דה רוק עושה רוק בוטום לטייקר ואנגל

אגב

דה רוק 100% לא מנצח בונג´נס אני לא חושב שיתנו לו לרשום עוד זכייה באליפות העולם ושיהיה לו 7 פעמים אלוף עולם ה-WWE לא יתן לו לעבור מהר את הוגאן ואוסטין שיש להם גם 6 פעמים אלוף עולם או שטייקר ישמור על החגורה או שאנגל ינצח אבל לדעתי אנדרטייקר שומר על החגורה ובעוד פחות מחודש נראה את אנדרטייקר הופך לפייס כדי שיהיה המיין באיבנט בסאמרסלאם היל נגד פייס
 

Double G 007

New member
חס ושלום

אני לא יכול לסבול עוד חודש עם אנדרטייקר. אנגל כאלוף יהיה רענון מצויין. אבל אני לא פוסל את האפשרות של דה רוק כאלוף.
 

Triple H

New member
דאבל ג´ אני לא מבין למה

אתה כל כך מתנגד שאנדרטייקר יהיה אלוף לדעתי הוא מעניין בתור אלוף טוב לא יותר מעניין מטריפל אייץ´, שHHH פשוט גדול בתור אלוף, אבל טייקר דווקא בסדר לא צפיתי לכאלה קרבות מטייקר על האליפות בראו וסמקדאון כמו קרב סולם קרב נגד אנגל שבעצם לא היה ברור מי ניצח. ושאול צודק לגבי רוק, הוא בקושי קיים את הפיוד בינו לבין טייקר ולא היה חודש מאז שהוא חזר לראו ולמלך הזירה ופתאום הוא בא משום מקום ולוקח אליפות, לא נראה לי. ולגבי אנגל יכול להיות שהוא יזכה אבל היל נגד היל בסאמר סלאם ? לא נראה לי, כך שיש שתי אפשרויות או טייקר מנצח או אנגל מנצח הייתי מאוד רוצה שטריפל אייץ´ יהיה אלוף (אולי אחרי סאמרסלאם).
 

dudedude

New member
הקרב שהוכרז במקור היה בין

רוק לאנדרטייקר, אח"כ אנגל נוסף לקרב. ההגיון אומר שאין סיבה פתאום לשנות את הקרב ולהוסיף את אנגל אם הוא לא הולך לנצח, אחרי הכל חייבת להיות סיבה למה הוא נוסף לקרב למרות שהוא לא היה בו בהתחלה. בגלל זה נראה לי שהכי הגיוני זה שאנגל ינצח ויזכה באליפות, ועד סאמר סלאם או שאנגל יהפוך לפייס, או שלסנר יהפוך לפייס, או שלסנר יפסיד איכשהו את את ה NUMBER 1 CONTENDDER למישהו כמו רוב ואן דאם. אבל מצד שני הגיון ו WWE זה שתי מילים נרדפות אז אי אפשר לדעת, יכול להיות שאני לא בכיוון לחלוטין.
 

Double G 007

New member
Triple H

צודק לגבי הקרבות אליפות בראו ובסמאקדאון, אבל שים לב, ראו, היה נגד ג´ף הארדי, שג´ף הארדי יכול להתאבק בקרב סולם עם עצמו, ועדיין לתת קרב טוב. סמאקדאון, אנגלץ לא צריך להוסיף מילים. עכשיו, תסתכל על קרב האליפות שלו נגד הוגאן. קרב איטי ומשעמם, הוגאן זה כבר לא זה מה שהוא ידע לתת בשנות ה 80 מבחינת מהירות, אנדרטייקר נותן קרבות איטיים, וזה יצר קרב גרוע, מאוד. למרות שגם כפי שנאמר בדיוידי של טריפל אייץ´, שהוא יכול לגרום למטאטא להראות טוב, אני מסכים עם זה, אבל הוא נכשל במשימה זאת בקינג אוף דה רינג, יצר קרב יותר גרוע מבג´אג´מנט דיי מול הוגאן. אני מקווה עכשיו, שרוק ואנגל יוכלו לסחוב אותו לקרב טוב ומעלה, כי נמאס לראות מיין איבנטים גרועים. כן, ונמאס לי לראות את אנדרטייקר אלוף. אני מעדיף בהרבה את רוק, אנגל, ג´ריקו, טריפל אייץ´, ברוק לסנר, אר וי די, ועוד רבים.
 

