דחוףףףףף

LuZ dE EsTrElLa

New member
דחוףףףףף

נשאר לי למחר ספישל הנרי לזכיה 1200 משהו מוכן להסביר מה זה נותנים יחס 2.45 שהוא לא יכובש שמתי 1 תסבירו קצת בקשה
 

Tamir Gal

New member
מה קשה להבין

1 - הנרי לא יכבוש מחר בכלל X - הנרי יכבוש שער אחד 2 - הנרי יכבוש 2 גולים במשחק או יותר
 

גלעד1987

New member
מה הבעיה - הסברת את זה בעצמך

שמת 1, אז הימרת שהוא לא כובש ויש על זה יחס 2.45. שמת X, הוא כובש שער אחד. שמת 2, יותר משער אחד. פשוט מאוד
 

Tamir Gal

New member
מה אכפת לך גבר , שישקרו

מי שמשקר ומכניס את עצמו לאשלייה סתם עושה עוול לעצמו לא לך.....
 
למעלה