דרישה להורדת יפגני מתרגול פיסיקה

דרישה להורדת יפגני מתרגול פיסיקה

שלום לכולם, הבנתי שהלך הרוח של רוב הסטודנטים לגבי יפגני הנחמד מתרגול פיסיקה כללית הוא אותו (כפי שאוהבת לומר מרצתינו לסטטיסטיקה) . ולכן השאלה המתבקשת היא האם יש בכוחינו להחליפו למישהו שיידע להעביר את החומר ברמה שחופפת לרמת השיעור, וכמובן שנבין משהו... אשמח לתגובות ולהזזת העיניינים . נ.ב שני חבר´ה ניגשו למרצה בפיסיקה והתלוננו על יפגני והמרצה אמר להם שהם מדברים בשם עצמם...אז בואו נעשה את זה כמו שצריך ובשם כולנו !!! סוף סוף יש לנו מתרגל בפיסיקה, אז שלפחות נבין הכל איתי
 

bruck noam

New member
גם אני חושב כך!! איתי כל הכבוד

לדעתי הרמה אותה מלמד המתרגל גבוהה בהרבה מהרמה הנדרשת ומהרמה אותה מלמד המרצה. תפקידו של המתרגל הוא להסביר את השיעור ולא הפוך. לדעתי המתרגל חושב כי אנחנו סטודנטים לפיזיקה וטעות היא בידו!!! עצומה ? אולי זו הדרך ! אוקי. בואו ניגש ביחד כולם ונפעיל לחץ להוריד את רמת התירגול ו/או את המתרגל שכן אחרת זה יהיה סיוט. נעם.
 

ולדי

New member
תמיכתי המלאה נתונה לכם!!!

נכון שיבגני הוא מאוד נחמד, אבל כשאני לומד פיזיקה, לא מעניינים אותי X עם כובע, ונוסחאות אינטגרליות. מעניין אותי ציון עובר ומעלה במבחן (וכמה שיותר גבוה, יותר טוב). לאחר מכן אני רוצה פשוט לשכוח מהסיוט הזה, שיותר מחצי מאיתנו חולקים אותו. ולכן, הגיע באמת הזמן שנקום כולנו ו: א. או שנזכיר ליבגני שאנחנו לא בחוג לפיזיקה, ושיתאים את הרמה שלו אלינו לאלתר! ב. או שנחליף אותו במתרגל שקרוב יותר לכדור-הארץ. ובמקרה הזה, איתי, אתה באמת צודק - דעת כולנו על פיזיקה ועל המתרגל היא אותה (ותודה לד"ר מנור). ומי שביקר אתמול בשיעור החופשי ב"מבוא לבריאות הפה", יכל להיווכח בזה.
 

aviel79

New member
הורדת המתרגל בפיזיקה

מצטרף לדרישה להוריד את המתרגל בפיזיקה. אבי
 

wep

New member
בואו עם ראש פתוח

מה כל כך נורא בללמוד שיטה אחרת להצגת וקטור? אני לא חושב שמתרגל אחר בפיזיקה היה מפשט יותר את הענינים - פיזיקה נשארת פיזיקה. אני לא רואה שום סיבה להחליף אותו. אביתר
 
לא מסכימה איתך

אין שום דבר רע בללמוד שיטה נוספת להצגת וקטור, אבל את זה יעשה כל אחד בזמנו החופשי. המתרגל צריך לפשט את השיעור, לעשות כמה שיותר תרגילים שיסבירו את החומר, ולתת לנו אפשרות לשאול שאלות. זה לא נכון לחשוב שפיזיקה היא פיזיקה! לא נראה לי שפיזיקה היא דבר כל כך נשגב, שלא נצליח לקלוט אי פעם. אם שיטת התרגול הקיימת תשתנה, אני בטוחה שנצליח להבין מה קורה.
 

ד נ י

New member
כן לפיסיקה ברמה עממית

גם אני כמו כל האנשים האחרים שדיברתי איתם בעד החלפת המתרגל. כולנו מרגישים שבהרצאות אנו מתרגלים את החומר שמלמד יבגני ולא להיפך!! אז קדימה לא לפיסיקה גרעינית, כן לפיסיקה ברמה עממית!!!!!
 
מצטרפת לדעתם של ידידיי המלומדים

תרגול לא אמור להיות מקור סבל וייסורים. את התרגילים אנחנו אמורים לפתור על מנת להפנים את החומר, ולא להשוות תשובות בהיסטריה רגע לפני השיעור כי "חייבים להגיש 70 אחוז מהתרגילים נכונים" ולאף אחד אין מושג מה זה מקל חצי אינסופי... אני לא חושבת שאנחנו צריכים להמשיך ולסבול. למעשה, אני לא חושבת שהסבל הוא הכרחי! תרגול יכול להיות מובן - ולראיה קחו את תרגול סטטיסטיקה, שבהחלט עזר לי להפנים כמה משוואות לא ברורות. בקיצור - מצטרפת בהחלט לרעיון המבורך של איתי. צופיה.
 

rscrsc

New member
אור בקצה המנהרה

אחרי שיחה מעמיקה ותוקפנית עם יבגני ביום חמישי, הגענו איתו לאיזשהו הסדר זמני (לפחות עד שיחליפו אותו...): אפרת ממדעי הרפואה התנדבה להעביר לו אחרי כל שיעור את הסיכומים שלה כדי שיהיה לו מושג מה הוא צריך ללמד, והבהרנו לו שהוא צריך לתת דוגמאות לתרגילים ספציפיים לפי הנושאים הספציפיים שלימדו בשיעור ולא מעבר. חוץ מזה ביקשנו ממנו שהתרגילים להגשה יהיו באותה רמה. בתקווה שזה יעזור... רועי
 

דאג

New member
הסתייגות מדבריך

שלום רב, אני לא מסכימה לדבריך כלל ומסתבר שאני לא היחידה כך שאין צורך להפנות את הטענות כלפי יבגני "בשם כולנו". דרך אגב, קוראים לו יבגני ולא יפגני. לפי דעתי חלק לא מבוטל מחוסר ההבנה וההיסטריה תלויים דווקא בנו ולא במתרגל. יש כנראה אנשים שלא מבינים שללא שקט בכיתה לא ניתן להתרכז , כך שאם אנשים יסתמו את הפה ולא יתנהגו בצורה ילדותית להחריד אז אולי היינו מבינים קצת יותר טוב את החומר. בסה´כ מי ששואל מקבל גם יחס וגם תשובה, אז אנא להוריד את מימדי ההיסטריה.
 

MuadDib

New member
סקר בנושא הוכנס!

עכשיו נוכל לדעת באמת מי בעד ומי נגד. הצביעו עכשיו! (הערה: הסקר הקודם על המרצים יחזור לאחר מכן...)
 

mdstu

New member
אולי זה לטובה

טוב, אז אולי זה נראה שהוא מסביר דברים שרק הוא יכול להבין אבל אם התרגול קצת ברמה גבוהה זה יכול להיות לטובתנו בסופו של דבר. בכל מקרה הוא אמור לתרגל אותנו רק במחצית הראשונה של הקורס אז אולי יש סיכוי שדברים ישתפרו, אבל אני חושב שניתן להסתדר איתו והיה קצת עוזר אם הייתה בכיתה אוירה של קצת יותר לימודים, כי הוא ממש לא אמור לנסות להשתיק 70 איש, ואני במקומו גם לא הייתי מנסה, אז זה לא הכל רק בגלל הרמה הגבוהה של התרגול...
 
למעלה