דרושה עזרה....

noamtam

New member
דרושה עזרה....

שלום ותודה על העזרה אני צריך לקחת 360K אני מתלבט על התמהיל ועל אטרקטיביות ההצעות שקיבלתי: קיבלתי הצעות כדלהלן - כולן ל 8 שנים: מזרחי: 160 בפריים, 200 בקבועה קבועה צמודד מדד- 1.65% , פריים- 0.5% דיסקונט: קבועה צמודד מדד - 1.59%, פריים- 0.8%. מה התמהיל הרצוי כיום? האם ניתן לקבל הצעות יותר טובות? תודה!
 

מאיר וידר

Member
מנהל
חסרים נתונים

מהן ההכנסות? האם יש צפי לכספים עתידיים? אם אין צפי לכספים כדאי לקחת את ההצעה של דיסקונט הריביות יחסית טובות אם כי ניתן לשפר לכיוון 0.9- ואפילו ל-1-
 

ab1729

New member
אמממ

על פניו, החלוקה סבירה (160 בפריים ו200 בקבועה) ההצעה של דיסקונט טובה יותר, וייתכן שגם אותה תוכל לשפר במעט (תלוי במידת האטרקטיביות שלך לבנק)
 
למעלה