דילמה
מש"ק משמעת!?

a e q u i t a s

New member
דילמה ../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif../images/Emo35.gif מש"ק משמעת!?

אני לא אספר את כל הסיפור, כי זה ממש לא מעניין, אפילו ישעמם, אלא אגיע ישר לעניין, ניתנה לי אפשרות להיות מש"ק משמעת, אני מאמין שזה בין התפקידים הכי בזויים בצה"ל,כך חבר אמר לי, אולי שו"צ קצת יותר. בכל מקרה, עם כל מי שדיברתי אמרו לי תברח מזה...תסרב, אני יכול הצעה הזו היא בונוס בנוסף למקצוע הצבאי שלי. מצד אחד, אני ביקשתי לקבל תפקיד אחר או נוסף, שיאתגר אותי, תפקיד שדורש הגדלת ראש ורצון לתפקיד לא שגרתי, מצד שני מש"ק משמעת???, ביקשתי פקל"ש, אבל מפקד היחידה טוען שאני אועיל יותר בתור מש"ק משמעת...עכשיו חשבתי על יתרונות וחסרונות.... יתרונות
תפקיד שדורש הגדלת ראש. מאתגר מספיק. לדעתי, אוכל לשפר הרבה דברים ולשנות. תפקיד פחות משעמם מהתפקיד הקודם, אם כי, התפקיד הוא בנוסף למקצוע הצבאי שלי. חסרונות
אני מסוכסך עם הרס"ר היחידה. אני לא סובל אנשים בעלי קובינה, ואני יודע שאני אפסיק את זה. חיילים, חברים שלי ישנאו אותי.. תפקיד ממש לא מקובל על אנשים...אחד אפילו קרא לזה, תפקיד בזוי... אומרים שאני לא חזק מספיק, לא מספיק דומינטי על חיילים בסיס ועובדי רס"ר...והם ישימו עלי
... ת'אמת, אני אמור למסור את החלטתי, עד אחרי חג השבועות...ואין לי מושג מה להחליט...מה אתם אומרים....?! ת'כלס, משמעם לי בתפקיד הנוכחי..קצת גוון לא יזיק?!
 

Rossi46 ®

New member
לך על זה.

אני הייתי בעברי מש"ק משמעת וזה פשוט חוויה. אתה מסוכסך עם הרס"ר ? לא נורא. ברגע שתהיה יד ימינו, הוא ידע ללקק לך את הישבן.
 

zappa19

New member
זה תפקיד די קשה בעיני אבל

שבוע\שבוע!!! אם אני לא טועה... או חמשושים קבועים...ופטור מכל טורנויות
 
אני חושב

שלך על זה... גם פטור מתורניות ככה שזה יועיל לך באופן אישי, ואולי גם להפוך את המקצוע הבזוי לדרך לעזור לאחרים.... אמרת שאתה בתל השומר פעם באיזה בסיס?
 

lemmacantor

New member
אצלינומש''ק משמעת

עושה יומיות. כולם שונאים אותו (לא בגלל היומיות)
 

ranzz

New member
אין מצב לשבוע שבוע..

הוא אמור לייצג את המשמעת בבסיס, לא נראה לי שזה תפקיד של שני אנשים במשמרות של שבוע.
 
למה?!

אני לא מבין מה מאתגר בתפקיד הזה... אז אולי זה לא תפקיד בזוי, ובכ"ז מישהו צריך לעשות את זה. אבל אם אתה יכול להימנע מזה... תימנע!
 

a e q u i t a s

New member
מצד שני

מה משפיל בזה, מישהו חייב לעשות את זה. חוץ מזה, אני לא מאנשים המניאקים האלו, שידפקו לך תלונה על כל פיפס קטן שאתה עושה, היפך, לדעתי, שאנשים כמוני מקבלים תפקיד כזה זה רק יהיה לטובתם, יהיה לי קל יותר לשנות את המצב הקיים?
 

R-E-L

New member
אל תדאג, אנשים לא ישימו עליך בננה

אם תתנהג איתם כמו גבר, אל תאיים בתלונות, תבקש יפה לסדר את הגומיות\להחליף מדים\ ללכת בשביל ולא על הדשא מצד שני תהיה בסחבק איתם, תסתובב איתם, תביא להם דברים טובים. ככה יהיה לך כבוד בתור חבר ולא רק בגלל שאתה משק משמעת.
 
סתם שאלה

מש"ק משמעת אצלכם באמת בכזו עמדת כוח שהוא יכול לחולל שינוי? אצלנו הם סתם פקידי רס"ר, בלי יותר מידי השפעה... מוזר
 

a e q u i t a s

New member
הרס"ר מאציל סמכויות רבות....

אצלנו, רס"ר היחידה מאציל סמכויות נרחבות מידי, לטעמי למש"קי המשמעת. הרבה כוח טמון בידיהם, לדעתי, ת'אמת שאני חושב על זה,המשק"ים הנוכחים בחרו את התפקיד הזה בגלל הפטור המנהלתי משמירות ותורנויות, הם גם לא מסתירים את זה. לא איכפת להם לעזור לאנשים, גם אם הם יכולים.
 

Star Adder

New member
רס"ר משמעת

באמת תפקיד שנוא..., וגם אנשים ישנאו אותך מאוד. אם אתה רוצה שיהיו לך קשרים סוציאליים בבסיס, פשוט תיהיה רס"ר משמעת טוב. אל תדפוק תלונות על ימין ועל שמאל. תנסה להיות הוגן וגם לתת דוגמא.
 

a e q u i t a s

New member
רס"ר???? ../images/Emo123.gif

ממש לא רס"ר או איש קבע, סך הכול חוגר, מש"ק משמעת. ובטח, אני תמיד התלוננתי בפני מפקד היחידה על התנהגות מביישת מצד משק"י המשמעת. בין המכתבים ששלחתי אף ציינתי שזה נוגד את רוח צה"ל
, מה שבטוח בכל מצב, במידה ואקבל את התפקיד, יחסי אנוש יהיו מעל לכול. דרך אגב, בגלל זה אומרים שלא אהיה מש"ק משמעת טוב...כי אני לא אהיה "רע" מספיק, אז אנשים ישימו עלי פס...
 

s h i r k u s h

New member
מש"ק משמעת...

לדעתי זה תפקיד שבאמת צריך הגדלת ראש, כי בין היתר זה להישאר עד מאוחר בד"כ, לעזור לחיילים שאולי אפילו יותר גדולים ממך ולסבול עצבים וכעסים שלהם על המערכת הצבאית שמופנים אלייך אבל משהו אומר לי שאתה תצליח בתפקיד הזה. המלצה ממני: אם אתה לוקח את התפקיד תכנס את כל החיילים ותדבר איתם, תגיד להם שאתה מקווה שהיחסים בינכם יהיו תקינים ושכל עוד הם לא יעשו בעיות, לא יהיה צורך בכך שאתה תעשה "בעיות" להם.
 
למעלה