דן

מצב
הנושא נעול.
נכון, גם למעשה אין ממש אפשרות

טוב... כשהשתמשתי בו זה היה בין
גבעתים לת אביב ולהיפך (אחרי/לפני הסיבובים שלו).
נכון, גם למעשה אין ממש אפשרות
להשוות, כי הם לא קווים חופפים ובמעט מאוד מקומות המסלול שלהם נפגש. לאנשי קרית אונו יש אפשרות לבחור אם הם רוצים 55 או 56 אבל ליהוד יש רק את 56
 

mister K

New member
רק 68 ו-69 היו אמורים להישאר בדן

קו 69 עובר בבני ברק ובגבעת השמואל.
איזור, שכביכול, לא שייך לקווים... סביר להניח שאם הם ממש היו רוצים את הקו הזה הם היו לוקחים אותו. למשל, ראשל"צ, גם כן "לא שייכת" אלהים, והם חיברו לשם קו. נדמה לי שבנוסף לקו 68, קו 55 היה אמור להישאר בדן. בכל מקרה, חבל מאוד שהוא לא נשאר אצל דן. זהו קו 'סימפטי' עליי, ועל רתם, ואני כמעט בטוח לגמרי שאביתר אהב אותו (הוא עובר בבן יהודה, מתחת לבניין שסבתא של אביתר התגוררה).
רק 68 ו-69 היו אמורים להישאר בדן
ולצערי הרב וגם לצערם של אנשי דן, הרפורמה לקחה דווקא את הקו הטוב והרווחי מבין השניים.
 

צחקן

New member
../images/Emo31.gif לא מסכים. ממש לא

אני דווקא שמח
כל חברה חדשה שנכנסת לשוק מעמידה את הקואופרטיבים הענקיים שהתעמרו בקהל במשך שנים, במקומם. ותראו מה קורה מאז כניסת החברות החדשות: פתאום אגד מכניסה אוטובוסים חדשים לשירות, פתאום דן חייבת להתיעל ולצאת מהבוץ שהיא נמצאה בו, פתאום ממקסמים את המוסכים ומוציאים עבודות החוצה... מעניין מי נכנס לבוץ ומי יוצא ממנו.
לא מסכים. ממש לא
ב"ה ב"דן" יש תוכנית התיעלות, שהיתה נעשית בין כה וכה. דן לא מוציאה את אנשי המוכים שלה לפנסיה. דן מוסיפה עוד מכונות צמיגים, ועוד מלא דברים. ה NL באגד נכנס יחד עם ההפרטה- אך הכוונה היתה לפני.
 
צחקן, תכנית ההתיעלות היא לא בהתנדבו

לא מסכים. ממש לא
ב"ה ב"דן" יש תוכנית התיעלות, שהיתה נעשית בין כה וכה. דן לא מוציאה את אנשי המוכים שלה לפנסיה. דן מוסיפה עוד מכונות צמיגים, ועוד מלא דברים. ה NL באגד נכנס יחד עם ההפרטה- אך הכוונה היתה לפני.
צחקן, תכנית ההתיעלות היא לא בהתנדבו
אהממ..בהתנדבות. בימים העליזים של המונופול, דן היתה מחוברת לעטיני הממשלה ואותו דבר עם אגד. ואני שילמתי את מחיר הכרטיס של כל אחד (דרך הסובסידיה). כאשר אתה מקבל כל חודש צ'ק שמן מפאפאל'ה, אתה לא מתאמץ להתיעל. לא סתם אגד פותחת את המוסכים שלה לחברות מתחרות. פיתאום אפשר להצטמצם, להתיעל, למכור שירותים, להקים חברות בת, לקנות אוטובוסים חדשים וכו וכו. איפה הם היו קודם?
 

טוארג

New member
עזוב אגד ודן

צחקן, תכנית ההתיעלות היא לא בהתנדבו
אהממ..בהתנדבות. בימים העליזים של המונופול, דן היתה מחוברת לעטיני הממשלה ואותו דבר עם אגד. ואני שילמתי את מחיר הכרטיס של כל אחד (דרך הסובסידיה). כאשר אתה מקבל כל חודש צ'ק שמן מפאפאל'ה, אתה לא מתאמץ להתיעל. לא סתם אגד פותחת את המוסכים שלה לחברות מתחרות. פיתאום אפשר להצטמצם, להתיעל, למכור שירותים, להקים חברות בת, לקנות אוטובוסים חדשים וכו וכו. איפה הם היו קודם?
עזוב אגד ודן
מה עם החברות המעפנות החדשות? מרגלית ששמים מנועים של משאיות? קווים עם האוטובוסים המתפרקים? סופרבוס עם האוטובוסים הלא תקניים? נתיב אקספרס בגליל שבקושי יש להם אתר עומד?
 
