דברים שמחים...

נעמי 1

New member
דברים שמחים...

בעבר, כתבתי כאן על המשפחה שלי... האוהבת והתומכת. כמידי שבת אחותי והאחיינים שלי... עושים סיבוב משפחתי... אצל אימא שלי... שגרה בבית אבות... ואצלי. היום, אחותי הגיעה לבד... והביאה לי מתנה כספית... סכום מכובד... היוזמה הייתה של בעלה (גיסי) ככה מכל הלב. אני מודה, שההיתי נבוכה... כי אף פעם אני לא מבקשת... הרי לכל אחד יש את הבית, הילדים, והצרכים שלו. זה מחמם את הלב... וגם חונק את הגרון. והדבר השני... הייתה לי בעיה במחשב שלא הצלחתי להתגבר עליה... טלפון אחד לאחיין השני שלי... (הבן של אחי)... שהגיע ופתר לי את הבעיה... ועכשיו... אני מאושרת... כי לא יכולתי להמשיך לעבוד... זה תקע אותי. אז זהו... זאת המשפחה ... שכייף שהיא שלי... ושאף אחד לא יחסר לי. נעמי
 

י פ ע ת

New member
שמחה בשבילך נעמי ....

אין כמו משפחה שקשובה לצרכים שלך וקשר הדם מוכיח את עצמו ברגע האמת! גמני מחוברת למשפחה ושמחה שכולנו מגובשים, הראשונים לעזור כשצריך והכי חשוב ומתגוררים יחסית קרוב אחד לשני...אני מאד נהנת מהיתרון הזה! חג שמח נעמי
 

קרמבובת

New member
דברים משמחים....מאד ../images/Emo8.gif

חברים הגיעו בבוקר והביאו איתם שני בקבוקי מרלו
באמת חג שמח...חחחח קרמבו
 
../images/Emo24.gif נעמי

האמת.... אין כמו משפחה אוהבת ותומכת, ושמחה בשבילך שהמחשב שלך תקין, ואת איתנו. מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
 
יחי הקשרים המשפחתיים ../images/Emo45.gif

כנראה שגם קרובייך אוהבים אותנו...... והם מכירים אותך היטב ויודעים כמה המחשב (התקשורת) חשובה לך.
 

giulietta

New member
נעמי לי ../images/Emo20.gif , אומרים:

"דם סמיך ממים", אבל אני חושבת שזה לא תמיד נכון. לפעמים "טוב שכן טוב מאח רחוק" קצת יותר מדויק... אצלך, זה בטח לא קשור, משפחה או לא...זה בטח בגלל שהם פשוט אוהבים אותך. ולאהבה, כידוע, אין גבולות ואין מכשולים. מועדים לשמחה. ג´ול
 
למעלה