דוח דייג מיום ראשון

whiterabit

New member
דוח דייג מיום ראשון

ביום ראשון, בעקבות בכרישומניה שתקפה אותנו בשבוע שעבר החלטנו אני, Sailfish1, טויינג ושי סרגי לאחד כוחות בכדי לתפוס לנו כריש. בטלפון שלפני הסכמנו על אסטרטגיה ו-Sailfish הבהיר לנו את עמדתו לגבי מה עושים עם הכריש במידה ותופסים אותו. כולנו הסכמנו שרק לשם החויה של להחזיק מפלצת כזו ביד אנחנו מוכנים לותר על להביא אותו הביתה. במידה ונתפס, הכריש ישוחרר לאלתר.
נסיונות לתפוס בורים חיים לפני ההפלגה לא ממש צלחו, אבל בשביל מה יש חברים, צעקה אחת של SAILFISH לשכן במרינה וכבר היו ברשת 3 בורים חיים. יציאנו עם הסירה המדהימה של SAILFISH בסביבות חמש וחצי, בערך בשש כבר היינו ממוקמים מול יציאות המים החמים של ח"ח. מלאים בצפיה והתרגשות זרקנו את החכות למים, שלושה עם בורי חי ושי סרגי עם חדלסת מת תפור כהוגן. הבורים תפוסים בחלק האחורי של הגוף עם קרס גדולה מחוברת לכבל. מחכים....
בנתיים על החוף אנחנו מבחינים באחד הדיגים במלחמה מטורפת, אין יותר ספק, הכרישים עדיין כאן. לאחר כחצי שעה נכנס למים חברו של הדיג ונועץ את הגנג' בכריד ענק, להערכתי כ-50 קילו. והכריש נגרר לאורך החוף לכיוון החניה. בסביבות שבע אנחנו מחליטים לשנות מקום ומדלגים צפונה, שוב חכות במים, לא עוברות 5 דקות ובווווום
יציאה אדירה בחכה של SAILFISH הבלון שהיה מחובר כמצוף מתפוצץ והקלצ' צורח, SAILFISH מאשר - יש כריש, כמה שניות לאחר מכן, דממה, מה קרה? הרולר מתגלגל בחופשיות, אני מתפלל שכריש שבר לכיוון שלנו והרפה את החוט אבל תפילותי לא נענות וקצה חוט הבד מגיע חתוך. זה היה קרוב ובדקות שלאחר מכן עטף אותנו החושך במהירות - אם רק היה עוד זמן!
בכל מקרה החוויה היתה מדהימה, הים היה טוב אלינו אפילו שלא תפסנו כריש, וכמו בכל יציאה לים, למדנו הרבה. תודה ל-SAILFISH על האירוח.
 
למעלה