דעתי על התכנית " ניק נט " והתכניות הדומות לה

דעתי על התכנית " ניק נט " והתכניות הדומות לה

לדעתי אתם הורסים את ערוץ ניקולודיאון עם התכניות אשר מופקות בארץ ומשודרות בערוץ, אני מדבר על תכניות כגון " ניק נט ", " שיחה צפופה ", " מה הסיפור ש'ך " ועוד רבות. הסיבה שבגללה אני חושב שתוכניות אלו אינן מועילות ואף מורידות מערך הערוץ היא שהתכניות האלו הן פשוט לא מעניינות, חסרות תוכן ובעלות בייום ושחקנים סוג ז'. אתן לכם דוגמא: השופטים בתכנית הקיץ " ניק נט ", מה הבעיה שלהם ? זאת פשוט בושה, אני מסתכל על השופטים בתכנית הקיץ המדוברת, ופשוט בא לי להטיח את אגרופי ביצורים חסרי יכולת המשחק וה " קוליים " כביכול. ובנוסף, הסרטונים שהאנשים שולחים לתכנית גם הם: בעלי בייום גרוע, צילום עלוב, ושחקנים פשוט זוועתיים מכל הבחינות. ובנוסף, לא רק שהסרטונים עוברים את הקריטריונים של כניסה שידור בטלוויזיה, השופטים החביבים מתנהגים כאילו הם באמת אהבו את הסירטנים האלו ! אני הייתי שמח לראות סרטונים על רמה, כמו כל מיני סרטוני ג'אגלינג ולהטוטנות או אולי אקסטרים, אולי נגינה על כלי כלשהו או שירה, או אפילו אנשים עם יכולת משחק משובחת, אבל לא חבורת ילדים " פלצנים " עם רמת איי - קיו ויכולת השואפת לאפס. עוד דוגמא: התכנית " שיחה צפופה ": מה גורם לכם - מפיקי הערוץ, לחשוב שאני מעוניין לראות חבורה של ילדים בני 12, שוב, חסרי יכולת, שאיך שהוא, העיזו להראות את פניהם על מסכי הטלוויזיה, מראינים איזה סלבריטי טיפשי ? למה אתם חושבים שאכפת לי, איך אותו " סלבריטי " נראה שהוא היה בגיל 6 ואם היו לו ציונים טובים או גרועים ? זה פשוט לא מעניין אותי, הייתי מעדיף, ואפילו מאוד נהנה לצפות במקום זה בתכנית משובחת תוצרת ניקולדיאון ( לא ניקלודיאון ישראל ) בעלת חוש הומור משובח, ואנימציה ותכנון מעולה כמו " בובספוג מכנסמרובע ", או אוואטר, או זים הפולש. הייתי גם נהנה לצפות בתכנית טובה ולא מצויירת, כמו: דרייק וג'וש, קינן וקל ועוד תכניות רבות אחרות. ולסיכום, במקום להשקיע כסף, והרבה מאוד מאמץ בשביל ליצור תכנית עלובה כמו " שיחה צפופה " או " ניק נט ", ערוץ ניקולודיאון היה יכול להשקיע בייבוא תכניות תוצרת ניקולודיאון אלינו, לארץ. ועוד משהו: אם אנשי מערכת הפורום יחליטו למחוק הודעה זו, זוהי הוכחה ברורה לכך שהם פשוט מתכחשים לאמת ולא רוצים להקשיב לדעתם של אחרים. יום טוב לכולכם.
 