Triple H

New member
איזה שטויות דאבל ג´, שים לב

למה שאמרת בעצמך "קרב אליפות הוגן נגד טייקר היה קרב איטי ומשעמם הוגן היה איטי לא אותו דבר כמו בשנות ה 80, אנדרטייקר נותן קרבות איטיים וזה יצר את הקרב גרוע" כאילו אתה אומר שבקרב הוגן נגד אנדרטייקר, אנדרטייקר הוא האשם למרות שהוא היה מהיר מהוגן בהרבה ? אתה מדבר על "מלך הזירה" ? העם כל מלך הזירה היה מושלם ? כל מלך הזירה היה הפשלה אחת גדולה ל WWE אפילו הקרבות שנראו טוב בהתחלה נדפקו בסוף. תראה דאבל ג´ אני יכול להבין שאתה לא אוהב טייקר, כל אחד והמתאבק האהוב שלו, אבל אל תגיד סתם שטויות אנדרטייקר הוא האלוף הבלתי מעורער הטוב שהיה עד עכשיו החל מג´ריקו והוגן חוץ מטריפל אייץ´ כי סך הכל יש לנו 4 אלופים בלתי מעורערים שזאת אומרת שג´ריקו והוגן היו עלובים בתור אלופים הבלתי מעורערים ורק טריפל אייץ´ ואנדרטייקר היו הטובים.
 

Double G 007

New member
זה מה שאני מנסה להגיד

אנגל ודה רוק יכולים להיות אלופים הרבה יותר טובים מטייקר. ולדעתי טייקר "אשם" לא פחות מהוגאן בקרב הגרוע.
 

Triple H

New member
DUDEDUDE

עם ללכת לפי ההגיון שלך אבל קצת נשנה את הכיוון, אני מתכוון למה הוסיפו את אנגל לקרב. כולם יודעים שזה לא הגיוני שרוק יקח את האליפות כשהבן אדם לא השתתף בשום תוכנית מאז שהוא הגיע לראו לפני חודשלקהל כבר היה ברור מי ינצח במיין איבנט של ווינג´ס וככה זה לא יהיה מעניין לראות בכלל את אנדרטייקר מנצח בזמן שכולם יודעים מראש מי ינצח, אז WWE החליטה להוסיף אש למדורה זאת אומרת הכניסה את קורט אנגל לקרב כי ככה עכשיו לא יהיה ברור מי ינצח בקרב רוב הסיכויים שרוק לא יהיה המנצח וככה נשארים שתי אפשרויות או טייקר או אנגל.וזה מה שהכי הגיוני או טייקר או אנגל. ונראה לך שתוך שבוע שבועיים עד סאמר סלאם זה הגיוני להפוף פתאום לפייס ? תראה את אנדרטייקר כמה זמן לוקח לו להפוך לפייס. וברוק לסנר עד סאמר סלאם בטוח שלא יהיה פייס זה 100% ולסנר לא יפסיד לאף אחד את המתמודד מס´ 1 כי זה כבר סגור מראש, המקום שמור.
 

dudedude

New member
לא כל כך מדוייק

לאנדרטייקר לא לוקח זמן להפוך לפייס, זה פשוט ה WWE שמעכבים אותו, אם זה היה תלוי בקהל אנדרטייקר כבר פייס ממזמן. זה דווקא נראה לי הגיוני להפוך תוך שבועיים לפייס, הוגן עשה את זה, פלייר עשה את זה לאחרונה. אלה דוגמאות קיצוניות של אנשים שהפכו מהיל לפייס ללא שום הכנה בבת אחת, אבל זה לא המקרה כאן. גם לאנדרטייקר וגם לאנגל עשו הכנה להפוך לפייס, אצל אנדרטייקר עשו את זה עם לחיצת היד לג´ף ןעם סינה, אצל אנגל עשו את זה כשהוא רב עם טייקר וטייקר נחשב רע. לסנר יכול בקלות להפוך לפייס, כל מה שהוא צריך לעשות זה פעם אחת להתרגז על היימן ולתקוף אותו והוא פייס, זה לא כאילו הקהל מקבל אותו כהיל עכשיו. דרך אגב, יכול להיות מצב שאנגל ינצח וישאר היל, לסנר ישאר היל, אבל יוסיפו עוד מישהו לקרב בסאמרסלאם . מישהו הולך להפוך מהיל לפייס או להפך, נראה לי שזה יהיה אנגל כי אני לא רואה סיבה אחרת להוסיף אותו לקרב.
 
תגובה

הוגאן הפך לפייס תוך חודש ולא תוך שבועיים הוגאן הפך לפייס תוך חודש בגלל שרצו שהוא יהיה יחד עם דה רוק כצמד נגד ה-NWO לפני שדה רוק יעזוב את ה-WWE וילך לקולנוע ריק פלייר הפך לפייס כל כך מהר בגלל שהיה אמור להיות לו פיוד עם סטיב אוסטין שהוא היה ב-NWO ואחרי הסיפור עם סטיב אוסטין החליטו שהוא יחזור לפייס ויהיה נגד גוררו
 

dudedude

New member
חודש?

הוגן הפך לפייס בקרב שלו נגד דה רוק ברסלמניה, לפני זה לא היה סימן בכלל שהוא יהפוך לפייס ובטח שזה לא היה תוך חודש, זה היה תוך לילה אחד. זה לא משנה למה פלייר הפך לפייס, מה שמשנה זה שזה הוכחה שמתאבקים כן יכולים להפוך מהיל לפייס תוך תקופה מאד קצרה, אפילו עם זה בגלל נסיבות מיוחדות.
 

HBK

New member
רוק הוא המתאבק

הכי מגוחך ועלוב שראיתי, הוא מתאבק משעמם ורק בגלל שהוא יודע לצעוק טוב למיקרופון הוא ניהיה מיין איבנטר, אבל לא חסרים בWWE אנשים עם כריזמה ואני ממש מחקה ליום שיעיפו את הרוק מהWWE, אפילו המכת סיום שלו זה פשוט בושה מרפק תוך כדי ריצה..PEOPLE ELBOW עלקקק... הוא מתחרה עם הלג דרופ של הוגאן על המכת סיום הכי מגוכחת שיש
 

Double G 007

New member
תגובה

אכן מתאבק גרוע, אבל מבין הפרפורמרים הטובים ביותר, אם לא הכי טוב.
 

deathcaster

New member
הבהרה לגבי הרוק

ראשית רוק הוא לא בין טובי הפרפומרים אלא אכן הוא הטוב מביניהם שנית בתחילת הקריירה של רוקי בWWF היו לו קרבות מצויינים והוא היה אתלט טוב יש להבין כי גם שהגימיק משתנה גם סגנון ההאבקות משתנה בהתאם למשל : טייקר - בתור הקברן הוא היה מתאבק בעל מכלול של מהלכים צפויים איטיים מאוד אך ממקודים ומרשימים בתור האמריקן באד אס הוא מתאבק של BRAWL דהיינו מתאבק של קרבות רחוב / וברים מהיר יותר פחות ממוקד ולדעתי הרבה פחות מרשים והרי הדוגמה הלכה למעשה - הייתם מדמיינים את ה"קברן" פותח בסדרת האגרופים המהירים לראש ולבטן שאני קורא להם אגרופי הPAPAPAPA בגלל הרעש שהאמריקן באד אס משמיע כאשר הוא מיישם אותם הבנתם ?
 
נכון, שרוק היה כחול הוא היה קופץ...

הרבה פעמים מהחבלים ועושה תרגילים הרבה יותר יפים ממה שהוא עושה עכשיו
 

Triple H

New member
לא לא לא

רוק הוא לא הטוב מבינהם הוא בין הטובים אבל לא הטוב. עם אתה רוצה לקרוא למישהו הטוב ביותר אז זהו הוגן, אבל לא רוק, רוק בין הטובים בין שון מייקלס בין אנגל בין טייקר בין אוסטין בין טריפל אייץ´ בין ריק פלייר אבל הפרפורמר הכי טוב הוא הוגן.
 

hirshfe

New member
אם כל הכבוד

אני נאלץ להסכים עם זוהר דה רוק כמה שהוא מתאבק רע, הוא כנראה הגדול מכולם במיקרופון. אבל, רק זמנים יגידו. בכל מקרה, בדבר אחד נראה כמעט ודאיי שהוא ינצח את הוגן. קריריה קולנעית
 

dudedude

New member
לא משנה כמה הרוק יתאמץ

הוא לעולם לא יעשה סרט טוב כמו "אומנת עם שרירים" :)
 

ohadp3

New member
לTriple H

לדעתי, תאמת, הוגן משעמם, אני מעדיף על כולם את שון מייקלס, תמיד הוא גיוון, תמיד היה לו דברים חדשים, תמיד עשה קטעים מצחיקים כשהוא היה בדי אקס, וכו´
 
למעלה