אני חושב שאת טועה
חוזה זה מסמך משפטי, כאשר 2 הצדדים ממלאים את הצד שלהם בחוזה אין שום בעייה, כאשר אחד הצדדים פתאום לא מסכים לחוזה הנושא עובר לטיפול בית המשפט. הרי לא יכול להיות שתחתמי על חוזה ופתאום תחליטי שהוא לא מתאים לך אז המעביד פשוט "יוותר לך", אז מה עשינו בזה? מה הצורך בחוזה אם כך? אם את צודקת אז תלכי למעביד שלך ותגידי לו שאת רוצה דמי הבראה, אני מבטיח לך שהוא יגיד לך שיש לו חוזה חתום והוא מוכן ללכת לבית משפט. למיטב ידיעתי דמי הבראה מקבלים בהשלמת שנת עבודה. אם נכנסת לעבודה לפני חצי שנה לא תקבלי השנה דמי הבראה אלא רק בשנה הבאה.