דעתבם?

tooli

New member
תמונה יפה

אבל אולי אפשר היה להוריד טיפה את הזוית כדי ליצור תמונה יותר מרשימה.
 

iris10

New member
תמונה מאוד מיוחדת אחלה עין ../images/Emo98.gif

הגזע קצת שרוף ולא רואים את פרטי הגזע כניראה שמדדת אזורית ולא נקודתית
 

ted

New member
לא משתגע מהתמונה. המיקום של העץ

באמצע מפריע לי. אם הוא היה דחוק ימינה, ומשמש כעין חלק מהמסגרת זה היה יותר טוב. זו דעתי בלבד.
 
למעלה