דילמה קטנה...

TetiBETTY

New member
אמרתי למוכר שזה עדיין לא הגיע...

והוא אמר לי לחכות עוד 10 ימים. כאילו חודשיים פלוס זה לא מספיק...

איך מבקשים שיפוט של איביי? מעולם לא עשיתי את זה... אני לגמרי חדשה בעניין..
זה החלונות שיש לי...
 

TetiBETTY

New member
דילמה קטנה...

הזמנתי סוללות למצלמה שלי ב18/11/13 והסוללות נשלחו ב19/11/13.
עברו מאז קרוב לחודשיים והסוללות עדיין לא הגיעו.
לאחר חודש שראיתי שהן לא מגיעות, דיברתי עם המוכר והוא אמר שהוא שולח לי אותן שוב פעם.
גם את אותן לא קיבלתי... כך שעברו חודשיים ללא אף אחד מהמשלוחים.
פתחתי קייס לפני כחודש, אך הוא אמור להסגר אוטומטית ב20/1/14 אם לא אעשה שום פעולה.

השאלה שלי היא האם כשאני סוגרת את הקייס אני כבר לא יכולה לתת פידבק למוכר? עד מתי אני יכולה לתת פידבק?
ובכלל, איזה פידבק להשאיר? חיובי לא כי עדיין לא קיבלתי את מוצרים, שלילי לא כי התקשורת איתו באמת טובה והוא לא מתעלם...
בתור מוכרים (חלקכם), מה נראה לכם שכדאי לעשות?

תודה רבה וחג טוב בשבט שמח :)
 

TetiBETTY

New member
RESPONDE, זה תגובה למוכר עצמו.

אין לי משהו שמצביע על הסלמה מעבר לתגובות הרגילות של הקייס...
 

trilliane

Active member
מנהל
לא, כתוב respond to case לא to seller

תגובה לתיק היא כל תגובה שלך, הכול מתועד כדי שבמידת הצורך איביי יוכלו לבדוק זאת. במסגרת התגובה לתיק הפתוח ניתן גם להסלים אותו.
 

ItayL33

New member
ת

יש לך עד 60 יום מרגע הקנייה להשאיר פידבק, זאת אומרת שנשארו לך יומיים להשאיר פידבק אאל"ט.
אני אישית פשוט לא הייתי משאיר פידבק או שהייתי משאיר ניטראלי.
 

TetiBETTY

New member
ניטרלי אומר בעצם שלילי...לא?

אף פעם לא הבנתי מה משמעות הניטרלי...אשמח להבהרה
 

ItayL33

New member
ת

ניטראלי זה לא שלילי ולא חיובי, זה באמצע.
זה לא מוריד ולא מעלה את כמות הפידבקים ואחוז הפידבקים של המוכר.
 

trilliane

Active member
מנהל
א. להסלים את התיק כדי לקבל את הכסף

ב. לא הייתי משאירה משוב או שהייתי משאירה ניטרלי (ומבהירה שהמוכר נחמד אבל המוצר נשלח פעמיים ולא הגיע גם אחרי חודשיים).
 

TetiBETTY

New member
כיצד אני מסלימה את התיק?

מה אני אמורה לעשות? יש לי אופציה של סגירה או תגובה למוכר...
 

trilliane

Active member
מנהל
האפשרות פשוט אמורה להופיע שם...

יש מצב שהיא תחת תגובה למוכר, אני כבר לא זוכרת, הרבה זמן לא היה לי תיק פתוח.
 

Beetlejuice68

New member
קודם כל לתת שלילי!

ככה המוכר יבין שיש לו עסק עם קונה לא פראייר
 

ItayL33

New member
Beetlejuice68 רואים שאתה בן 13

קונים כמוך אני הכי שונא,
שתבין, השלילי הזה זה לא סתם מושך את תשומת הלב של המוכר.
יותר מדי כאלה ואתה דפקת למישהו את הפרנסה.
חבל שאין אפשרות באיביי לחסימת קונים שנתנו יותר מ3 שליליים בחודש.
 

Beetlejuice68

New member
תסתכל טוב..

אני נשוי עם 2 ילדים...
אבל מוכר שמתנהג ככה לקונה, לתת לו שלילי שילמד לקח!
פשוט חוצפה להתייחס ככה לקונה
ולכן יש לתת שלילי
ואני נותן שלילי פעמיים בשבוע בכיף...!
 

dobo

New member
תשלחי הודעה בקייס, כדי שלא יסגר

תשלחי למוכר הודעה דרך הקייס, סתם כדי לעדכן שאת עוד מחכה.
העדכון לא באמת חשוב, אבל זו פעילות בקייס והוא לא יסגר עדיין.

אם מדובר במשלוח מסין- כבר חווינו משלוחים שמתעכבים ככה, והייתי מציע לחכות עוד קצת בסבלנות.

אין קשר בין סגירת הקייס למתן הפידבק.
תוכלי לתת פידבק עד 60 ימים מהרכישה.

במידה ואת רוצה להשאיר פידבק שאינו חיובי, כי לא קיבלת עדיין מוצר, ולא שלילי, כי אולי המוכר באמת שלח ועשה מה שצריך-
תוכלי לתת ניטרלי ולספר במילים מה קרה עד כה.

אני לא רואה סיבה לתת כרגע פידבק שלילי, ומי שנותן פידבקים שליליים על מקרים כאלו, עשוי למצוא עצמו מחוץ לאיביי.
איביי לא אוהבים קונים שליליים מידי.

בהצלחה.
 

trilliane

Active member
מנהל
תיק לא נסגר מחוסר פעילות אלא בתאריך הסגירה

תאריך הסגירה של תיק באיביי נקבע אוטומטית ל-30 יום מפתיחתו (בפייפל 20 יום) ובזמן הזה יש להגיע להסכמה עם המוכר ולסגור את התיק או להסלים אותו. אם התיק לא נסגר ידנית ע"י הקונה או באמצעות פעולה כמו החזר כספי של המוכר (שסוגרת תיק אוט') והוא לא הוסלם, הוא ייסגר אוטומטית בתאריך היעד.
 

trilliane

Active member
מנהל
גם לא אחרי 30 יום? זה בניגוד למוצהר רשמית

אשמח אם תוכלי להביא תימוכין לדברייך, כי בסמכי המדיניות של איביי קראתי אחרת, וגם כשהיה לי תיק פתוח ופעיל קיבלתי שוב ושוב התראות שהוא ייסגר בתאריך היעד אלא אם אסלים אותו.
 

טלי5555

New member
זה ההבדל בינינו

שאני כותבת מתוך נסיון, ואת מתוך ציטוטים.
אם ממשיכה תכתובת בין המוכר לקונה, התיק לא נסגר. אם המוכר לא מגיב והקונה לא מסלים, התיק יסגר.
 
למעלה