LuZ dE EsTrElLa
New member
דחוףףףףף
נשאר לי למחר ספישל הנרי לזכיה 1200 משהו מוכן להסביר מה זה נותנים יחס 2.45 שהוא לא יכובש שמתי 1 תסבירו קצת בקשה
נשאר לי למחר ספישל הנרי לזכיה 1200 משהו מוכן להסביר מה זה נותנים יחס 2.45 שהוא לא יכובש שמתי 1 תסבירו קצת בקשה