דפוסים ישנים

דפוסים ישנים

מתי בפעם האחרונה הרגשתם או מצאתם את עצמכם פועלים לפי דפוס ישן, שכיום לא תורם לכם?
 
השבוע האחרון ..

היה אחד שכזה, שכל הדפוסים הישנים חזרו, דיכאון , רחמים עצמיים וכד', זה חזר אבל בכל זאת שונה. פעם הרגשתי את "החמימות והכיף בלהרגיש רע" היום זה בא כדי להראות לי שזה כבר לא מקומי וכבר לא מתאים לי, מעין בוחן פתע לבדיקת העירנות
ד.א הפורום נהדר כיף לקרוא
 
../images/Emo24.gif גם לי זה קרה היום.

למשך איזה 15 דקות נכנסתי לרחמים עצמיים, ונתתי לעצמי בכיף לחוות אותם. אחרי שריחמתי על עצמי בהנאה מרובה
התבוננתי בסביבה הפנימית שלי, שלחתי לעצמי אהבה, ועשיתי עוד כמה פעולות. זה עבר
בוחן פתע לבדיקת העירנות. אהבתי!!!
 

IC4

New member
אתמול

אם אני מתנשק עם מישהי ולמחרת היא כבר לא מרגישה שהיא רוצה את זה אז ישר מהר צריך להתרחק ממנה!! RUN FOR UR LIFE, LEAVE HER BEHIND!
 

IC4

New member
oish../images/Emo13.gif too much love would kill me

צריך למצוא דרך לקבל אהבה מבלי להפריע לעצמי לנסות לקבל אותה (לדרוש לקבל אותה?) הבעיה ההווהית שלי היא לא לרצות להתרחק ממי שהייתי רוצה להשאר קרוב אליה
 
להנות מקבלת אהבה ../images/Emo79.gif ../images/Emo79.gif ../images/Emo79.gif

אולי להנות לקבל אותה? ( את האהבה כמובן!) IC4 אני קורא בהודעה שהאהבה יכולה אולי להרוג אותך? לא בדיוק מבינה למה הכוונה? התבלבלתי- אז אנא ממך תן לי כיוון אתה מרגיש חנוק כי אתה חושב שאתה צריך ביחד עם האהבה גם חופש אישי? מרחב משלך? זאת הנקודה שלך?? או שאתה מרגיש משהוא אחר?
ציפור דרור
 

IC4

New member
noooo זה היה מושפע שיר של queen

הבעיה שלי היא שהרצון להתקרב (למישהי) למען מו"מ של אהבה, יוצרת בי את הרצון להתרחק ניקח את הדוגמא העכשווית יש מישהי (נקרא לה "מישהי") שאהבתי אותה עד כה בצורה מאד קלה, למרות שבתחילת ההיכרות שלי איתה הייתי דלוק עליה, אבל זה כבר הפך ללא רלבנטי כשלמדתי להכיר אותה. שמרתי את המוכנות להיות בקשר חזק יותר איתה אם היא אי פעם תרצה בזה, אך לא בניתי שום תקוה או ציפיה שזה יקרה, הייתי אדיש לאפשרות הזאת. לצערי פתאום קלטתי שיש איזה משהו שאני עלול, כאילו בטעות, להרגיש כלפיה אני כבר יותר שולט ברגשותיי מבעבר ולכן אני יכול לנטרל את הרגש הזה על מנת להמשיך בידידות שלי איתה - כי אני יודע עליה שהיא מבולבלת מדי ולא מעונינת בקשר שכזה אבל אני שונא לחשוב שבגלל שאני חושב על קשר מעבר לקיים, אני אחשוב גם על לנתק את הקשר, כמעין מנגנון הקלה, בריחה __ אגב רשמתי TOO MUCH LOVE WOULD KILL ME כי אני מאמין שיותר מדי זה אף פעם לא מספיק, ובנושא העכשווי, יותר מדי אהבה מצידי זה ביחס לפחות מדי אהבה כלפיי. הבעיה היא שאני אפילו משוכנע שהיא אוהבת אותי יותר ממה שאני אוהב אותה, פשוט בגוון שונה של אהבה
 
../images/Emo140.gifIC4

בשל = שלב כל דבר בזמנו הוא הדבר הנכון והמתאים לעשותו כאשר הפרי בשל הוא בשלב הקטיף (קל לקוטפו) - כאשר הוא לא בשל -הוא לא נקטף ( צריך להביא מזמרה ) יש זמן בו אדם מחפש אהבה ועדין אין לאהבה הגדרה - בעצם לא ממש ברור מה כולל המושג אהבה. מה בדיוק אוהבים באהבה? האם אני אוהב את ההרגשה שהאחר אוהב אותי? האם אני אוהב את יופיו של השני? האם אני אוהב את אופיו של השני? או שאני אוהב לשכב עם השני?משיכה גופנית בלבד? או משולבת עם רגש אינטימיות? או שהאהבה ממלא אצלי צורך כמו ביטחון ולסמוך על השני? אולי אפשרות לביטוי עצמי? או בדיקה של יכולת הנתינה משני הצדדים? ואולי קשר הרמוני של הבנה, הדדיות, מרחב אישי, אכפתיות ושיתוף פעולה? כל השאלות הללו שנשאלות לצורך ההבנה המדוייקת של הקשר יכולות בסופו של תהליך להביא להבנה מה זו אהבה על פי הקריטריונים שלך. הבנה לצרכים שלך, לבקשות שלך מהקשר, כשיש הבנה מה בדיוק אני רוצה מעצמי ומזולתי, מתפתחת הרגשת שלווה רוגע בטחון בדרך וכל זה מביא בסופו של תהליך לאושר פנימי מהזוגיות שתבחר לעצמך. אז זה קצת חומר למחשבה ובפורומים הרוחניים תוכל לקבל הרבה תשובות לתהליכי החיים זה בית ספר לכל החיים
ציפור דרור
 

IC4

New member
../images/Emo24.gifציפורדרור

בצל=צלב (לא, אבל הייתי חייב)
תודה רבה על עזרתך להמשך ההתחלה בקשר לללמוד על החיים - יש לי עוד מספיק חיים לדאוג לזה
מענין שמצאתי היום דברים די נכונים לגביי באסטרולוגיה באיזה אתר דיבר על בלבול בתחום הרגשי - שאכן אני חווה בהווה של היומיים האחרונים "הסרטן הוא מזל רגשי מאוד, וזקוק להרבה חום ואהבה סביבו. הבית של הסרטן מסמל צורך חזק בביטחון רגשי." אז תודה, מאד אהבתי
את ההודעה שלך! נכון לעכשיו, אני אנטוש את הבלבול שלי לגביה או לגביהן ____ WOMEN psychiatrists...
 

IC4

New member
אנטוש את הבלבול למען ידיעתו! ../images/Emo13.gif

אהבה היא דבר טוב מדי בשביל לנטוש אותו
too good not to be true!
 
האהבה ../images/Emo23.gif

האהבה נבחנת בשאלה עד כמה אני אוהב את מגרעותיו של האחר.
ציפור דרור
 

IC4

New member
5:43 ? ../images/Emo9.gif מחשיד...

נפגשת עם בעלת מגרעות חביבה לפני שכתבת את זה
? אם האהבה היתה נבחנת בדרגה כזו בלבד, היינו אוהבים כל כך חזק וכל כך הרבה אנשים כל כמה זמן מתעוררים מהאהבה הישנה למען אהבה חדשה
 
למעלה