תגובה

בסדר, הבנו שדעתך היא עד כדי כך איומה על ניקלודיאון ישראל, אבל למה להתחיל בהשמצות? "סלבריטי טיפשי" "ילדים מפגרים"... אם אתה כל כך חכם, אולי נראה אותך מביים סרט על רמה כמו שצריך ושולח אותו לתחרות, אם אתה חושב שהסרטים שילדים (ואני מדגיש את המילה ילדים) מביימים הם כל כך גרועים. כולך סתם דיבורים. אתה לא יכול להגיע לחצי ממה שאנשים עשו והשקיעו בתכניות הללו. גם אני חושב כמוך, שעדיף להראות תכניות כמו דרייק וג'וש וקינן וקל, אבל זה מאוד שפל מצידך להעביר ביקורת כזו נוקשה על המנחים, הילדים והמתמודדים בתכניות. אם זה כל כך צורם לך, אז למה שלא תעביר ערוץ? זה אולי יעזור... טוב שהחלטת להביע את דעתך פה, אבל ניתן להביע דעה בצורה פחות פוגעת ומעליבה... כמוך, יש עוד רבים שלא אוהבים חלק מהתכניות אך הם לא מציגים את זה בצורה כזאת. תחשוב כמה זמן והשקעה המפיקים, מנהלים, עורכים, צלמים, טכנאים, סאונד-מנים, תאורנים ועוד רבים אחרים, השקיעו בתכניות שאתה מחפיש כאן. גם אם אתה היית חלק מניקלודיאון ישראל, אני לא בטוח שהיית חושב על רעיונות יותר טובים. לפי דעתי, הרעיון של ניקנט הוא רעיון מ-צ-ו-י-ן ורואים שהשקיעו בו מחשבה, מפני שהוא נותן אפשרות לכל מי שרוצה להיות בטלוויזיה, להשתתף בתכנית. לא כמו תכניות אירוח אחרות שצריך ללכת לאודישן וכל מיני דברים אחרים. לדעתי כל אחד, בדיוק כמו שאתה, יכול להביע פה את דעתו, אך אני חושב שאין צורך בשימוש רוב הדברים שנאמרו בתגובתך. זוהי, אגב, רק הדעה שלך. אני בטוח שעל כל אחד כמוך יש 100 שמתנגדים, כי עובדה שערוץ ניקלודיאון ישראל משגשג בתכניותיו המגוונות וממשיך לשדר. מקווה ששיניתי במעט את צורת המחשבה שלך ואת אופן התגובה שלך, איתי.
 
שים לב

שבהודעתי לא הופיעה פעם אחת המילה " מפגר " או " מפגרים ". ובנוסף, אתה אומר שיש הרבה אנשים שמשקיעים בתכניות אלו: עורכים, צלמים, טכנאים, סאונד - מנים, תאורנים ועוד רבים אחרים... אז אני אומר: למה להשקיע בזה אם זה כ"כ לא נחוץ ??? וחוץ מזה: אתה רצית לקבל סרטון שלי, הנה: http://youtube.com/watch?v=f5wPb2pw-Wk צפייה נעימה, ואני אומר לך כבר עכשיו, ניצחתי בוויכוח הזה, אתה יודע שאני צודק.
 
אני לא התכוונתי להתחיל פה וויכוח

אלא רק להבהיר כמה דברים! למה להפוך את זה לוויכוח?
אני לא נגדך אלא רק נגד חלק מהדעה שלך... דרך אגב, שים לב שהזכרתי שיש מלא ילדים שכן אוהבים את התכניות הללו... אז אתה בערך היחיד בפורום הזה שחושב ככה...
 
אין בעיה, אני לא רוצה להפוך את זה לוויכוח

אבל בכל מקרה אני היחידי בפורום שחושב ככה בגלל שמי שחושב כמוני לא יגלוש בפורום הזה, נכון ?
 

בתיהו

New member
הסרטון שלך ביוטיוב

ממש טוב! הכל מצוין רק שיש חלקים שהוא מצולם מול השמש אז החלק של השמיים כולו שרוף... אבל אחלה סרטון!!! =] דרך אגב זה איתי זה פשוט משתמש אחר...
 

GUYBLOO

New member
בעיה שלך

אם אתה כ"כ שונא את הערוץ ואת התוכניות שלטענתך גרועות אז אל תראה. מישהו מכריח אותך? אם אתה חושב שהילדים עם רמת אייקיו שואפת לאפס והם שולחים סרטונים ממפגרים, למה לא שלחת סרטון?! ואם כן- אז למה אתה ילד מטומטם עם רמת איי קיו שואפת לאפס?! (לפי דברייך) הקטע בתוכניות לא להשתוות לדרייק וג'וש או לזואי או לכל דבר- המטרה היא ליצור טלוויזיה ישראלית (לא יודע אם מקורית) אף אחד לא הכריח אותך לראות את זה. אתה אולי לא מתעניין בתוכניות, אבל אני מאוד מתעניין ואני רואה כמעט את כולם! אין לך זכות להגיד שזה עלוב כי אתה לא אוהב את זה, אני לא אוהב את שר הטבעות- זה אומר שזה עלוב? שהאנשים שמפיקים את זה שואפים לאיי קיו 0? שהשחקנים פלצנים?!?! לא!!!! אז תירגע במה שאתה אומר! אתה בסה"כ ילד קטן ומשועמם שאין לו מה לעשות בחיים חוץ מלהתלונן ולקטר כל היום!!!! תמצא חיים- תעסוקה- משהו נורמלי כי מי שמבקר ככה אנשים שמשקיעים את החיים שלהם בשביל הערוץ הזה רק בגלל שלדעתו זה משעמם הוא ממש משועמם!
 
