בטח באשמת אישתו.
הרי היא יכולה להתחרות עם כוווווולם, זה שהיא בת 35 והוא בגד עם בחורה בת 20 זה גם אשמה שלה, למה היא גודלת? גברת גבר שמטבעו הוא לא אמין, תהיי טובה ככל שתהיי, תמיד יש יותר טובה. אני ממש המום ממה שאת כותבת, גבר בוגד זה באשמת האשה, האשה מחויבת לעשות דברים כדי שהוא לא יבגוד בה? מה את נורמלית? האמון צריך להיות מוחלט, שגם אם האשה בחו"ל, אם הוא רוצה להיות עם מישהי אחרת, להרים לה טלפון ולספר לה, או לא יודע מה, העיקר שהיא תדע, לא לעבוד עליה, ואותו דבר עם אשה, אין שום הבדל בין איש לאשה בענינים אלו.
הרי היא יכולה להתחרות עם כוווווולם, זה שהיא בת 35 והוא בגד עם בחורה בת 20 זה גם אשמה שלה, למה היא גודלת? גברת גבר שמטבעו הוא לא אמין, תהיי טובה ככל שתהיי, תמיד יש יותר טובה. אני ממש המום ממה שאת כותבת, גבר בוגד זה באשמת האשה, האשה מחויבת לעשות דברים כדי שהוא לא יבגוד בה? מה את נורמלית? האמון צריך להיות מוחלט, שגם אם האשה בחו"ל, אם הוא רוצה להיות עם מישהי אחרת, להרים לה טלפון ולספר לה, או לא יודע מה, העיקר שהיא תדע, לא לעבוד עליה, ואותו דבר עם אשה, אין שום הבדל בין איש לאשה בענינים אלו.