תורם פתוח
פתוח - הילד יוכל, אם ירצה, לנסות ליצור איתו קשר כשיגיע לגיל 18, אם את לא רוצה את האופציה הזו - תכיני אפשרות נוספת, תורם לא פתוח בד"כ גם זול יותר. לפעמים ההחלטה נראית נורא קשה, אבל אל תשכחי שבסופו של דבר חשוב לבחור תורם בריא עם נתונים פיזיים והסטוריה רפואית סבירים, ומה שחשוב עוד יבוא בהמשך... בד"כ לא חייבים לבחור את התורם מיד עם פתיחת תיק, זה יכול להיעשות בקלות גם בהמשך, במיוחד אם את מזמינה דרך תה"ש / אסותא / ד"ר מנשה כי אצלהם מועד המשלוח תלוי בך. יהיה בסדר, בהצלחה!