תשובות:

ציטוט א': " אם אתה חושב שהילדים עם רמת אייקיו שואפת לאפס והם שולחים סרטונים ממפגרים, למה לא שלחת סרטון?! " התשובה בגוף השאלה - אני לא שולח סרטון בגלל שילדים ששולחים סרטון לתוכנית כה עלובה הם פשוט טיפשים גמורים. ציטוט ב': "אם כן- אז למה אתה ילד מטומטם עם רמת איי קיו שואפת לאפס?! (לפי דברייך) " מתי אמרתי שאני ילד מטומטים עם רמת אייקיו השואפת לאפס ? בחיים לא אמרתי דבר כזה. ציטוט ג': " אתה בסה"כ ילד קטן ומשועמם שאין לו מה לעשות בחיים חוץ מלהתלונן ולקטר כל היום!!!! תמצא חיים- תעסוקה- משהו נורמלי כי מי שמבקר ככה אנשים שמשקיעים את החיים שלהם בשביל הערוץ הזה רק בגלל שלדעתו זה משעמם הוא ממש משועמם! " אני מוכן להתערב ששנות חיי רבות יותר משנות חייך העלובים. דווקא אני עושה משהו בחיים: אני מתאמן על אומנות הנקראת ג'אגלינג או בעברית, להטוטנות, אני מתכנת תוכנות רבות בשפות תכנות שונות, אני עובד על אתר אינטרנט מעוצב היטב בתוכנת " פלאש " שיציג את כשרוני בתחום הלהטוטנות. מה אני לא עושה: כותב באופן קבוע בפורום קיקיוני בתפוז אנשים. בנוסף, אני לא מקדיש את חיי לבהייה ממושכת בתכניות ישראליות גרועות בערוץ ניקולודיאון. לילה טוב שיהיה לך.
 
כולם צריכים להתבייש ורק אתה לא?

בתור אחד שחושב שהשופטים הם "חסרי יכולת... פלצנים עם רמת איי קיו ויכולת השואפת לאפס" כדאי שתדע שהם לפחות לא עושים טעויות בעברית! לא אומרים בייום אלא בימוי! מי שיוצא כאן טיפש זה אתה! לא מענין אותי הויכוח על התכניות בערוץ אבל אם אתה למכלך על אנשים אחרים כדאי שתבדוק קודם את עצמך! הסיבה שיורידו את התגובה המטופשת שלך היא היוזר המפגר שבחרת לעצמך ולא ההודעה שלך. חוץ מזה, אתה שולט טוב מאד בתכניות של הערוץ בתור מישהו שחושב שהן בזבוז של כסף, לא?
 
אמרתי בייום ??? אוי לא !!!!!!!!!

על כך שאמרתי בייום צריך לתלות אותי, לסקול אותי, לשרוף את גופתי ובסוף לתת לילדים בני חמש לנשוף על העפר שנשאר מגופתי ולהעיף אותו בריח הקרירה והנעימה. שים לב, חברי הגאון, שהחלטת דווקא להיטפל לשגיאת הכתיב שלי, ששמתי לב אליה רק אחרי שכתבתי את הודעתי ( שים לב שבפורומי " תפוז אנשים " אין אפשרות לערוך הודעות שנכתבו כבר... ) ולא למטרה העיקרית של הודעתי, כנראה שפשוט אין לך מה להגיד. והנה, דווקא אתה מפגין טמטום בהודעתך, אתה כותב, ואני מצטט: " חוץ מזה, אתה שולט טוב מאד בתכניות של הערוץ בתור מישהו שחושב שהן בזבוז של כסף, לא ? ". כנראה שקראת את הודעתי ברפרוף ולא בריכוז מלא ( מוחך בטח היה עסוק במחשבות על איך להפיל אותי על שגיאת כתיב מסכנה ) כי אם היית קורא אותה, היית מבין שאני אוהב לצפות בערוץ ניקןלודיאון ופשוט לא רוצה שהערוץ החביב יהרס על ידי תכניות ישראליות עם בימוי גרוע. לא אמרתי שכל התוכניות של הערוץ הן בזבוז כסף גמור, דיברתי על התוכניות הישראליות שמשודרות ! ולבסוף, שם המשתמש שלי ה" מפגר " שלי: פשוט כואב לך לראות אדם שאוהב את המדינה שלו ושונא את האוייב הכי גדול שלה בכל הזמנים - הערבים, לא ???
 

