כך? תודה רבה ענת