דיווחים שונים.

מצב
הנושא נעול.

Rubim88

New member
תוכנית עבודה של משרד התחבורה לשנת 2014

דיווחים שונים.
תוכנית עבודה של משרד התחבורה לשנת 2014
אפשר לקרוא את התוכנית בספר תכניות העבודה לשנת 2014, החל מעמוד 483.(37 מגה)
ריכזתי משם תאריכים סיום של פרוייקטים בתחום התח"צ לנוחיות הקוראים>
אפשר לראות שם את לו"ז פרוייקט החשמול- מוזר שקו אשקלון-הוד השרון נמצא בסוף הלו"ז, ונראה שאת A1 יפעילו תחילה עד להרצליה..
 

nitro11

New member
מסילת העמק תושלם בסוף 2015?

תוכנית עבודה של משרד התחבורה לשנת 2014
אפשר לקרוא את התוכנית בספר תכניות העבודה לשנת 2014, החל מעמוד 483.(37 מגה)
ריכזתי משם תאריכים סיום של פרוייקטים בתחום התח"צ לנוחיות הקוראים>
אפשר לראות שם את לו"ז פרוייקט החשמול- מוזר שקו אשקלון-הוד השרון נמצא בסוף הלו"ז, ונראה שאת A1 יפעילו תחילה עד להרצליה..
מסילת העמק תושלם בסוף 2015?
 
תודה , לקח לי זמן להבין איך מסווגים את התוכני

תוכנית עבודה של משרד התחבורה לשנת 2014
אפשר לקרוא את התוכנית בספר תכניות העבודה לשנת 2014, החל מעמוד 483.(37 מגה)
ריכזתי משם תאריכים סיום של פרוייקטים בתחום התח"צ לנוחיות הקוראים>
אפשר לראות שם את לו"ז פרוייקט החשמול- מוזר שקו אשקלון-הוד השרון נמצא בסוף הלו"ז, ונראה שאת A1 יפעילו תחילה עד להרצליה..
תודה , לקח לי זמן להבין איך מסווגים את התוכני
איך מסווגים את התוכניות. חשמול של קו מסוים נחשבת גם ההקמה שלו במקרה שהוא לא פעיל.
זה מזכיר את הציור השבועי לילד, כי גם שם שכחו משהו.
שמתם לב?
 

Rubim88

New member
זה נכון רק לגבי A1

תודה , לקח לי זמן להבין איך מסווגים את התוכני
איך מסווגים את התוכניות. חשמול של קו מסוים נחשבת גם ההקמה שלו במקרה שהוא לא פעיל.
זה מזכיר את הציור השבועי לילד, כי גם שם שכחו משהו.
שמתם לב?
זה נכון רק לגבי A1
שם סיום החשמול זה גם סיום הקמתו.
לפי התיאור שם בהתחלה יהיה יפעל קו מי-ם להרצליה ובצפון מכרמיאל לחיפה, באפריל 2019 כבר יחשמלו את מסילת החוף ואז הקו יפעל ככרמיאל - ירושלים, לאחר מכן יחשמלו מהפיצול לכרמיאל עד לנהריה במקביל למסילת לב"ש דרך קריית גת(משום מה הדבר הזה מחולק ל3) ורק באוקטובר 2020 יחשמלו את הלולאה של כ"ס עד אשקלון.
 

sweetums

New member
נשקלת שכירת קרונות מחו"ל לרק"ל בירושלים

דיווחים שונים.
נשקלת שכירת קרונות מחו"ל לרק"ל בירושלים
המדינה החליטה לרכוש לפחות עשרה קרונות נוספים, אך מרגע חתימת ההזמנה יידרשו לפחות שנתיים עד לאספקת הקרונות ■ 
בינתיים אותרו קרונות מתאימים להשכרה באי הספרדי טנריף ■ העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים לכל תקופת השכירות
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2277649
 

Rubim88

New member
"העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים"

נשקלת שכירת קרונות מחו"ל לרק"ל בירושלים
המדינה החליטה לרכוש לפחות עשרה קרונות נוספים, אך מרגע חתימת ההזמנה יידרשו לפחות שנתיים עד לאספקת הקרונות ■ 
בינתיים אותרו קרונות מתאימים להשכרה באי הספרדי טנריף ■ העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים לכל תקופת השכירות
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2277649
"העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים"
כן בטח..

מעניין מה/של מי האינטרס מאחרי הכתבה/רעיון כזה..
 

davidfainshtein

New member
מנהל
עברתי קצת על המפרטים של הדגם בטנריף

"העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים"
כן בטח..

