דו"ח על אי תיקוף נסיעה,

לפני יומיים פעם ראשונה שראיתי פקח נותן דוח למישהי שלא תיקפה (דן - תל אביב).
בעשרות נסיעות שהיו עם פקחים התרשמתי שאכן כל הנוסעים תיקפו, לפחות בבידוק עד שאני ירדתי...
מה הנסיון שלכם? יש נתונים על כמות/אחוז המתפלחים?
 

raya

Active member
לפני יומיים פעם ראשונה שראיתי פקח נותן דוח למישהי שלא תיקפה (דן - תל אביב).
בעשרות נסיעות שהיו עם פקחים התרשמתי שאכן כל הנוסעים תיקפו, לפחות בבידוק עד שאני ירדתי...
מה הנסיון שלכם? יש נתונים על כמות/אחוז המתפלחים?
בבאר שבע - בהתחלה היו לא מעט שלא תיקפו, כיום נראה לי שמספרם ירד דרסטית.
פקחים נותנים דוחות על אי תיקוף, לפעמים תוך ויכוח עם מי שלא תיקף.
ומדי פעם הולידטורים לא פעילים, המכשיר לתשלום במזומן או באשראי לא תקין, ואז יש כיתוב עליו שהוא לא זמין. על זה כמובן אי אפשר לתת דוח.
 

Bus Nerd

Active member
לפני יומיים פעם ראשונה שראיתי פקח נותן דוח למישהי שלא תיקפה (דן - תל אביב).
בעשרות נסיעות שהיו עם פקחים התרשמתי שאכן כל הנוסעים תיקפו, לפחות בבידוק עד שאני ירדתי...
מה הנסיון שלכם? יש נתונים על כמות/אחוז המתפלחים?
משרד האוצר טוען שבערך 30% לא משלמים ובגלל זה רוצים להגביר משמעותית את האכיפה בחוק ההסדרים. (לדעתי ייצא שהם יבזבזו יותר כסף על אכיפה ממה שזה תכלס מכניס להם)
 
משרד האוצר טוען שבערך 30% לא משלמים ובגלל זה רוצים להגביר משמעותית את האכיפה בחוק ההסדרים. (לדעתי ייצא שהם יבזבזו יותר כסף על אכיפה ממה שזה תכלס מכניס להם)
מעריכה שהרבה פחות מ30 אחוז לא משלמים, אך נראה שיש קווים שבהם יש יותר כאלה מקווים אחרים. ואז כאשר עולה פקח אנשים ממש קופצים ממקומם ויורדים בבהילות.
חוץ מזה, יש הבדל בין להתעצל לתקף כשכבר יש חוזה תקופתי או כשאתה בנסיעת מעבר ללא לשלם כלל. האם הקנס (למי שלא הספיק לברוח) הוא אותו קנס?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
נכון
או שרצים למכונת תיקוף
באירופה טריקים של לרדת מיד או לתקף/לשלם בדרך כלל לא עוזרים. אם נכנס מבקר, מתקפים ומכונות תשלום כבים ואין יציאה לאף נוסע עד שיעברו על כולם, אף עוצרים רכב לפני הגעה לתחנה הבאה אשר בה מערך התשלום/תיקוף מופעל חזרה לנוסעים נכנסים..
 

Bus Nerd

Active member
מעריכה שהרבה פחות מ30 אחוז לא משלמים, אך נראה שיש קווים שבהם יש יותר כאלה מקווים אחרים. ואז כאשר עולה פקח אנשים ממש קופצים ממקומם ויורדים בבהילות.
חוץ מזה, יש הבדל בין להתעצל לתקף כשכבר יש חוזה תקופתי או כשאתה בנסיעת מעבר ללא לשלם כלל. האם הקנס (למי שלא הספיק לברוח) הוא אותו קנס?
רוב הפקחים שנתקלתי בהם היו נחמדים וכשאנשים לא תיקפו במקום לקנוס אותם פשוט תיקפו בשבילם את הכרטיס בולידטור ונזפו בהם שיתקפו בפעם הבאה
 

קלייטון.ש

Well-known member
רוב הפקחים שנתקלתי בהם היו נחמדים וכשאנשים לא תיקפו במקום לקנוס אותם פשוט תיקפו בשבילם את הכרטיס בולידטור ונזפו בהם שיתקפו בפעם הבאה
אני פעם לא תיקפתי בחוזה יומי. שכחתי.
עלה פקח, לקח את הרב-קו ותיקף אותו.
לא אמר לי מילה.
 

846

Active member
לפני יומיים פעם ראשונה שראיתי פקח נותן דוח למישהי שלא תיקפה (דן - תל אביב).
בעשרות נסיעות שהיו עם פקחים התרשמתי שאכן כל הנוסעים תיקפו, לפחות בבידוק עד שאני ירדתי...
מה הנסיון שלכם? יש נתונים על כמות/אחוז המתפלחים?
רק תיקון טעות נפוצה:
שם התפקיד אינו "מפקח" או "פקח"
שם התפקיד הוא : "מבקר" המבצע ביקורת בדרכים.
אין תפקיד מפקח בתח"צ, יש תפקיד "פקח תנועה" שמטפל בשטח בתפעול האוטובוסים.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה