דיון מאד עצוב!

GrEeNwOmAn

New member
דיון מאד עצוב! ../images/Emo7.gif../images/Emo4.gif

אוקיי זה רק לחזקים, הדיון מדבר על סוסים שנפטרו. מה הייתם עושים כדי שסוסכם לא ימות? מי נפטר אצליכם בחווה מהסוסים? וממה הוא נפטר. אתם יודעים את התאריך של סוס אחד שנפטר או רק שנה.?. סוס נפטר, מה עושים? בוכים ובוכים או מנסים להתגבר על הכאב הרב או שפשוט אומרים בואו נמשיך הלאה, יש עוד סוסים... (אני יודעת שזה אכזרי). מה לדעתכם הדרך הכי נוראית שאפשר להרוג סוס? אני כותבת כמה דרכים דרגו אותם כך שבמקום הכי למעלה הדרך הכי נוראית ולמטה הכי נורמלית. הרדמה על ידי סם עם רובה להשאיר אותו שיסבול ושימות מתי שהוא ימות. לשרוף אותו באש לוהטת\קרה. להרוג אותו ולקחת את גופתו ולזרוק לפח\לים. להשאיר אותו בטבע לבד, בלי אוכל וכלום. לקבור אותו שהוא עוד חי. לתת לא אוכל בכמויות, ולהמית אותו מתת תזונה. * אני ממש מצטערת זה דיון באמת קשה. המשך הדיון- לאחר שסוס מת, מה אתם עושים עם גופתו?
 

GrEeNwOmAn

New member
תשובות עצובות לדיון עצוב...../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif:-

מה הייתם עושים כדי שסוסכם לא ימות? ה-כ-ל! זה כל כך חשוב! מי נפטר אצליכם בחווה מהסוסים? קונוס, סוסה אחת לא זוכרת את שמה ושקל. הרדימו אותו על סם מכיוון שהוא מאד סבל וראו לא ממש אב ממש את הצלעות. נראה לי שקל נפטר השנה או שנה שעברה. אני כבר לא ממש זוכרת. אני בדרך כלל בוכה אבל בוכה רציני לאללה, אבל התשובה שלי זה שאני בוכה ובוכה אבל בשלב מסויים ממשיכה הלאה, אבל תמיד אני אזכור את אותו הסוס\ים בליבי. דרך הכי קשה וכואבת זה או לשרוף אותו, להרוג אותו עם רובה, ולזרוק אותו. התשובה לכמה דרכים שכתבתי היא- לשרוף אותו באש לוהטת\קרה. להרוג אותו מתת תזונה\ מלשהשיר אותו לבד בטבע בלי כלום. להשאיר אותו שיסבול ושימות מתי שימות. להרוג אותו עם רובה. לקבור אותו שהוא עוד חי. להרדים אותו עם סם. תשובה להמשך הדיון- אנחנו לאות זיכרון קוברים אותו או במרעה או במנאז' * יש לי בקשה אל תתחילו לריב על חשרוף או לקבור הז לא הכרחי כל אחד כותב מה שהוא עושה בחווה שלו וזיהו. תודה שעניתם למרות הכאב, אבישג. להשליך את גופתו לים\לפח.
 

S H I L G I

New member
תשובות../images/Emo29.gif

מה הייתם עושים כדי שסוסכם לא ימות? שומרים עליו הכי בריא שיש. הייתי לומדת בערך חצי שנה לפני שהייתי קונה אותו את כל מה שאני צריכה לדעת כדי שהוא יהיה בריא מי נפטר אצליכם בחווה מהסוסים? וממה הוא נפטר. סקאי..לא זוכרת ממה.. אתם יודעים את התאריך של סוס אחד שנפטר או רק שנה.? לא זוכרת תאריכים..אני בטוח אבל אזכור את התאריך הארור הזה..ה24/5/03..התאריך שווינדי נפטר סוס נפטר, מה עושים? בוכים ובוכים או מנסים להתגבר על הכאב הרב או שפשוט אומרים בואו נמשיך הלאה, יש עוד סוסים... (אני יודעת שזה אכזרי). בוכים, זה לוקח המון זמן עד שמתגברים, אבל לא שוכחים. מה לדעתכם הדרך הכי נוראית שאפשר להרוג סוס? להרוג אותו ואז לתת אותו למסעדן שיאכלו אותו אנשים..או פשוט לתת לסוס לגווע מרעב או לגסוס למוות בלי לטפל בו ובלי כלום.. אה אופס יש לדרג..טוב לא נורא תענה גם למטה.. אני כותבת כמה דרכים דרגו אותם כך שבמקום הכי למעלה הדרך הכי נוראית ולמטה הכי נורמלית. הרדמה על ידי סם עם רובה להשאיר אותו שיסבול ושימות מתי שהוא ימות. לשרוף אותו באש לוהטת\קרה. להרוג אותו ולקחת את גופתו ולזרוק לפח\לים. להשאיר אותו בטבע לבד, בלי אוכל וכלום. לקבור אותו שהוא עוד חי. לתת לא אוכל בכמויות, ולהמית אותו מתת תזונה. אוי אלוהים..לא עניתי זה הסדר שאבישג כתבה.. אני פשוט בא לי להקיא רק מלקרוא על זה..
פשוט תקחו אתמה שכתבתי למעלה ותסתדרו עם זה.. המשך הדיון- לאחר שסוס מת, מה אתם עושים עם גופתו? שורפים וטקוברים את האפר
 

˜Me˜

New member
מסכימה עם כל מילה. ../images/Emo167.gif../images/Emo104.gif

ורק שינוי קטן, את האפר של סוס שמת, או שאני אשמור בקופסה, או שאני אפזר בתא שלו.
 

S H I L G I

New member
זה לא יעיל כל כך..../images/Emo29.gif

כי בטוח איזה סוס אחר יהיה אח"כ בתא הזה..וינקו את התא הזה.. וכשינקו האפר ייצא... עדיף לקבור את האפר ולעשות מצבה כלשהי אפילו גל עד..
 

S H I L G I

New member
אוי אבישג..../images/Emo29.gif

הרגע שמתי לב שהעתקת מסתיו את החתימה הקודמת שלה...*שיעול*
 

niko girl

New member
אמממממ......

כדי שסוסי לא ימות אני אשמור עליו לא אתן לאף אחד גישה אליו (חוץ מאלה שרוכבים עליו) לא אתן לאף אחד להאכיל אותו. ונותנת לו חיסונים בזמן! הייתה אצלנו סוסה שמתה מתולעים בבטן וסיבוך של קוליק. וסוס אחר שמת או משאכלו אותו התאילנדים או מזקנה. היה לנו עוד סוס שהייתה לו בעיה ברגל וגנבו אותו ואז שחררו אותו בואדי והוא מת שמה! ואני לא יודעת את השנים! כשסוס נפטר לפי דעתי צריך בהתחלה לבכות עליו אבל אחר כך להתגבר על זה כי הוא נפטר והוא לא יחזור יותר לחיים. אממ אני חושבת שהכל פה זה אכזרי אבל מה שהכי אכזרי זה לקבור אותו בחיים או לשרוף אותו או לתקוע בו חץ עם סם ולתת לו למות שהוא ימות! לפי דעתי שסוס מת צריכים לקבור אותו!!! כמו שקוברים כלבים וחיות אחרות שחשובות לכם!!!
 

Shai Felton

New member
../images/Emo170.gif

אם היה אפשר הייתי עושה כל דבר כדי להציל את הסוס. אצלנו מתו המון סוסים אבל היחיד שהכרתי זה גבע
תאריך? תאריך לידה שלו 15.4.1980 ותאריך פטירה 13.7.2001 סוס נפטר מה עושים? זה לא שאלה של מה עושים כי אין מה לעשות, צריך להמשיך למרות שזה עצוב. כשגבע מת לא בכיתי, לפחות לא באורווה, אלב הייתי עצובה מאד בלי קשר לבכי או לא . אין מה לעשות חייבים להמשיך, אני כל כך התרגלתי אליו שכבר לא רציתי לרכב על סוסים אחרים אבל התרגלתי - אין ברירה. הדרכים להרוג סוס שכתבת כאן ממש נוראיות לכן אני אל ממש מעוניינת לענות על השאלה... אבל הדרך הכי טובה לדעתי במצב של אין ברירה זה להרדים. מה לעשות עם הגופה? בהחלט לקבור לדעתי, את גבע קברנו בשדא אחד ליד המנז', ויש לו מצבה ענקית מעץ, ואבנים... על העץ יש את השלט החדש שעשו לתא שלו... שלא נמצא בו שימוש...
 

TauraMan

New member
תשובות.. ../images/Emo20.gif

כדי שהסוס לא ימות, פשוט מטפלת בו טוב טוב ובודקת אם הכל בסדר כל יום. מאלו שאני זוכרת נפטרו טיפטופ, ביוטי,נועם ואינטרא. טיפטופ נפטר ב 18/12/00 אני זוכרת כי כתבנו על הלוח רכיבות : טיפטיפון לנצח, 18/12/00, הוא נפטר מבצקת בריאות עקב זקנה וברגע שהוא התחיל לסבול הרדימו אותו. ביוטי היתה פנסיון, היה לה סייח, מאז שהסייח נולד היא הפסיקה לאכול כמו שצריך, אחרי שבועיים היא התייבשה, כל האינפוזיה לא עזרה.. נועם היה משוגע, יום אחד הוא השתגע יותר ושבר את הרגל... הרדימו אותו.. אינטרא היה הסוס של יפעת, הוא היה מדהים! גם יפה וגם עובד מעולה, אני לא הייתי בארץ שהוא נפטר, סיפרו לי שהוא התחיל להרגיש לא טוב וזה התדרדר.. שסוס נפטר אני ממש ממש עצובה אבל אי אפשר רק לחיות על מה שהיה, צריך להתקדם קדימה, ברור שאני תמיד אזכור אותו.. תת תזונה זאת הדרך הכי נוראת שיש למות.. אחרי שסוס מת שמים את גופתו במתקן כילוי
 