מעניין מה/של מי האינטרס מאחרי הכתבה/רעיון כזה..
עברתי קצת על המפרטים של הדגם בטנריף
מדובר, כמובן, ב- Citadis 302 דומה מאוד לצי הירושלמי. מבחינה טכנית אין צורך כמעט בהתאמות לצורך הפעלה בירושלים. אבל יהיה צורך בהתאמות רבות של מערכות העזר, מערכת הקשר והבקרה, שילוט וכד. ממה שאני רואה יש הבדל גדול במערכות המיזוג. המזגן בדגם של טרניף חלש בהרבה מהישראלי. אה וגם החלונות נפתחים.
 

Rubim88

New member
ה302 בי-ם הם לא 2.65 מטר?

עברתי קצת על המפרטים של הדגם בטנריף
מדובר, כמובן, ב- Citadis 302 דומה מאוד לצי הירושלמי. מבחינה טכנית אין צורך כמעט בהתאמות לצורך הפעלה בירושלים. אבל יהיה צורך בהתאמות רבות של מערכות העזר, מערכת הקשר והבקרה, שילוט וכד. ממה שאני רואה יש הבדל גדול במערכות המיזוג. המזגן בדגם של טרניף חלש בהרבה מהישראלי. אה וגם החלונות נפתחים.
ה302 בי-ם הם לא 2.65 מטר?
בכל אופן, אפילו בלי קשר לכל הדברים הטכניים - ב"מאות מיליוני שקלים", נניח את המינימום: 200 מיליון - אפשר לרכוש 10 מערכים חדשים וישאר עודף ללפחות עוד מחצית מהכמות. לא ברור מאיפה צצה ההערכה הזו..
 

טשאפק 2

New member
היא צצה מ"גורמים בענף" ו"מקורבים לנושא"

ה302 בי-ם הם לא 2.65 מטר?
בכל אופן, אפילו בלי קשר לכל הדברים הטכניים - ב"מאות מיליוני שקלים", נניח את המינימום: 200 מיליון - אפשר לרכוש 10 מערכים חדשים וישאר עודף ללפחות עוד מחצית מהכמות. לא ברור מאיפה צצה ההערכה הזו..
היא צצה מ"גורמים בענף" ו"מקורבים לנושא"
שגם טענו שההצעה "יקרה יותר מלשכור פורשה" ו"מאד לא אורתודקסית".

כל המרכאות סביב ציטוטים מן "הכתבה".

מעניין שהכתב נדרש ל"גורמים המקורבים לפרויקט" גם כדי לדווח ש"הצפיפות ברכבת הקלה גדולה מהחזוי ושעות העומס נמשכות לכל אורך היום" - האם את הטענה הזו לא ניתן לבדוק גם במקורות מידע גלויים?

נראה שמישהו, "גורם בענף הרכבות, המקורב לנושא", אינו תומך גדול של הרעיון, מסיבות כאלה ואחרות, ואינו בוחל באמצעי שכנוע.
 

Rubim88

New member
השאלה היא מי בדיוק מסתתר מאחורי

היא צצה מ"גורמים בענף" ו"מקורבים לנושא"
שגם טענו שההצעה "יקרה יותר מלשכור פורשה" ו"מאד לא אורתודקסית".

כל המרכאות סביב ציטוטים מן "הכתבה".

מעניין שהכתב נדרש ל"גורמים המקורבים לפרויקט" גם כדי לדווח ש"הצפיפות ברכבת הקלה גדולה מהחזוי ושעות העומס נמשכות לכל אורך היום" - האם את הטענה הזו לא ניתן לבדוק גם במקורות מידע גלויים?

נראה שמישהו, "גורם בענף הרכבות, המקורב לנושא", אינו תומך גדול של הרעיון, מסיבות כאלה ואחרות, ואינו בוחל באמצעי שכנוע.
השאלה היא מי בדיוק מסתתר מאחורי
"הגורם".
 
אם אין מזגן, אז לפחות חלונות נפתחים

עברתי קצת על המפרטים של הדגם בטנריף
מדובר, כמובן, ב- Citadis 302 דומה מאוד לצי הירושלמי. מבחינה טכנית אין צורך כמעט בהתאמות לצורך הפעלה בירושלים. אבל יהיה צורך בהתאמות רבות של מערכות העזר, מערכת הקשר והבקרה, שילוט וכד. ממה שאני רואה יש הבדל גדול במערכות המיזוג. המזגן בדגם של טרניף חלש בהרבה מהישראלי. אה וגם החלונות נפתחים.
אם אין מזגן, אז לפחות חלונות נפתחים

עדיף כמו ברכבת של פעם...
 
