בבאר שבע - בהתחלה היו לא מעט שלא תיקפו, כיום נראה לי שמספרם ירד דרסטית.לפני יומיים פעם ראשונה שראיתי פקח נותן דוח למישהי שלא תיקפה (דן - תל אביב).
בעשרות נסיעות שהיו עם פקחים התרשמתי שאכן כל הנוסעים תיקפו, לפחות בבידוק עד שאני ירדתי...
מה הנסיון שלכם? יש נתונים על כמות/אחוז המתפלחים?
משרד האוצר טוען שבערך 30% לא משלמים ובגלל זה רוצים להגביר משמעותית את האכיפה בחוק ההסדרים. (לדעתי ייצא שהם יבזבזו יותר כסף על אכיפה ממה שזה תכלס מכניס להם)לפני יומיים פעם ראשונה שראיתי פקח נותן דוח למישהי שלא תיקפה (דן - תל אביב).
בעשרות נסיעות שהיו עם פקחים התרשמתי שאכן כל הנוסעים תיקפו, לפחות בבידוק עד שאני ירדתי...
מה הנסיון שלכם? יש נתונים על כמות/אחוז המתפלחים?
לא לגמרי קשור. מה שמשרד האוצר רוצה לעשות, כבר שנים, הוא לתת לבקרים באוטובוסים שיניים, כמו שיש לבקרים ברכבת וברק"ל (כתוצאה מסעיף בחוק מסילות ברזל). היום הבקר הוא בערך חסר אונים אם עומד מולו מישהו שמתעקש לא לתקף (בדרך כלל תוך שימוש בשפה לא נעימה ולעיתים אפילו אלימות) וכל מה שנשאר לו זה או לבקש מהנהג לעצור את האוטובוס עד שיגיע שוטר או לספוג בשקט. הרעיון הוא לתת לו סמכויות קצת יותר רחבות שיאפשרו לו לבצע את עבודתו.משרד האוצר טוען שבערך 30% לא משלמים ובגלל זה רוצים להגביר משמעותית את האכיפה בחוק ההסדרים. (לדעתי ייצא שהם יבזבזו יותר כסף על אכיפה ממה שזה תכלס מכניס להם)
מעריכה שהרבה פחות מ30 אחוז לא משלמים, אך נראה שיש קווים שבהם יש יותר כאלה מקווים אחרים. ואז כאשר עולה פקח אנשים ממש קופצים ממקומם ויורדים בבהילות.משרד האוצר טוען שבערך 30% לא משלמים ובגלל זה רוצים להגביר משמעותית את האכיפה בחוק ההסדרים. (לדעתי ייצא שהם יבזבזו יותר כסף על אכיפה ממה שזה תכלס מכניס להם)
נכוןאך נראה שיש קווים שבהם יש יותר כאלה מקווים אחרים. ואז כאשר עולה פקח אנשים ממש קופצים ממקומם ויורדים בבהילות
באירופה טריקים של לרדת מיד או לתקף/לשלם בדרך כלל לא עוזרים. אם נכנס מבקר, מתקפים ומכונות תשלום כבים ואין יציאה לאף נוסע עד שיעברו על כולם, אף עוצרים רכב לפני הגעה לתחנה הבאה אשר בה מערך התשלום/תיקוף מופעל חזרה לנוסעים נכנסים..נכון
או שרצים למכונת תיקוף
הו אירופה אירופהבאירופה טריקים של לרדת מיד או לתקף/לשלם בדרך כלל לא עוזרים. אם נכנס מבקר, מתקפים ומכונות תשלום כבים ואין יציאה לאף נוסע עד שיעברו על כולם, אף עוצרים רכב לפני הגעה לתחנה הבאה אשר בה מערך התשלום/תיקוף מופעל חזרה לנוסעים נכנסים..
אני מקווה שמתישהו מישהו יתבע יצוגית בשם אלו שנוסעים עם חוזה תקופתי שתוקף אבל מסיבה כלשהי לא תיקף אותו בנסיעה ספציפית.באירופה טריקים של לרדת מיד או לתקף/לשלם בדרך כלל לא עוזרים. אם נכנס מבקר, מתקפים ומכונות תשלום כבים ואין יציאה לאף נוסע עד שיעברו על כולם, אף עוצרים רכב לפני הגעה לתחנה הבאה אשר בה מערך התשלום/תיקוף מופעל חזרה לנוסעים נכנסים..
רוב הפקחים שנתקלתי בהם היו נחמדים וכשאנשים לא תיקפו במקום לקנוס אותם פשוט תיקפו בשבילם את הכרטיס בולידטור ונזפו בהם שיתקפו בפעם הבאהמעריכה שהרבה פחות מ30 אחוז לא משלמים, אך נראה שיש קווים שבהם יש יותר כאלה מקווים אחרים. ואז כאשר עולה פקח אנשים ממש קופצים ממקומם ויורדים בבהילות.
חוץ מזה, יש הבדל בין להתעצל לתקף כשכבר יש חוזה תקופתי או כשאתה בנסיעת מעבר ללא לשלם כלל. האם הקנס (למי שלא הספיק לברוח) הוא אותו קנס?
כן, הוא אותו הקנס. אל תתעצלי לתקף... (אם יתפוס אותך פקח אולי תהיי בעמדת מיקוח יותר טובה והוא יוותר לך על הקנס, אבל למה להגיע למקום הזה?מעריכה שהרבה פחות מ30 אחוז לא משלמים, אך נראה שיש קווים שבהם יש יותר כאלה מקווים אחרים. ואז כאשר עולה פקח אנשים ממש קופצים ממקומם ויורדים בבהילות.
חוץ מזה, יש הבדל בין להתעצל לתקף כשכבר יש חוזה תקופתי או כשאתה בנסיעת מעבר ללא לשלם כלל. האם הקנס (למי שלא הספיק לברוח) הוא אותו קנס?
אני פעם לא תיקפתי בחוזה יומי. שכחתי.רוב הפקחים שנתקלתי בהם היו נחמדים וכשאנשים לא תיקפו במקום לקנוס אותם פשוט תיקפו בשבילם את הכרטיס בולידטור ונזפו בהם שיתקפו בפעם הבאה
רק תיקון טעות נפוצה:לפני יומיים פעם ראשונה שראיתי פקח נותן דוח למישהי שלא תיקפה (דן - תל אביב).
בעשרות נסיעות שהיו עם פקחים התרשמתי שאכן כל הנוסעים תיקפו, לפחות בבידוק עד שאני ירדתי...
מה הנסיון שלכם? יש נתונים על כמות/אחוז המתפלחים?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.