דיייי איזה דיון הבאת לפה!!.. טוב|נר

הסוסים שמתו מהחווה שלנו: שחרית סוסה ממש זקנה שמתה בגיל 32-33... פרח סוסה ממש מתוקהה!! שהייתה בקיבוץ יגור... והיא מתה מקדחת הנילוס.. גרלם.. סוס שהיה בן 20+ מתמקוליק ומדלקת כלשהי... סמיילי... סוס זקן שמת לפנ שנתיים בערך.. אויי הוא היה כזה חמוד! קראו לו סמיילי כי מהמתג נהייה לו פה כזה כאילו שהוא מחייך.. חחחח הוא מת מזקנה אני חושבת.. לבנה- סוסה קצת משוגעת שנדפקה קצת בשכל אחרי שהסייחה שלה מגרלם שבעט לה בראש... לבנה מתה מקוליק קשה... לפני 3 חודשים בערך..אולי קצת פחות.. אממ פרידה.. אני חושבת שהרדימו אותה כי היה לה בעייה ברגל והיא הייתה עם גבס.. מסכנה... היא הייתה גם מבוגרת.. ברקת גם הרדימו אותה כי היו לה בעיות.. ואני חושבת שזהו.... אין לי מושג בקשר לתאריכים... אני מדליקה אלפי
ות.... והדרך הכי נוראית להמית סוס זה לקבור אותו שהוא עוד חי, ולגרום לו להרעבה ע"י כך שלא מאכילים אותו!!!!! והדרך הכי "עדינה" להרדים סוס זה עם סם... אבל זה גם נוראאא... והייתי שורפת את הסוס ושומרת את האפר... ואצלנו אני חושבת שמביאים את הגופוה לספארי שצמוד אלינו...
 
מה?????????????

פרידה מתה?????? לאאאאאא אמרו לי שהביאו אותה לאחו ושהיא מבלה שם את ימיה האחרונים בכיף...
אויש אני כמו כל הילדים האלה שאומרים להם שלקחו להם את הכלב לחווה ושם הו יכול לרוץ חופשי... בלאט.. אבל זה עצוב... היא הייתה סוסה טובה..
 
אה וברקת?

דרך אגב זה הוא לא הו.. ברקת לא נמצאת אצל מישו פרטי? כי יש לי ילדה בכתה שגרה בגנות והיא סיפרה לי שיש לה סוסה בבית שהיא כבר זקנה.. ונראה לה שקוראים לה ברקת.. כלומר היא לא ממש מתעניינת בה יותר מדי.. אז? יכול להיות שזו היא?
 
לפי דעתי זה

דיון קצת חולני!....... אבל אני יענה! בישביל שהסוסה שלי לא תמות הייתי מוותרת על החיים שלי! על כל מה שיש לי! אני מכירה רק סוס אחד שנפטר..... גולן... הוא נפטר ב 22.9.2002 או 2000 מה עושים אחרי שסוס נפטר?!!? אני ממש אוהבת לבכות המון זה מרגיע אותי וזה מוציא הכל! אחרי שמוציאים הכל נרגעים לאט לאט זה הרי תהליך... זה קשה להיפרד ממישהו שאוהבים!! מה הדרך הכי נוראית שאפשר להרוג סוס?!?! למה להרוג אותו בכלל!?!?!? ולמה דווקא בדרך הכי נוראית?!?!?! אני הייתי שורפת את הגופה ושומרת את האפר או קוברת רק בתנאי שזה מקום יפה ומכובד!
 

Juli kleo rullz

New member
פרודו.... (כבר הייתה שיחה כזאת לא?)

אז ככה... אני הייתי מחזירה שני סוסים... פרודו... הוא מת מקדחת קרציות... (סוס שהמילה הכי טובה לתאר אותו זה לב זהב!) והשניה זאת קורונה (הסוסה של אורי בורשטיין...אולי אתם מכירים אותה...) היא תה מלמינטיס (אם ככה כותבים את זה...) אני מתגעגעת אליהםםםםםםםםם
 

טוי בוי

New member
תלוי איזה סוס....../images/Emo60.gif רעה כמוני.

ם זה סוס שאני אוהבת אז כמעת הכול [הכול זה הכול אז לא הכול!].... בחווה שלנו מתו.... סקי בוי-קוליק לפני שנתיים שנה בערך... פאשה-אולקוס באמצע השנה הזו ברק-קוליק לפני שנה שנתיים בערך... על סקי בוי בכיתי ימים ולילות וימים ולילות וימים!!!!!!!!!!!!!!!!! על פאשה וברק לא כי לא אהבתי אותם כל כך על ברק אולי ממש קצת.... הדרך הכי נוראית להרוג סוס זה בהעמסת העבודה פיתום מוגזם הרעבה תנאים גרועים מכות הרעלה כל המוות הלא טבעיים זה נוראי כל מה שהאדם גרם לזה לקרות!!!
 
למעלה