דו"ח דיג נמל יפו
7:45 דרומית לנמל יפו על הסלעים ,עדיין מעונן רוח די חזקה וגלים גבוהים מאוד. אמרנו אני וחברי "השולף" (הוא גם חדש פה) שננסה "מה יבוא יבוא". ניסינו את ניסיוננו הטרי בחכת רולר מעולה עם 75 גר' משקולת ופתיון גמברי, מה אגיד לכם על הזריקה הראשונה בום טראח נתפסה לנו המשקולת בסלעים, ישר אמרתי לעצמי היום זה לא היום (אם ככה התחיל)וחברי השולף ירד לשחרר את המשקולת. השולף יורד באיטיות ובזהירות על מדרון הסלעים בעוד הים היה גועש יחסית. בעודו נאבק עם המשקולת שנתקעה בין שני סלעים בא גל (אבל מה גל "ענק") ושטף אותו לחלוטין. לא עצוב ומבואס יצא מן המים "השולף" אלא אם חיוך רחב אבל ללא המשקולת . בקיצור היה חמוד העיקר נהנינו. לכן יש לי שאלה באיזה קרס ופתיונות עדיפים בימים ורוחות כמו היום(לחכת רולר) תודה ואחלה דייג!
7:45 דרומית לנמל יפו על הסלעים ,עדיין מעונן רוח די חזקה וגלים גבוהים מאוד. אמרנו אני וחברי "השולף" (הוא גם חדש פה) שננסה "מה יבוא יבוא". ניסינו את ניסיוננו הטרי בחכת רולר מעולה עם 75 גר' משקולת ופתיון גמברי, מה אגיד לכם על הזריקה הראשונה בום טראח נתפסה לנו המשקולת בסלעים, ישר אמרתי לעצמי היום זה לא היום (אם ככה התחיל)וחברי השולף ירד לשחרר את המשקולת. השולף יורד באיטיות ובזהירות על מדרון הסלעים בעוד הים היה גועש יחסית. בעודו נאבק עם המשקולת שנתקעה בין שני סלעים בא גל (אבל מה גל "ענק") ושטף אותו לחלוטין. לא עצוב ומבואס יצא מן המים "השולף" אלא אם חיוך רחב אבל ללא המשקולת . בקיצור היה חמוד העיקר נהנינו. לכן יש לי שאלה באיזה קרס ופתיונות עדיפים בימים ורוחות כמו היום(לחכת רולר) תודה ואחלה דייג!