דרושה עזרתכם

בטח באשמת אישתו.

הרי היא יכולה להתחרות עם כוווווולם, זה שהיא בת 35 והוא בגד עם בחורה בת 20 זה גם אשמה שלה, למה היא גודלת? גברת גבר שמטבעו הוא לא אמין, תהיי טובה ככל שתהיי, תמיד יש יותר טובה. אני ממש המום ממה שאת כותבת, גבר בוגד זה באשמת האשה, האשה מחויבת לעשות דברים כדי שהוא לא יבגוד בה? מה את נורמלית? האמון צריך להיות מוחלט, שגם אם האשה בחו"ל, אם הוא רוצה להיות עם מישהי אחרת, להרים לה טלפון ולספר לה, או לא יודע מה, העיקר שהיא תדע, לא לעבוד עליה, ואותו דבר עם אשה, אין שום הבדל בין איש לאשה בענינים אלו.
 
אני איתך

לאנשים מסופקים אין צורך בתחליפים. לעניין הבגידה - זה בכלל לא נורא בעיני, ובטח יש על זה מחילה - מה גם שעפ"י דעתי (הרשומה לעיל) האשמה היא הדדית - אם אדם בגד האחריות על בן זוגו מתחלקת עם האחריות שלו. >פ.ב.<
 
גם פרה קשורה אוכלת עשב ירוק

זה טוב, מזין, מרענן ושומר על הזוגיות מפני שגרה >כמובן שאני לא מדבר מנסיון כשלעצמי אני בכלל בתול ושומר את עצמי לאחת והיחידה<
 
לדברי המשורר

"פרת משה רבינו מאד התלוננה שיש לה שם כזה ארוך והיא כל כך קטנה...." מישהו זוכר ת´המשך?
 
קצת ובערך

פרת משה רבנו בקול התלוננה השם של כזה ארוך והיא הרי קטנה לכן היא מבקשת אם זה לא קשה - פשוט מאד לקרוא לה, מרת פרת משה מרת פרת משה לללללל והיא גם החברה משה בסוף היא רוצה שיקראו לה "בואי" והיא תבוא מיד...
 
יו אחותי, תזכי למצוות ../images/Emo140.gif

עשית לי טוב על הלב, איזה כיף
 
טוב אז אני מבינה שגרמתי למהומה!!!

אז ככה, תירגעו דבר ראשון!!! קודם כל, כל העבודה שאני עושה לבעלי, הוא בעצם בשבילי. כשהוא מרגיש מפונק ומסופק הוא מרגיש צורך גם להחזיר לי כפל כפליים ואז כמובן שגם לי לא בא לבגוד. ושימותו הקנאים!!!!!!! בקשר ל-10 ימים אצלי בדרך כלל זה 12. בימים האלו אנחנו כבר לא נשואים אנחנו חוזרים להיות "חברים" מאורסים. זה הימים שאנחנו יוצאים לסרטים ולבתי קפה ועושים את כל הדברים הרומנטיים. אני מקבלת פרחים הוא מקבל ארוחות וכו´. ואז ביום של המים הזכים אנחנו טורפים אחת את השני!!! יש אנשים שיש להם בעיות בקשרים עם הנשים שלהם ויש כאלה שיש להם בעיות בדת וכו´ לנו טוב במיטה אבל לא בדת אז אל תקנאו. שכל אחד יטפל במה שהוא צריך. שיהיה לכולנו בהצלחה!!! אוהבת אותכם מאוד
 

בן הרב

New member
אני מתחיל להרגיש חיבה יתירה כלפייך

גם ניראה לי שאשלח את אישתי לעתיד שתלמד ממך דבר או שתיים
מה שכן רציתי לומר לכולכם שפיספסתם את הפואנטה לא שאלתי אם בגידה היא דבר נסבל דעתי האישית בענין היא בוגד הוא בוגד הוא בוגד מה שהתכוונתי זה שאם היה לו את מה שהוא רוצה/צריך/מפנטז בבית אז הוא לא היה יוצא לבגוד ונא לא לשכוח שלכל כלל יש יוצא מן הכלל ועכשיו שוב מה דעתכם??????????????? D את מוזמנת ראשונה
 

דידית

New member
קיציק תלמד אתה את אשתך (עיצה קטנה)

בכל אופן אם היית קורא בעיון היית רואה שענו על השאלה בדיוק. אני כתבתי שבעיני זה לא תמיד ובהכרח קשור, יש גברים ונשים שתמיד ירצו עוד ותמיד ירצו את הריגוש החדש. עובדה שיש גברים שיש להם בבית אישה יפה, חתיכה, חכמה ובכל אופן הם בוגדים ואפילו עם נשים שלא מגיעות בכלל לרמה של הבת זוג. יש בחורות שיש להם כל טוב עם בן זוגם, ובכל אופן הן פוזלות לצדדים. אני יכולה להגיד רק על עצמי, שטוב לי עם מישהו, שהוא אוהב אותי, מכבד אותי, נמצא איתי ורק איתי, ויש בינינו אהבה. אני לא מרגישה צורך בכלל להיות עם אחד אחר. גם אם יש בעיות קטנות זה עדין לא סיבה לבגידה. מצד שני אני מכירה חברה שאין שום גבר בעולם שיספק אותה היא תמיד רצה מאחד לאחד וכמה שיהיה לה טוב יותר היא תרצה את החבר השני של החבר. ככה שאין כללים. בגידות זה חלק מהחיים וכל אחד יתנהג בדיוק לפי הסיטואציה שמתאימה לו, כי אנחנו אנשים שונים. XXXXXOOOOO אל תבגוד!
DIDIT - בשבילך.
 

דידית

New member
יו איזה קטע! היא מזכירה לי את עצמי!

בפרט עם הקטע של ה"ימותו הקנאים" נשמתי, במה לקנא? בזה שאת הולכת למקוה? בזה שאתם עושים דברים רומנטיים בשבועיים של ההפרדה? (שאגב זה לפי ההלכה לא מומלץ בכלל שמא...) ואיך אפשר לעשות דברים רומנטיים תחת הלחץ של הנגיעה? הוא קונה לך פרח ולא מביא לך אותו ביד, מה אני אגיד לך רומנטיקה במיטבה, ממש לקנא. ואם כיף לכם במיטה, אחלה בשבילכם, אני מכירה הרבה אנשים שטוב להם במיטה ואני לא מקנאה בהם. סורי שאני יורדת עליך, אבל אני פשוט כל כך לא אוהבת את הגישה, בפרט שהייתי בסרט הזה ואני יודעת עד כמה זה מתוסבך ועד כמה זה כרוך בהמון שכנוע עצמי. ואל תגידי לכל אחד לטפל במה שהוא צריך אם את בוחרת לשתף אותנו בצורה פתוחה כל כך בחיי המיטה שלך, אז תדעי שברור שיש לזה השלכות ותגובות בהתאם. (אני חושבת שזה אחלה!) אוהבים אותך גם! דידית.
 
דידית את קרבית!!!

לא התכוונתי לשתף את כולם בחיי המיטה רק ניסיתי להעביר איזה שהוא נקודה. אתם אלה שנכנסתם לי לקישקאס. ואם אני מזכירה אותך אני מקווה שזה כשאת בלי מדים!!! אני מקווה שתמצאי את שלך. בקטע של לשמור מנגיעה, זה לא שכנוע עצמי, אנחנו באמת נהנים מזה. ואולי בגלל זה אנחנו נשואים כבר כמעט 4 שנים ועדיין הרומנטיקה חוגגת. חוץ מזה הוא נותן לי פרחים בידיים!!! אוהבת גם אותך!!!!
 

דידית

New member
איזה מתוקה!

אין לך מושג עד כמה אני מבינה את מה שאת אומרת. נשמתי, הייתי באותו הסרט בדיוק ואפילו הסגנון שלך מזכיר לי את עצמי בגלגולי הקודם. ואל תעלבי זה שאת מזכירה לי את עצמי, זה לא כל כך גרוע להיפך תקחי את זה כמחמאה:) ועוד משהו: קישקאס זה אחלה מקום אבל קצת צפוף שם, אז בואי נחסוך את זה לכולנו. מה שלא רוצים לדבר עליו לא פותחים אותו. פתחת? שילמת! אני רוצה לספר לך שאני מכירה הרבה זוגות שחיים יחד 20 שנה ויותר בלי לשמור על טהרה והרומטיקה חוגגת אז אם לא לגעת עושה לכם טוב בהצלחה אבל זה בטח בגלל שהקשר בינכם הוא מיוחד ולא יותר. סתם להזכירך, הלכה ברורה היא ומוגדרת ביותר זה שבזמן ה"נידה והטומאה" אסור לבעל לתת לאשתו חפצים או דברים ישירות לידה אלא צריך להניח לה ומשם היא תקח. (בלשוני "אסור להביא לו ביד!!!") אבל נו בטח, אתם בוחרים לקיים את מה שאתם מוצאים לנכון. <דידית רצה לנבור בארכיון ולמצוא שם את עצמה >
 

מיכל25אב

New member
יש לי דה זה וו!

"דתיה אבל שובבה-אל תכנסי עם דידית לויכוח על מקווה... המלצה חמה.....
 

ברוריה2

New member
ראית את השרשור הכמעט זהה

שהיה כאן לפני מספר שבועות? נדמה לי שרובנו כבר כתבנו שמה מה דעתינו על כל נושא טהרת המשפחה, קדושה וכיו"ב. "שימותו הקנאים"????? מי הם? אולי תשקלי טוב לפני שאת מכניסה את הציבור למיטה שלך. אני אומרת את זה בידידות רבה. זה מקום ציבורי והעולם קטן. אין לך מושג לאן זה עשוי להוביל.
 

אליה1

New member
מה לגבי נשים בוגדות, הא?

אם בת הזוג שלך תבגוד בך, זה יהיה בסדר כי לא סיפקת אותה מספיק? אתה מסכים? אולי תלך על יחסים פתוחים וזהו, ככה לפחות תוכלו להחליף חוויות...
 
למעלה