דפוסים ישנים

אחת החולשות שלי...***../images/Emo3.gif***...

היא לוותר על רצונותי ,לעיתים, עבור או למען אחרים... זה לא שאיבדתי את הזהות העצמית שלי או את אישיותי, אלא ש.. אני ראיתי זאת כהתחשבות,, אבל עם הזמן הצטברה תחושת פיספוס,,התמרמרות,,, החלטתי להשתחרר...זהו זה... לא מתאים לי... והתחלתי ממש לעבוד על עצמי בלהיות אני-עצמי,לומר מה אני מרגישה גם אם "המחיר" לא תמיד נעים. מידי פעם יש מעידה לכיוון,אבל אני מתעשתת ומזכירה לעצמי ש"הקרבת" רצונותי,לא הכרחית
ו..למרות שלמדתי לשים את עצמי במקום הראשון והחשוב .... נותרה בי עדיין התחשבות ,,,אך במידה נכונה ובפרופורציה.
השבוע עמדתי ב"מבחן" הוויתור בהצלחה! אהבתי את השימוש במילה בוחן פתע.
 
../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif

אני גם הייתי בעבר במקום הזה של לוותר על הרצונות שלי, מתוך התחשבות. מכירה את זה טוב
כיום אני במקום שאני עושה רק מה שאני רוצה. אבל ממש. לא זוכרת את הפעם האחרונה שעשיתי משהו שלא רציתי
זה כיף, כי בגלל הההתנסויות שעברתי (שוויתרתי על רצונותיי), כל כך התחזקתי בנושא, שהיום אני גם לא יכולה לזכור מתי היתה הפעם האחרונה שעשיתי משהו שאני לא רוצה. אני כיום במקום שאני "מעזה" להתנהג באופן שאנשים אחרים מקנאים בי על היכולת שלי לעשות רק מה שאני רוצה. בואי נגיד שקיבלתי שיעור מאלף מהחיים, באיך לעשות רק מה שאני רוצה
---הצלחתי להיזכר מתי היתה הפעם האחרונה שעשיתי משהו שלא רציתי. באתי למסיבת יום הולדת לפני שנה של ידידה שלי. היום זה לא היה קורה, כי מראש לא הייתי אומרת שאני אבוא. אז החלטתי לעמוד במילה שלי, ובאתי.
 
למעלה