The Girl Who Lived
New member
מדרגת!! תקראו! תקראו! ../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif../images/Emo41.gif
אוקיי אני לא עשיתי כמוכם..אני פשוט דירגתי את העשרה שאני הכי אוהבת...מהראשון לעשירי...מראש אני אמורת לכם שהשנואים עליי הם זנב תולע, אמברידג', סקרימג'ר ופאדג'. 1. הארי. 2. דראקו. 3. וולדמורט. 4. ג'יני. 5. סיריוס. 6. דמבלדור. 7. הרמיוני. 8. רון. 9. פרד&ג'ורג' (חולה עליהם
) 10. רמוס, לונה ונוויל אוי לונה לונה, כמה שאני אוהבת את המוזרות שלך!!
אוקיי אני לא עשיתי כמוכם..אני פשוט דירגתי את העשרה שאני הכי אוהבת...מהראשון לעשירי...מראש אני אמורת לכם שהשנואים עליי הם זנב תולע, אמברידג', סקרימג'ר ופאדג'. 1. הארי. 2. דראקו. 3. וולדמורט. 4. ג'יני. 5. סיריוס. 6. דמבלדור. 7. הרמיוני. 8. רון. 9. פרד&ג'ורג' (חולה עליהם