דעתבם?
T tooli New member 20/1/03 #2 תמונה יפה אבל אולי אפשר היה להוריד טיפה את הזוית כדי ליצור תמונה יותר מרשימה.
I iris10 New member 20/1/03 #4 תמונה מאוד מיוחדת אחלה עין ../images/Emo98.gif הגזע קצת שרוף ולא רואים את פרטי הגזע כניראה שמדדת אזורית ולא נקודתית
תמונה מאוד מיוחדת אחלה עין ../images/Emo98.gif הגזע קצת שרוף ולא רואים את פרטי הגזע כניראה שמדדת אזורית ולא נקודתית
T ted New member 20/1/03 #7 לא משתגע מהתמונה. המיקום של העץ באמצע מפריע לי. אם הוא היה דחוק ימינה, ומשמש כעין חלק מהמסגרת זה היה יותר טוב. זו דעתי בלבד.
לא משתגע מהתמונה. המיקום של העץ באמצע מפריע לי. אם הוא היה דחוק ימינה, ומשמש כעין חלק מהמסגרת זה היה יותר טוב. זו דעתי בלבד.