דו"ח בולוס

דו"ח בולוס

טוב, אז ככה ... מה שלומכם ?? נכון גכון .... בזמן האחרון הדייג חלש, אז מה , זו לא סיבה להתרגז.... " מוכרחים להיות שמח.....בעיקר משנכנס הדר". דייג אמיתי צריך להיות סבלן , להנות גם כשאין פירות מהים, ולא לקלל .... בקיצור להיות גבר....גם "להפסיד" צריך לדעת, ובעיקר לקחת הכל בכיף. מה שרציתי לספר לכם, זה שלמרות שבאמת היה " יבש" בבולוס בזמן האחרון , גם בים פלטה, עם המון סבלנות , חזרנו פעמיים ממש בבושת פנים והתקשנו "להוכיח" .... לאישה שאכן היינו בים, אז אתמול יום א פשוט לאחר כשש שעות, הצלחנו אבי אני ודוייטש"ה להעלות כעשר לוקוסים , כשהגדול שבהם הגיע לעשר קילו. כמו כן ארבע פרידות, בסדר גודל של שלוש קילו ומעלה, קצת טונות לבנות, בערך שמונה... כן שמונה כל אחת בערך שלוש קילו. זהו .... אז חברים מה שהצלחתי לצרף לכם לקובץ , זה רק חלק "קטן"..... מהשלל.... שהוצאתי במיוחד עבורכם מהפריזר ......... אז כמו שאמרנו.... קחו הכל ברוח טובה , דייג צריך לאהוב. שיהיה לכם בהצלחה, בעקר לשיידג, אלי דג, לדייג חדש , ותודה מיוחדת לאבי אורן , הסקיפר הטוב ביותר, ודוייטש"לה .ולאחרון חביב למורה דרך , על העזרה והידע..."זנות.........וחיים ארוכים.... .............ביי.
 
דו"ח בלוס _ לא מצליח לצרף קובץ

לאוריא שלום. אני מנסה לצרף קובץ עם תמונות מהבולוס ולא מצליח.... מה קורה ?? האם יש תקלה באתר ? או שסדר הפעולות שלי שגוי?? אודה על הדרכה וסיוע
 

S K I P E R 2

New member
לא ישנים המנהלים שלנו

כל הזמן מצמצמים רווחים.
 

אוריא

New member
עכשיו נראה את הלוקוס.

שלמה, שים לב דבר ראשון כמו שדודי אמר שהקובץ לא גדול מ-250K. הנה הסבר על איך מוסיפים קובץ להודעה. כמו כן בשאלות הנפוצות יש מדור שלם שעוסק באיך עושים דברים בפורום. יש שם כמה טיפים נחמדים. תגיד, מה עם המתכון לחמוצים? מתי מוסיפים אותו למתכונים?
 

אלי דג

New member
לשלמה

אני שמח בשבילך ומקווה לראות אותך איתנו בקרוב על השובר קפה ותה עלנו הדגים עליך
 

דיג חדש

New member
יא ../images/Emo47.gif יא../images/Emo88.gif

סחתן עליך ועל שותפייך לדייג
. ידעתי שבסוף האופטימיות תשתלם. כנראה שהפעם באת בלי "מום"
. מקווה לראותך בקרוב. שבוע נפלא.
 
תודה אלי,

"בבאאאדי"...... שאני תמיד שמח להיות איתכם, אתם יודעים גם כשאין דייג. יש לי המון חוויות וגם קצת נסיון שצברתי מהבולוסים האחרונים לספר לכם.
 

S K I P E R 2

New member
נשמע מדהים../images/Emo12.gif

שלל נאה ביותר. טונות לבנות בבולוס? חייב לספר לנו איך
 
להעלות את התמונה מיד!

שלמה פתח את התמונה בתוכנה שיש לך במחשב, לך לכלים וחפש פונקציה שנקראת שינוי גודל או בנוצרית: Resize , הקטן אותו לגודל של מקסימום 600 על 600 נקודות ושמור את השינוי בשם חדש. עכשיו אתה יכול לנסות להעלות שוב. אני חייב לראות את הטונות..
 

אוריא

New member
סחטיין

עכשיו שלמדת לצרף תמונות, שעור מס 2 זה ללמוד לשרשר...
סחטיין על הדגים.
 
דו"ח בולוס _עדכון

צודק סקיפר. את הטונות הוצאנו ע"י רשת. את הלוקוסים והפרידות באמצעות שארק. אוריא, את הלוקוס הענק ניתן לבקש תמונה מאבי אורן. מתכון לחמוצי הבית : רבע כוס חומץ, שלוש כפות מלח שש שיני שום וכפית כורכום, לערבב בצינצנת גדולה להכנס את הגזר הכרוב , הגמבהולמלא במיים עד לגובה הירקות . לסגור הצינצנת ולערבב הייטב. יומיים שלושה מוכן. , ניתן להוסיף פלפל חריף במידה ורוצים. בהצלחה.
 

adam111L

New member
אהמ, אהמ, אהמ...

קודם כל-סחטיקה על התפיסות!! שבר שני, תיקון קטן, ה"טונות הלבנות" זה אנטיאסים קטנים (קטנים כי בדרך כלל זה מעל 6 קילו שריגילים לראות, אבל זה גם אחלה גודל). אז לא הבנתי, האנטיאסים\טונות האלה, זה עם חכה וקרסים, או עם רשת?
 

טרפון

New member
אהממממממ אז איפה בכלל הבולוס כאן|צפ

לפי התיקון בהודעה אפשר חלילה לטעות ולחשוב שמדובר בדיג מסחרי,,,, כנראה שהכוונה הייתה שהטונות נתפסו בבולוס (חכה וקרסים) והועלו לסירה בעזרת רשת להרמת דגים (לא ברשת דיג כמו של הדייגים המסחריים, חס ושלום). כאן בפורום סוכם כבר מזמן כי בדיג חובבני אסור להשתמש ברשת דיג, גם לא ב"שבקה", המקסימום שהוסכם עליו היה רשת קטנה לתפיסת דגי פתיון. אגב, כשאומרים "שרק", האם אין הכוונה שזו שיטת דיג מקצוענית? כל הכבוד על התפיסות, אך להבא בלי רשת בבקשה!.
 
למעלה