דרגו

מדרגת!! תקראו! תקראו! ../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif../images/Emo41.gif

אוקיי אני לא עשיתי כמוכם..אני פשוט דירגתי את העשרה שאני הכי אוהבת...מהראשון לעשירי...מראש אני אמורת לכם שהשנואים עליי הם זנב תולע, אמברידג', סקרימג'ר ופאדג'. 1. הארי. 2. דראקו. 3. וולדמורט. 4. ג'יני. 5. סיריוס. 6. דמבלדור. 7. הרמיוני. 8. רון. 9. פרד&ג'ורג' (חולה עליהם
) 10. רמוס, לונה ונוויל אוי לונה לונה, כמה שאני אוהבת את המוזרות שלך!!
 

mjlk

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

מקום חמישי?! מקום חמישי?!?!? פשוט לא להאמין!! ואם כבר זה - אבל רמוס במקום ה-10?!?!?
אוי אוי אוי
 
אם להגיד את האמת..רמוס לא מקום 10..

פשוט שכחתי ממנו ולא היה לי כוח לשנות....תחשבי שהוא שלוש וחצי או משהו...וסיריוס שתים וחצי פשוט גם ממנו שכחתי
 

mjlk

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif את מחמירה עם עצמך

מה זה לשכוח את סיריוס ורמוס?!?
 
חח זה חלק מהמדיטציה שלי...אז ככה:

אני אמורה להשכיח את עצמי את הדברים שכואבים לי, שזה מותו של סיריוס והעובדה שהוא מאותגר קיומית...ויחד עם סיריוס נשכח גם רמוס כי רמוס תמיד מזכיר לי את סיריוס... מובן?
 

2 Mיכל

New member
../images/Emo26.gif

1. הארי 2. סנייפ 3. הרמיוני 4. רון 5. דמבלדור 6. בלטריקס 7. סיריוס 8. ד.מאלפוי 9. וולדמורט 10. זנב תולע
 
אני

1.סיריוס [הדמות הכי טובה בספר] 2.הרמיוני 3.הארי 4.רון 5.דמבי 6.וולדי 7.מאלפוי 8.סנייפ 9.בלטריקס 10. זנב תולע [הדמות הכי מגעילה ומתרפסת..שונאת אנשים כאלה...]
 

Shiri from the block

Active member
מה כבר סיריוס עשה שאתם כל כך אוהבים אותו?../images/Emo122.gif נראה לי רק בגלל שהוא מת התחילה לכם האובססיה אליו../images/Emo3.gif כי בת'אכלס הוא לא עשה משו מעניין בספרים...
 

mjlk

New member
../images/Emo2.gif

כל פעם מתחיל הוויכוח הזה. סיריוס זה פשוט סיריוס. ואי אפשר להתעלם מזה שהוא פשוט שובה! אז נכון, בספר השלישי הוא מתואר בתור רוצח סידרתי ואנחנו מכירים אותו רק לכמה פרקים, בספר הרביעי בקושי שומעים ממנו בחמישי הוא מתואר כבנאדם מדוכא וחמום מוח ובשישי אנחנו לא שומעים אותו מבעד לפרגוד. אבל תבינו - זה כל כך סיריוס! סיריוס זה משהו מדהים שרק מעטים יכולים לגלות!!!
הוא כמו רמוס - רק ההפך, ובגלל שרמוס כל כך מדהים אז גם סירוס. סיריוס הוא השובב ה"אכזרי" המדליק ריייצחח |שיואו| נו בקיצור, אין לי כוח להסביר..
 
הי!

מהספר השלישי סיריוס היה הדמות האהובה עלי!ולא בספר ה-5 ובטח לא בגלל שהוא מת
 

FavO r i Tes

New member
דירוג שלי../images/Emo13.gif

דמבלדור הארי הרמיוני סיריוס רון זנה תולע וולדמורט מאלפוי בלטריקס סנייפ
 
למעלה