דחוףו במבה18 ו 21:53 | 19/04/04 שנה שעברה במוסף יום כיפור שלמה ארצי פרסם במעריב או ידיעות (במוסף) קטע על חבר שלו שנהרג במלחמת יום כיפור. אני חייבת חייבת חייבת כישור לקטע מארכיון או משהו כזה... מישהו יכול לעזור לי??
באמת סליחה שנשארתי שבת בבסיס, אבל זה לא בשליטתי. שלחתי לך מסר כבר בשבוע שעבר וגם באייסיקיו ולא חזרת אלי. כמו שאמרתי - אם את מעוניינת צרי איתי קשר - אני פה.