דווח פשוט פצצה

דווח פשוט פצצה

אני ושותפי לחוויה יוסי(אדיר 5) התייצבות באזור ראש הנקרא בשעה 3 וחצי לפנות בוקר ים פלטה .חצי ירח . מזרזרים קלמרי אין. פיתיונות גמברי אין מחפשים אבו מחיט אין.אבל יש קפה טוב תשאלו את שותפי, אווירה מקסימה , זריחה מהיפים ביותר, פשוט נהנינו .ובזה שולחים תמונתנו בכדי לאחל לכולם סוף שבוע נעים.
 

aegent1

New member
מצטער חורי, לא יכולתי לבוא

אבל נהנתם על בטוח. העיקר היציאה , הכייף ביחד מול הים החשוך, מזג אוויר רגוע, והקפה בחברותא. בקיצור אתה אומר, אין דגים?, כמו אצלי באותו מקום שבוע שעבר.
 

justfish

New member
העיקר שנהנתם נצל"ש דוח פיצוץ בנהריה

כהרגלי בלילות שרב יצאתי לדייג דיונונים. התחלתי במרינה בנהריה והתקדמתי לעבר המזך המואר. לסיכום תפסתי 9 קלמארים 13 סבידות(מתוכם שיחררתי 10 כי לקחתי רק את הגדולים באמת) ותמנון חביב שהייתי לוקך איתי אבל מישהו כאן אמר לי שכבר אין הרבה כאלה אז גם שחררתי. עד כאן היה לי ממש כיף ובסביבות 23 התחלתי לחזור הביתה ובדרכי חלפתי על פני מעדון קטן 5 דקות לאחר מכן אני שומע פיצוץ גדול מאחורי ורץ את שאר הדרך הביתה תוך כדי צילצול חזק באוזנים. קתיושה? מחבל? הסתבר שמישו השליך רימון במעדון שעברתי לידו ושזה היה על רקע פלילי.
 

eyal kon

New member
אהלן חורי

העיקר שנהנתם ! אני היתי בסוף דרומית לבננה בצלילה, יצאו כמה סרגוסים, גם מתחת למים חלש... שהים יעלה- בוס והרבה פלוטה, אשמח להפגש...
 

aegent1

New member
לא , ישנתי. לא יצאתי. האוטו לא זמין

אני לא צולל. אני רק דייג מקל ורורלים
 

dudik5

New member
כבר מזמן הבנתי שאני הולך לדוג

בחלק גדול מהמקרים - אין לזה קשר לדגים. דייג וים זה גם תרפייה עצמית וגם סוג של מדיטצייה בשבילי. השקט,הלילה,רחש הגלים,השמיים והכוכבים.... מי צריך יותר מזה ?
 
למעלה