דינה דינה ונירה יקרות

  • פותח הנושא adi h
  • פורסם בתאריך

adi h

New member
דינה דינה ונירה יקרות ../images/Emo20.gif

נאלצתי למחוק את השירשור מאחר וזה לא הולם את הפורום. בבקשה חדל אש , זה לא מתאים לכאן . שתיהיה לכן שבת שלום
עדי
 
עדי, מדוע את מכנה את כולם

בתואר "יקרה"? באמת כולם יקרים לליבך או שזה איזשהו סוג של נימוס אנגלי?
 
עדי

למה מחקת את כל השרשור? החלק הראשון.. עד שנירה הגיבה היה מקצועי ביותר. האם תוכלי להעלות שוב את הקישורים? לא הספקתי לשמור אותם אצלי תודה
 

נירה63

New member
לעדי

הבוקר קבלתי מסר מדינה דינה שבו כתבה דברים מעליבים,אינם מקצועיים לחלוטין,פשוט נוראיים. האם ישנה אפשרות להעביר גם אליך את המסר,אולי תוכלי לקרוא את הדברים שדינה כתבה,אגב זו לא הפעם הראשונה, ותוכלי להבין כמו גם אחרים,מדוע כתבתי לה כאן מה שכתבתי. ושוב אני חוזרת ומדגישה, אני שמחה שכל אחד יכול לבחור לעצמו היכן לכתוב,וזה נהדר שאנשים כותבים בשני הפורומים.
 
לנירה 63

אני אסביר לך מדוע דינה דינה כותבת ככה. ההתנהגות המתנשאת שלך כבר עברה את גבול הטעם הטוב. את חושבת את עצמך מנהלת פה. עדי היא המנהלת. אם את רוצה לתרום תרמי מבלי להתנשא!
 
רות היקרה בקישור שהבאת אני

רואה הודעה ממש נוראית שבה נירה כותבת לעדי המנהלת " עדי, אולי אני אנהל את הפורום?" לא נירה איננו רוצים שתנהלי פה. אנחנו רוצים שתמתני את תגובותייך האגרסיביות
 
לעינת הצלמת המאבחנת-

למה מספיק? למה להמשיך ולתת לנירה לזרוע כאן בצד הקבצים שהיא מצרפת ארס ואי שקט? האם את מעודדת את התנהגותה של נירה? האם לא עקבת אחרי השרשורים פה? האם לא ראית שהיא פכעה גם בעדי שמנהלת את הפורום הזה בחן וכשרון?
 
נירה יקרה

מה שכתבתי לך היום במסר זה מה שכתבתי כאן בפורום במקרה ולא ראית את מה שכתבתי כאן .. אם הגעת אחרי שעדי מחקה. אני לא מתחרטת על שום מילה. כל מילה שכתבתי שם נכונה.. מספיק שתקראי את ההודעות שלך כאן, בעיניים של מישהו מבחוץ ותוכלי לראות כמה ארס את מביאה לפורום הזה, בצד הדברים הנפלאים שאת מביאה.. אז אולי את חושבת שבגלל שאת מביאה קבצים יש לך יתרונות על השאר.. אז אין לך. פורום פתוח לכולם במידה שווה, כל זמן שאינם פוגעים באחר.. ואת פוגעת פעם אחר פעם. גם בחברים וגם בעדי עדי אולי חייבת לספוג כי היא המנהלת.. אני ואחרים כאן לא צריכים לקבל את כל הרעל , העליונות וההתנשאות שלך. .. הפעם החלטתי להחזיר לך במטבע שלך.. איך ההרגשה? ישר את הולכת להתלונן אצל המנהלת.. תראי מה היא עונה לי.. וכל הפעם שאת עונה כך לאחרים???????
 
נירה, גם אני חושבת

שכדאי שתתחילי לרסן את העוקץ. אמנם את תורמת לפורום מבחינה מקצועית אך גורעת ממנו מאוד מהבחינה החברתיתי- אנושית וחבל. מורה צריך להיות בראש ובראשונה בן אדם.
 

adi h

New member
נירה שבת שלום לך ../images/Emo39.gif

שוב מפנה בקשה של חדל אש , אנא זה לא המקום וזה לא מכבד אותנו . מיצטערת לישמוע נירה שמסרים לא מקובלים נישלחים אליך בהחלט נהדר ומקובל לכתוב בשני הפרומים שבת שלום
עדי
 

adi h

New member
דינה דינה שבת שלום לך ../images/Emo142.gif

השירשור נימחק עקב תוכנו , ואין אפשרות למחוק הודעות בודדות מיתוך שירשור ראשי ולכן כל השירשור נימחק עם הקישורים. שולחת לך שוב את הקישורים . ובקשה אנא שימרו על כבוד הדדי הרי מטרה אחת לכולנו ליתרום ולהיתרם כאחד
שתהיה לך שבת שלום
עדי
 
עכשיו כשאני קוראת את השרשור

אני חייבת להביע את דעתי הכנה. גם אני ראיתי בתקופה האחרונה כיצד נירה 63 מתייחסת לאנשים כאן בחוסר סבלנות ובצורה שאינה מכובדת. נירה נבקש שתשני את התנהגותך. אני מבקשת מכולנו להרגע ולחזור לתפקד. שבוע טוב לכולנו!
 

נירה63

New member
ציפי ערב טוב

חבל שלא הצלחת לקרוא את אותם מסרים שדינה שלחה אלי ,ומכאן הכעס המאוד גדול כלפי אותה דינה. אני מציעה לך באמת כן להמשיך להביע דיעות,זה מבורך אבל את יודעת לכל מטבע שני צדדים. נדמה לי שאינך מכירה את הצד השני. שבוע טוב לך.
 
למעלה