RELU
עד שמנהלינו הנכבדים יראו את הודעתך,ויגיבו לה בחיוב נלהב אני לוקח את הריזיקה, ועונה בשמם בחיוב
אין שום בעיה עם דייג בטפפים- הקוד האתי של הפורום,לא פוסל שיטה זו. דרך אגב, אם זה מהיום, אז אתה LUCKY BASTARD... שמעתי שכמה וכמה אנשי טפפים ושאראקים חזרו היום עם כלום,פחות או יותר...