לולו75

New member
עם שם כמו Death To The Arabs לא הייתי מעיזה

אתה נורמאלי? אתה באמת מצפה שמישהו יתייחס ברצינות לבקורת שלך? אם בחרת לעצמך כזה שם גזעני כנראה שאתה פועל מתוך שנאה לכל מה שאפשר, ערבים ותוכניות שלא מענינות אותך. תתבייש לך. לך תראה את התוכניות בערוץ "כהנא חי" יש להם אחלה תוכניות לא?
 
את אוהבת ערבים, לא ?

אז למה שלא תתני שטחים נכבדים מהמדינה שלך להעם התמים והאהוב, הפלשתינאים ? אה, שיט ! את זה את וחבריך השמאלנים כבר עשיתם ! אז למה שלא תצאו מהמדינה הזאתי ותשאירו אותה לנו, הימנים הפטריוטים שהקימו את המדינה הזאתי בזיעת אפיים במשך 60 שנה, הרי אתם גם ככה לא רוצים אותה, למה אנחנו צריכים לסבול ? דרך אגב, לאחר " זיפזופ " קצר בין כל ערוצי " יס " ו" הוט " תוכלי לגלות שערוץ " כהנא חי " אינו קיים, וגם לא יתקיים עם אוכלוסיית השמאלנים ההולכת וגודלת... לילה טוב גם לך ( וגם ל" דור שולט", שכחתי לכתוב לך את זה בהודעה המופנית אליך ).
 
תיקון שגיאות כתיב

בשורה 1 מילה 9: " לעם " במקום " להעם ". בשורה 5 מילה 25: " וגדלה " במקום " וגודלת ". לילה טוב לכל גולשי הפורום.
 

ToMeRLM

New member
הסרטון שלך

וואו מה אתה מתלהב עורך קליפ של דקה וחצי במובי מייקר.... התרגילים עצמם טובים והתוכן מעולה אבל לערוך קליפ של דקה וחצי ועוד במובי מייקר זה חרטא....... יש בתוכנית ילדים שעורכים סרטונים שזה הרבה יותר מורכב מלחתוך קטעים ולהוסיף מוזיקה..... אני לא אומר שאתה גרוע... אני אומר שלא צריך להתלהב ולא צריך להכליל את כל הילדים שמשתתפים בתוכנית.. אגב, לגבי השופטים, מסכים איתך במאה אחוז.... תראה את ההודעה שלי למעלה
 
חברי הטוב,

לא התלהבתי מהעריכה שלי במובי מייקר ( רק שתדע, נכון לעכשיו אני משתמש בפרמייר... ) שהיא אכן לא משהו מיוחד ( אי אפשר לעשות משהו יותר טוב במובי מייקר, נכון ? ), התלהבתי מיכולותי המשובחות בדיאבולו ( הכלי בו אני משתמש בסרטון )... רק לידע כללי, להריץ שלוש דיאבולואים על החוט ( לא לעשות איתם תרגילים, להריץ ) זה דבר שיש רק ארבעה אנשים בארץ ( כן ! ארבעה ! ) שמסוגלים לעשותו, ואני בספק אם יש אפילו אחד ( חוץ ממני, כמובן ) מבין שלושת האחרים שמסוגל לעשות את כל התרגילים שביצעתי שם. יש אחד מהם, שאני בטוח מאה אחוז שהוא לא מסוגל לעשותם, ועוד שניים אחרים שלגביהם אני לא בטוח גמרי... אז שמור את טימטומך לעצמך.
 
אין לנו בעיה לשמוע ביקורת,להפך

יש לנו בעיה עם הסגנון דיבור התוקפני והשפה. אם יש לך משהו להגיד, כדאי שתתחיל להתנסח בצורה שאפשר ללמוד ממנה משהו ולא לתקוף כל דבר שזז, כי זו לא ממש חוכמה. בן כמה אתה דרך אגב?
 
למעלה