החברות הן לא מעפנות

עזוב אגד ודן
מה עם החברות המעפנות החדשות? מרגלית ששמים מנועים של משאיות? קווים עם האוטובוסים המתפרקים? סופרבוס עם האוטובוסים הלא תקניים? נתיב אקספרס בגליל שבקושי יש להם אתר עומד?
החברות הן לא מעפנות
והיתרון של השיטה החדשה הוא ששום דבר לא נשאר אצלן בכיס. אז אפשר להחליף אותן. מנועי משאיות? אגד שמו פעם מנועי סירות..מה זה משנה מה מסיע את האוטובוס? אוטובוסים מתפרקים? מה עם היוניות של אגד שהיו צריכים לעשות להם בניה מחדש? מה עם הקומתיים של אגד? לכולם יש טעויות הבעיה עם אגד ודן שגם אחרי נסיון של שנים הם עשו טעויות, בדיוק מהסוג שאתה מזכיר. אוטובוסים לא תקינים וכו', זאת הכללה. צריך לבדוק סטטיסטית את שעות המוסך של האוטובוסים ולעשות ממוצעים. אז אולי יתקבל ש 303 ותיק וטוב, יותר יעיל מספרינטר חדיש. אבל זאת סתם דוגמא משומקום..אני באמת לא יודע.
 

טוארג

New member
בני, אין לך מושג על מה אתה מדבר.

החברות הן לא מעפנות
והיתרון של השיטה החדשה הוא ששום דבר לא נשאר אצלן בכיס. אז אפשר להחליף אותן. מנועי משאיות? אגד שמו פעם מנועי סירות..מה זה משנה מה מסיע את האוטובוס? אוטובוסים מתפרקים? מה עם היוניות של אגד שהיו צריכים לעשות להם בניה מחדש? מה עם הקומתיים של אגד? לכולם יש טעויות הבעיה עם אגד ודן שגם אחרי נסיון של שנים הם עשו טעויות, בדיוק מהסוג שאתה מזכיר. אוטובוסים לא תקינים וכו', זאת הכללה. צריך לבדוק סטטיסטית את שעות המוסך של האוטובוסים ולעשות ממוצעים. אז אולי יתקבל ש 303 ותיק וטוב, יותר יעיל מספרינטר חדיש. אבל זאת סתם דוגמא משומקום..אני באמת לא יודע.
בני, אין לך מושג על מה אתה מדבר.
במרגלית יש נהג שהוא כנראה אסיר לשעבר. נוסעים ב'קווים' מתלוננים על שירות מתחת לכל ביקורת. כנראה שאתה לא נוסע באוטובוסים כדי לדעת. למרגלית אין אף אוטובוס שמותאם לנכים, וגם לסופרבוס אין.
 
אם היית כותב "כנראה אין לך מושג"

בני, אין לך מושג על מה אתה מדבר.
במרגלית יש נהג שהוא כנראה אסיר לשעבר. נוסעים ב'קווים' מתלוננים על שירות מתחת לכל ביקורת. כנראה שאתה לא נוסע באוטובוסים כדי לדעת. למרגלית אין אף אוטובוס שמותאם לנכים, וגם לסופרבוס אין.
אם היית כותב "כנראה אין לך מושג"
הייתי מקבל את הכותרת שלך. אז יש לי מושג. האם עשו סקרי שביעות רצון של נוסעים? נדמה לי שכאן בפורום יש רק שליחי ממסד...של אגד ודן. אסיר לשעבר מילא את חובו לחברה. על מה הוא אסיר? ובאגד אין נאשמים בעבירות? ולאגד היו אוטובוסים מותאמים לנכים? ויכול להיות שמרגלית היא לא חברה טובה, עובדה שהם הפסידו את מודיעין..נכון?
 

טוארג

New member
הם לא הפסידו את מודיעין. סקופ.

אם היית כותב "כנראה אין לך מושג"
הייתי מקבל את הכותרת שלך. אז יש לי מושג. האם עשו סקרי שביעות רצון של נוסעים? נדמה לי שכאן בפורום יש רק שליחי ממסד...של אגד ודן. אסיר לשעבר מילא את חובו לחברה. על מה הוא אסיר? ובאגד אין נאשמים בעבירות? ולאגד היו אוטובוסים מותאמים לנכים? ויכול להיות שמרגלית היא לא חברה טובה, עובדה שהם הפסידו את מודיעין..נכון?
הם לא הפסידו את מודיעין. סקופ.
מרגלית ככל הנראה הולכים להישאר גם ב-7 שנים הקרובות. וכן, בכל מיני ישובים מוכי-"קווים" ומוכי-"נתיב" עשו סקרים וגילו שהאוכלוסיה מאוד לא מרוצה מהשירות.
 
../images/Emo6.gif וואלה מוכי "קווים"

הם לא הפסידו את מודיעין. סקופ.
מרגלית ככל הנראה הולכים להישאר גם ב-7 שנים הקרובות. וכן, בכל מיני ישובים מוכי-"קווים" ומוכי-"נתיב" עשו סקרים וגילו שהאוכלוסיה מאוד לא מרוצה מהשירות.
וואלה מוכי "קווים"
נראה לי שב"נתיב" יש אחלה אוטובוסים, אבל לא נסעתי איתם ואני לא מכירה את רמת השרות שלהם.
 

