דברים שמחים...
בעבר, כתבתי כאן על המשפחה שלי... האוהבת והתומכת. כמידי שבת אחותי והאחיינים שלי... עושים סיבוב משפחתי... אצל אימא שלי... שגרה בבית אבות... ואצלי. היום, אחותי הגיעה לבד... והביאה לי מתנה כספית... סכום מכובד... היוזמה הייתה של בעלה (גיסי) ככה מכל הלב. אני מודה, שההיתי נבוכה... כי אף פעם אני לא מבקשת... הרי לכל אחד יש את הבית, הילדים, והצרכים שלו. זה מחמם את הלב... וגם חונק את הגרון. והדבר השני... הייתה לי בעיה במחשב שלא הצלחתי להתגבר עליה... טלפון אחד לאחיין השני שלי... (הבן של אחי)... שהגיע ופתר לי את הבעיה... ועכשיו... אני מאושרת... כי לא יכולתי להמשיך לעבוד... זה תקע אותי. אז זהו... זאת המשפחה ... שכייף שהיא שלי... ושאף אחד לא יחסר לי. נעמי
בעבר, כתבתי כאן על המשפחה שלי... האוהבת והתומכת. כמידי שבת אחותי והאחיינים שלי... עושים סיבוב משפחתי... אצל אימא שלי... שגרה בבית אבות... ואצלי. היום, אחותי הגיעה לבד... והביאה לי מתנה כספית... סכום מכובד... היוזמה הייתה של בעלה (גיסי) ככה מכל הלב. אני מודה, שההיתי נבוכה... כי אף פעם אני לא מבקשת... הרי לכל אחד יש את הבית, הילדים, והצרכים שלו. זה מחמם את הלב... וגם חונק את הגרון. והדבר השני... הייתה לי בעיה במחשב שלא הצלחתי להתגבר עליה... טלפון אחד לאחיין השני שלי... (הבן של אחי)... שהגיע ופתר לי את הבעיה... ועכשיו... אני מאושרת... כי לא יכולתי להמשיך לעבוד... זה תקע אותי. אז זהו... זאת המשפחה ... שכייף שהיא שלי... ושאף אחד לא יחסר לי. נעמי