דחוף מאד

lana24

New member
דחוף מאד

מחר נאי צריכה להתייצב במיטב 61, מדור אבחון, תל השומר
זה כאילו בבסיס של הבקום? איפה זה בדיוק?
 
את מגיעה לשער הצפוני של הבקו"ם

איפה שמתגייסים כל החיילים והחיילות בידיוק בש"ג הזה ובש"ג פשוט תשאלי והם יגידו לך לאן ללכת איפה ואיך אל תדאגי יעזרו לך שם מקסימום אפשר לשאול גם חיילים שם בבסיס עצמו ובדרך
 

olli3

New member
מנהל
מאיפה את יוצאת לדרכך? קווי אוטובוס רבים

מגיעים לשם מכל רחבי הארץ ובמיוחד מערים שונות בגוש דן, השרון והשפלה.

אם תרצי הכוונה מדוייקת ומהירה לשם, כתבי מהיכן את יוצאת.
 

lana24

New member
אני רוצה

לקחת אוטובוס מתחנה המרכזית בתל אביב
אני יודעת שקו 70 מגיע
התחנה האחרונה זה שער צפון?
 

olli3

New member
מנהל
זו הולכת להיות טועת טעותיית ביותר קו 70

ובכלל מרכזית ת"א.

ממרכזית ת"א יש לרדת לקומה 4 ולצאת מהמרכזית, משם עולים על קו 104 לתל השומר.

קו 70- זה חתיכת סיבוב....

מרכזית ת"א כלל אינה מרכזית צאי מנקודת ההנחה הזאת, היא תקועה בחור, לא קשרוה למרכז ת"א וממנה גם ככה אין קווים נורמליים להגעה לתל השומר (גם 104 לא כזה מהיר).

אני מניח שאת לא גרה בסביבת המרכזית, אז פשוט תספרי מאיפה את מגיעה ואוכל להסביר לך איך יהיה לך הרבה יותר נוח ומהיר להגיע לתל השומר. אם את מתעקשת על המרכזית, מה אגיד לך... הפסד שלך.

גם אם את באה מהדרום, ובמיוחד אם את מגיעה מהצפון או השרון, ירושלים וכמעט כל מקום בארץ. יש דרכים הרבה יותר מהירות ונוחות להגיע לתל השומר מאשר מרכזית תל אביב.
 

olli3

New member
מנהל
אז את לוקחת רכבת, יורדת בתחנת רכבת מרכז.

יוצאת מתחנת הרכבת (יציאת תל אביב) איך שאת יוצאת את ממשיכה ישר עד הרמזור, חוצה לצד השני ומשם קו 70 דן (אחרי שהוא עשה סיבוב של כל העולם ואשתו כבר, כך שמשם זו נסיעה קצרה לתל השומר).

בתכל'ס שתביני, מרכזית ת"א נמצאת דרומית לרכבת מרכז, אז אין טעם לנסוע דרומה כדי לעלות על 70 במרכזית שמשם הוא עוד מתברבר במרכז ת"א לפני שהוא מגיע לרכבת מרכז...

התחנה הסופית של קו 70 היא במסוף תל השומר, צמוד לש.ג. ממנו את נכנסת למחנה והשאר כמו שהסבירו לך.

אם את נוסעת באוטובוס, גם כאן רדי ברכבת מרכז (צומת הרחובות נמיר/ארלוזורוב/על פרשת דרכים) עברי ל"על פרשת דרכים ומשם קו 70.

לחילופין אם לא בא לך להסתבך ואינך מכירה את איזור רכבת מרכז, אך את מגיעה ברכבת - רדי בתחנת ת"א ההגנה. ממש בפתח תחנת הרכבת (3 מטרים מפתח התחנה) יש תחנת אוטובוס בה אוסף קו 104 דן לתל השומר. יש לרדת במסוף תל השומר (לפני הכניסה לבית החולים - יורדים איפה שכל החיילים יורדים בעצם). אופציה זו תיקח יותר זמן ולהכיר את מתחם רכבת מרכז יקל לך על החיים גם כחיילת וגם בעתיד, לכן אני ממליץ בחום על רכבת מרכז.

נסיעה טובה :)
 

Solopeak

New member
ואחרי שהגעת למסוף תל השומר

וזה כמובן אחרי שבחרת איך להגיע עם כל האופציות שניתנו כאן, אין ספק שלא קל לבחור איך להגיע.

בכל אופן, אחרי שנכנסת ממסוף תל השומר, לצורך העניין שער צפון את ממשיכה ישר כ-100 מטר, כשאת עוברת מימינך את השק"ם המרכזי, את פרגולה א' שהיא כנראה סגורה, את הבורגראנץ שמיד לאחריו יהיה שער קטן שפתוח בבוקר עד אחר"צ בערך ולאחר מכן הוא נסגר שדרכו את צריכה להכנס בבוקר ומצד ימין תוכלי לראות את מדור אבחון.
אם הגעת בערב\צריכה לצאת בערב - זה יותר סיבוב, אבל בקטנה :)
את זה אני מאמין שתצליחי למצוא :)

בהצלחה!
 

lana24

New member
תודה רבה

הגעתי ליעד בזמן, אני חוזרת לצבא עוד חודש
תודה לעונים :)
 
למעלה