דיג על טפפים

relu

New member
דיג על טפפים

למנהלי הפורום! האם דוח וצילומים יפים על דיג בטפפים שלי נחשבים במסגרת שלנו?אם לא אעלה רק תמונות של זריחה נהדרת של אותו בקר.
 

k i m k h y

New member
RELU

עד שמנהלינו הנכבדים יראו את הודעתך,ויגיבו לה בחיוב נלהב אני לוקח את הריזיקה, ועונה בשמם בחיוב
אין שום בעיה עם דייג בטפפים- הקוד האתי של הפורום,לא פוסל שיטה זו. דרך אגב, אם זה מהיום, אז אתה LUCKY BASTARD... שמעתי שכמה וכמה אנשי טפפים ושאראקים חזרו היום עם כלום,פחות או יותר...
 

Zimer

New member
סליחה על הבורות...

סליחה על הבורות אבל מה זה טפפים?
 
למעלה