בהזדמנות זו,

נשקלת שכירת קרונות מחו"ל לרק"ל בירושלים
המדינה החליטה לרכוש לפחות עשרה קרונות נוספים, אך מרגע חתימת ההזמנה יידרשו לפחות שנתיים עד לאספקת הקרונות ■ 
בינתיים אותרו קרונות מתאימים להשכרה באי הספרדי טנריף ■ העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים לכל תקופת השכירות
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2277649
בהזדמנות זו,
מה ההסבר לכך שכל מערך מורכב משני מערכים קטנים?
יש כאן בזבוז משווע של שני תאי ניהוג מיותרים וחוסר נוחות לנוסעים שלא יכולים לעבור בין הקרונות.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
ההיפך הגמור!

בהזדמנות זו,
מה ההסבר לכך שכל מערך מורכב משני מערכים קטנים?
יש כאן בזבוז משווע של שני תאי ניהוג מיותרים וחוסר נוחות לנוסעים שלא יכולים לעבור בין הקרונות.
ההיפך הגמור!
יש פה חיסכון כפול בנהגים, בזמן מסילה והקיבולת כפולה.
 
אתה ודאי צוחק

ההיפך הגמור!
יש פה חיסכון כפול בנהגים, בזמן מסילה והקיבולת כפולה.
אתה ודאי צוחק
למה להזמין 2 מערכים קטנים ואז לחבר אותם? מה, אי אפשר לבנות מערך גדול יותר מלכתחילה?
ואם המערכים שתוכננו מלאים מהצפוי, לא מגיעה לנוסעים תדירות גבוהה יותר? הרי לשם כך המסילה נבנתה בנפרד מהכבישים ונבנו גשר המיתרים והמנהרה ליד גבעת התחמושת.
 

Rubim88

New member
אפשר לבנות מערך ארוך אבל אז אתה מאבד פה

אתה ודאי צוחק
למה להזמין 2 מערכים קטנים ואז לחבר אותם? מה, אי אפשר לבנות מערך גדול יותר מלכתחילה?
ואם המערכים שתוכננו מלאים מהצפוי, לא מגיעה לנוסעים תדירות גבוהה יותר? הרי לשם כך המסילה נבנתה בנפרד מהכבישים ונבנו גשר המיתרים והמנהרה ליד גבעת התחמושת.
אפשר לבנות מערך ארוך אבל אז אתה מאבד פה
את היתרון לקבוע את גודל המערך לפי הביקוש בדומה לנעשה בעולם,מודולריות זה אחד היתרונות של קונספט קרונועים.
המקום "שמבוזבז" הוא די זניח, מי שמחפש מקום ישיבה בגלל שהוא הולך לנסוע זמן רב ימצא את המקום שלו גם אם ישאר במקום בגלל תחלופת נוסעים, הוא לא צריך לטייל עד לסוף המערך.
 
אין שום סיבה לעבור בין הקרונות

בהזדמנות זו,
מה ההסבר לכך שכל מערך מורכב משני מערכים קטנים?
יש כאן בזבוז משווע של שני תאי ניהוג מיותרים וחוסר נוחות לנוסעים שלא יכולים לעבור בין הקרונות.
אין שום סיבה לעבור בין הקרונות
מה שכן 3 תאי נהיגה ריקים זה 10~ מקומות מבוזבזים בעמידה.
 
בקרון צפוף מאוד לא נוח לעבור

הסיבה שעוברים בין קרונות
היא כדי למצוא מקומות ישיבה
בקרון צפוף מאוד לא נוח לעבור
לא סביר שילכו מרחק של 4 אוטובוסים למצוא את מקום הישיבה האחרון
אפילו באוטובוס לא מפרקי נוסעים מתחילים לעמוד לפני שנתפסו כל מקומות הישיבה.
 

נתנאל531

Well-known member
ומה עם האפשרות הפשוטה

נשקלת שכירת קרונות מחו"ל לרק"ל בירושלים
המדינה החליטה לרכוש לפחות עשרה קרונות נוספים, אך מרגע חתימת ההזמנה יידרשו לפחות שנתיים עד לאספקת הקרונות ■ 
בינתיים אותרו קרונות מתאימים להשכרה באי הספרדי טנריף ■ העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים לכל תקופת השכירות
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2277649
ומה עם האפשרות הפשוטה
להפעיל קווי אוטובוס מקבילים?

בשביל מה ביטלו את קווים מגבעת מרדכי, בית וגן, פסגת זאב ונווה יעקב, אם הרכבת לא מסוגלת לעמוד בעומסים?!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה