תוכנית עבודה של משרד התחבורה לשנת 2014דיווחים שונים.
מסילת העמק תושלם בסוף 2015?תוכנית עבודה של משרד התחבורה לשנת 2014
אפשר לקרוא את התוכנית בספר תכניות העבודה לשנת 2014, החל מעמוד 483.(37 מגה)
ריכזתי משם תאריכים סיום של פרוייקטים בתחום התח"צ לנוחיות הקוראים>
אפשר לראות שם את לו"ז פרוייקט החשמול- מוזר שקו אשקלון-הוד השרון נמצא בסוף הלו"ז, ונראה שאת A1 יפעילו תחילה עד להרצליה..
תודה , לקח לי זמן להבין איך מסווגים את התוכניתוכנית עבודה של משרד התחבורה לשנת 2014
אפשר לקרוא את התוכנית בספר תכניות העבודה לשנת 2014, החל מעמוד 483.(37 מגה)
ריכזתי משם תאריכים סיום של פרוייקטים בתחום התח"צ לנוחיות הקוראים>
אפשר לראות שם את לו"ז פרוייקט החשמול- מוזר שקו אשקלון-הוד השרון נמצא בסוף הלו"ז, ונראה שאת A1 יפעילו תחילה עד להרצליה..
זה נכון רק לגבי A1תודה , לקח לי זמן להבין איך מסווגים את התוכני
איך מסווגים את התוכניות. חשמול של קו מסוים נחשבת גם ההקמה שלו במקרה שהוא לא פעיל.
זה מזכיר את הציור השבועי לילד, כי גם שם שכחו משהו.
שמתם לב?
נשקלת שכירת קרונות מחו"ל לרק"ל בירושליםדיווחים שונים.
"העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים"נשקלת שכירת קרונות מחו"ל לרק"ל בירושלים
המדינה החליטה לרכוש לפחות עשרה קרונות נוספים, אך מרגע חתימת ההזמנה יידרשו לפחות שנתיים עד לאספקת הקרונות ■ בינתיים אותרו קרונות מתאימים להשכרה באי הספרדי טנריף ■ העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים לכל תקופת השכירות
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2277649
עברתי קצת על המפרטים של הדגם בטנריף"העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים"
כן בטח..
מעניין מה/של מי האינטרס מאחרי הכתבה/רעיון כזה..
ה302 בי-ם הם לא 2.65 מטר?עברתי קצת על המפרטים של הדגם בטנריף
מדובר, כמובן, ב- Citadis 302 דומה מאוד לצי הירושלמי. מבחינה טכנית אין צורך כמעט בהתאמות לצורך הפעלה בירושלים. אבל יהיה צורך בהתאמות רבות של מערכות העזר, מערכת הקשר והבקרה, שילוט וכד. ממה שאני רואה יש הבדל גדול במערכות המיזוג. המזגן בדגם של טרניף חלש בהרבה מהישראלי. אה וגם החלונות נפתחים.
היא צצה מ"גורמים בענף" ו"מקורבים לנושא"ה302 בי-ם הם לא 2.65 מטר?
בכל אופן, אפילו בלי קשר לכל הדברים הטכניים - ב"מאות מיליוני שקלים", נניח את המינימום: 200 מיליון - אפשר לרכוש 10 מערכים חדשים וישאר עודף ללפחות עוד מחצית מהכמות. לא ברור מאיפה צצה ההערכה הזו..
השאלה היא מי בדיוק מסתתר מאחוריהיא צצה מ"גורמים בענף" ו"מקורבים לנושא"
שגם טענו שההצעה "יקרה יותר מלשכור פורשה" ו"מאד לא אורתודקסית".
כל המרכאות סביב ציטוטים מן "הכתבה".
מעניין שהכתב נדרש ל"גורמים המקורבים לפרויקט" גם כדי לדווח ש"הצפיפות ברכבת הקלה גדולה מהחזוי ושעות העומס נמשכות לכל אורך היום" - האם את הטענה הזו לא ניתן לבדוק גם במקורות מידע גלויים?
נראה שמישהו, "גורם בענף הרכבות, המקורב לנושא", אינו תומך גדול של הרעיון, מסיבות כאלה ואחרות, ואינו בוחל באמצעי שכנוע.
אם אין מזגן, אז לפחות חלונות נפתחיםעברתי קצת על המפרטים של הדגם בטנריף
מדובר, כמובן, ב- Citadis 302 דומה מאוד לצי הירושלמי. מבחינה טכנית אין צורך כמעט בהתאמות לצורך הפעלה בירושלים. אבל יהיה צורך בהתאמות רבות של מערכות העזר, מערכת הקשר והבקרה, שילוט וכד. ממה שאני רואה יש הבדל גדול במערכות המיזוג. המזגן בדגם של טרניף חלש בהרבה מהישראלי. אה וגם החלונות נפתחים.
בהזדמנות זו,נשקלת שכירת קרונות מחו"ל לרק"ל בירושלים
המדינה החליטה לרכוש לפחות עשרה קרונות נוספים, אך מרגע חתימת ההזמנה יידרשו לפחות שנתיים עד לאספקת הקרונות ■ בינתיים אותרו קרונות מתאימים להשכרה באי הספרדי טנריף ■ העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים לכל תקופת השכירות
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2277649
ההיפך הגמור!בהזדמנות זו,
מה ההסבר לכך שכל מערך מורכב משני מערכים קטנים?
יש כאן בזבוז משווע של שני תאי ניהוג מיותרים וחוסר נוחות לנוסעים שלא יכולים לעבור בין הקרונות.
אתה ודאי צוחקההיפך הגמור!
יש פה חיסכון כפול בנהגים, בזמן מסילה והקיבולת כפולה.
אפשר לבנות מערך ארוך אבל אז אתה מאבד פהאתה ודאי צוחק
למה להזמין 2 מערכים קטנים ואז לחבר אותם? מה, אי אפשר לבנות מערך גדול יותר מלכתחילה?
ואם המערכים שתוכננו מלאים מהצפוי, לא מגיעה לנוסעים תדירות גבוהה יותר? הרי לשם כך המסילה נבנתה בנפרד מהכבישים ונבנו גשר המיתרים והמנהרה ליד גבעת התחמושת.
אין שום סיבה לעבור בין הקרונותבהזדמנות זו,
מה ההסבר לכך שכל מערך מורכב משני מערכים קטנים?
יש כאן בזבוז משווע של שני תאי ניהוג מיותרים וחוסר נוחות לנוסעים שלא יכולים לעבור בין הקרונות.
הסיבה שעוברים בין קרונותאין שום סיבה לעבור בין הקרונות
מה שכן 3 תאי נהיגה ריקים זה 10~ מקומות מבוזבזים בעמידה.
בקרון צפוף מאוד לא נוח לעבורהסיבה שעוברים בין קרונות
היא כדי למצוא מקומות ישיבה
ומה עם האפשרות הפשוטהנשקלת שכירת קרונות מחו"ל לרק"ל בירושלים
המדינה החליטה לרכוש לפחות עשרה קרונות נוספים, אך מרגע חתימת ההזמנה יידרשו לפחות שנתיים עד לאספקת הקרונות ■ בינתיים אותרו קרונות מתאימים להשכרה באי הספרדי טנריף ■ העלות הכוללת מוערכת במאות מיליוני שקלים לכל תקופת השכירות
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2277649
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.