דרושה עזרה....
שלום ותודה על העזרה אני צריך לקחת 360K אני מתלבט על התמהיל ועל אטרקטיביות ההצעות שקיבלתי: קיבלתי הצעות כדלהלן - כולן ל 8 שנים: מזרחי: 160 בפריים, 200 בקבועה קבועה צמודד מדד- 1.65% , פריים- 0.5% דיסקונט: קבועה צמודד מדד - 1.59%, פריים- 0.8%. מה התמהיל הרצוי כיום? האם ניתן לקבל הצעות יותר טובות? תודה!
שלום ותודה על העזרה אני צריך לקחת 360K אני מתלבט על התמהיל ועל אטרקטיביות ההצעות שקיבלתי: קיבלתי הצעות כדלהלן - כולן ל 8 שנים: מזרחי: 160 בפריים, 200 בקבועה קבועה צמודד מדד- 1.65% , פריים- 0.5% דיסקונט: קבועה צמודד מדד - 1.59%, פריים- 0.8%. מה התמהיל הרצוי כיום? האם ניתן לקבל הצעות יותר טובות? תודה!