דילמה אישית...

matanbs1985

New member
דילמה אישית...

אז ככה, כבר רשמתי רבות בפורום על עצמי, הנני הנדסאי אלקטרוניקה בן 30, כיום בודק הצעות עבודה, עזבתי את העבודה שלי לפני מספר חודשים על מנת לטוס לטיול שנמשך חודשיים בארצות הברית, לשם כך עזבתי עבודה נוחה בתור טכנאי אלקטרוניקה וכיום מקום העבודה לא ממש רוצה להחזיר אותי, גם אני עצמי יודע שכבר עברו להם שנתיים וחצי ואני לא רוצה לחזור מהסיבה של תנאים, אבל העבודה יחסית לתושב הדרום הינה מתאימה לי מהסיבה שהיא בישיבה, יש לי מגבלה פיזית שלא כל כך ניראית לעין, אבל דורשת ממני עבודה בישיבה.
הבעיה שאנינ ניצב בה, לא היתי קורא לזה בעיה, אלה יתרון, יש לי ניסיון בתחום, עכשיו ישנם מספר חברות שמגיסות לפרויקטים באינטל קריית גת, ממש עכשיו אינטל מגייסת הרבה אנשים צורך הטמעת תהליך חדש.
הבעיה הינה שאני יודע שאני לא מתאים לעבודה בחדר הנקי, זאת מהסיבה שהמגבלות שלי מקשה עלי, קשה לי לעמוד זמן רצוץ, למעשה שם באינטל עומדים 12 שעות והולכים 10 רילומטר למשמרת, בן אדם נורמלי לא מסוגל לעשות זאת, הצלחתי להגיע להרבה חברות ואני יודע לשלוח קורות חיים ואם צאייך "לנג'ס" גם לאותם חברות והם מזמנים אותי לראיונות עם משכורות פי שתים ושלוש ותנאים טובים, אבל אני יודע בתוך עצמי שאני לא מתאים לתפקיד, אני הולך לשם מטרה להתנסות ואולי על הדרך יקבלו אותי לתפקיד אחר, ידוע לי גם שבאינטל ישנו רופא שבודק כל בנאד שניכנס ונותן אישור לחדר הנקי, לי אני יודע לא היה אפשרות.
אני מגיע לראיון שהמראיון אומר לי שלום ומסתכל לי על הרגל ולפעמים אני מציין את הבעיה ונפרדים לשלום מתוך שיחה שהוא אומר לי שאני לא מתאים,או מציין זאת בתקווה שאולי תפקיד אחר כן יתאים אליו לעומת זאת שאין כרגע, אלה כבר שקלתי מעבר לאזור המרכז, יש לי הטבות מהמדינה, אבל מאוד חושש לעצור את עצמי מבכינה מיקצועית ולא רואה את עצמי פתאום עוסק בתיקון פלאפונים או מחשבים ובלי להעליב אף אחד זה קצת פחות ממה שעסקתי וגם לא מרגיש שזה נותן לי תחושה שלי התקדמות בחיים.
מצד אחד אני גם חושש למצוא עבודה שתתאים לי אבל גם לא תקדם אותי, עכשיו אני מתכונן להירשם לקורס QA, על מנת להתאים את עצמי...
לאנשים שעבדו פה במפעל אינטל, על כמה העבודה דורשת עמידה?..הרבה אמרו לי שהיה לי קשה, האם אין לאינטל אפשרות לקבל אנשים עם מוגבלות קלה לתוך חדרי הבקרה למשל?..
פשוט אני מרגיש שאני הגעתי כמעט למה שרציתי אבל, בסוף אולי המאמץ היה צרייך להיות בכיוון אחר...
ככה זה הרגשה של הבוקר מה שאני מרגיש, לא שלוקח את זה קשה, אבל מנסה להתסגל למצבים אחרים....
תודה...
 
כמעט מאה אחוז עמידה

יש שם גם מרחקים גדולים מאוד ללכת. לא חושב שזה מתאים אבל דבר איתי בפרטי אני יכול לקשר אותך לאנש/ים שעבדו שם הרבה מאוד.
 
כלומר אתה מעדיף לעבוד בחדרים המלוכלכים

מאשר בחדר הנקי?
איזו מין חברה זו? אי אפשר לנקות את כל החדרים?
 
למעלה