noooo זה היה מושפע שיר של queen
הבעיה שלי היא שהרצון להתקרב (למישהי) למען מו"מ של אהבה, יוצרת בי את הרצון להתרחק ניקח את הדוגמא העכשווית יש מישהי (נקרא לה "מישהי") שאהבתי אותה עד כה בצורה מאד קלה, למרות שבתחילת ההיכרות שלי איתה הייתי דלוק עליה, אבל זה כבר הפך ללא רלבנטי כשלמדתי להכיר אותה. שמרתי את המוכנות להיות בקשר חזק יותר איתה אם היא אי פעם תרצה בזה, אך לא בניתי שום תקוה או ציפיה שזה יקרה, הייתי אדיש לאפשרות הזאת. לצערי פתאום קלטתי שיש איזה משהו שאני עלול, כאילו בטעות, להרגיש כלפיה אני כבר יותר שולט ברגשותיי מבעבר ולכן אני יכול לנטרל את הרגש הזה על מנת להמשיך בידידות שלי איתה - כי אני יודע עליה שהיא מבולבלת מדי ולא מעונינת בקשר שכזה אבל אני שונא לחשוב שבגלל שאני חושב על קשר מעבר לקיים, אני אחשוב גם על לנתק את הקשר, כמעין מנגנון הקלה, בריחה __ אגב רשמתי TOO MUCH LOVE WOULD KILL ME כי אני מאמין שיותר מדי זה אף פעם לא מספיק, ובנושא העכשווי, יותר מדי אהבה מצידי זה ביחס לפחות מדי אהבה כלפיי. הבעיה היא שאני אפילו משוכנע שהיא אוהבת אותי יותר ממה שאני אוהב אותה, פשוט בגוון שונה של אהבה