אורי404

New member
לגבי נתיב אקספרס לא ממש מדוייק.

הם לא הפסידו את מודיעין. סקופ.
מרגלית ככל הנראה הולכים להישאר גם ב-7 שנים הקרובות. וכן, בכל מיני ישובים מוכי-"קווים" ומוכי-"נתיב" עשו סקרים וגילו שהאוכלוסיה מאוד לא מרוצה מהשירות.
לגבי נתיב אקספרס לא ממש מדוייק.
הם, אןלי, לא שירות של "דן". אך יש בהם שיפור. קודם כל, יש להם אוטובוס נמוך רצפה תוצרת גרמניה שאין לאף חברה אחרת פה בארץ. לגבי שאר הדברים: אתר האינטרנט שלהם השתפר (הוא משום מה לא עולה פה בפורום, אבל הוא פועל וטוב). יש להם שירות ספרינטרים עבור היישובים הקטנים. כמו כן, יש תיאום בין נתיב אקספרס לתחנות הרכבת; נהריה (טוב, התחנה המרכזית צמודה לתחנת רכבת), בינמינה, בית יהשוע ופרדס חנה-קיסריה (כן, תחנה שהם "לא חייבים" לעשות איתה שיתוף פעולה).
 

mister K

New member
לעפיפי לא חסר כסף.

לגבי נתיב אקספרס לא ממש מדוייק.
הם, אןלי, לא שירות של "דן". אך יש בהם שיפור. קודם כל, יש להם אוטובוס נמוך רצפה תוצרת גרמניה שאין לאף חברה אחרת פה בארץ. לגבי שאר הדברים: אתר האינטרנט שלהם השתפר (הוא משום מה לא עולה פה בפורום, אבל הוא פועל וטוב). יש להם שירות ספרינטרים עבור היישובים הקטנים. כמו כן, יש תיאום בין נתיב אקספרס לתחנות הרכבת; נהריה (טוב, התחנה המרכזית צמודה לתחנת רכבת), בינמינה, בית יהשוע ופרדס חנה-קיסריה (כן, תחנה שהם "לא חייבים" לעשות איתה שיתוף פעולה).
לעפיפי לא חסר כסף.
לכן יש לו מכונות טובות בשפע וזה ייאמר לזכותו. רק חבל שהחברה שלו מתנהלת כמו במדינת עולם שלישי.
 

scooby5

Member
לטעמי השירות של נתיב אקספרס

לעפיפי לא חסר כסף.
לכן יש לו מכונות טובות בשפע וזה ייאמר לזכותו. רק חבל שהחברה שלו מתנהלת כמו במדינת עולם שלישי.
לטעמי השירות של נתיב אקספרס
לא רע. החברה מצוידת באמת באוטובוסים חדשים, לצד אוטובוסים פחות חדשים (O303, O405) ועוד. בעיה אחת היא המראה של האוטובוסים מבפנים, במיוחד הסיטארו באיזור צפת נטול צלצול ה"עצור", וה-מרצדס ואנהול שלהם, שנראה נורא מכוער מבפנים והפעמון שלו מזכיר מעט את ה"ארגזים" של אגד.
 

846

Active member
רגע ! מה עם "קווי ענק" (יולזרי)?

הם לא הפסידו את מודיעין. סקופ.
מרגלית ככל הנראה הולכים להישאר גם ב-7 שנים הקרובות. וכן, בכל מיני ישובים מוכי-"קווים" ומוכי-"נתיב" עשו סקרים וגילו שהאוכלוסיה מאוד לא מרוצה מהשירות.
רגע ! מה עם "קווי ענק" (יולזרי)?
 

אורי404

New member
בכל מקרה, זה לא המשפט הראשון.

הדברים מתנהלים כרגע בבג"צ
ככל הנראה המכרז התנהל בדרך לא כשרה, מרגלית נשארים במודיעין בחודשים בקרובים בוודאות, וככל הנראה יהיה מכרז חדש.
בכל מקרה, זה לא המשפט הראשון.
היה גם עירעור בבאר שבע מצד חברת הבת של אגד וסופרבוס, שהשתתפו במכרז.
 

mister K

New member
אם יינתנו לסופרבוס עוד קווים

בכל מקרה, זה לא המשפט הראשון.
היה גם עירעור בבאר שבע מצד חברת הבת של אגד וסופרבוס, שהשתתפו במכרז.
אם יינתנו לסופרבוס עוד קווים
זה יהיה הבזיון הכי גדול. החברה הזאת היא תוצר הרפורמה הגרוע ביותר! בלליוס פשוט רומס את חוקי המכרז ומשרד התחבורה מעלים עין. החברה הזאת היא ב-ז-י-ו-ן!!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה