שששששש
איך אתה מעז בכלל להתווכח עם השב"כ??!!! חצוף!!
כל בר דעת יודע שגם השבכ עושה טעויות ויש להם פשלות לא מעטות , כמו למוסד. גם לי קשה ממש להאמין שלשב"כ אין מה לעשות, חוץ מאשר לשבת מול פורום העבודה, ולקרוא את המלל הלא רציני שיש פה לעיתים. אני גם נוטה לקבל את זה , שגברת ורדה טלמון סילר עם כל הברגים הרופפפים שלה, מנסה לקדם את השיר (?) שלה, ודחפה לשם את השם של הסהרורי השני.. אבל נו, ניחא. לך תדע, אם בקרוב לא תתבקש למסור את כתביו של אדטו בגין הסתה..