ה-ח-ר-א!(חוזר)
New member
דברים טיפשיים
לא בא לי לכתוב הודעה אבל אני אכריח את עצמי כדי שיהיה לכם למה לסגוד הערב(האודי טי.טי שלי במוסך אז אין לי למה לסגוד). בקיצור החיים קלים ושגרתיים בצורה הבועתית הרגילה. מצאתי ``עבודה``, יש לי ``סמינר`` של שמונה ימים שאני כרגע ביום השמיני שלו .כל יום אני קם בשעות מטורפות ביותר (סביב ה-7 בבוקר) שעות שמאז שהפסקתי ללמוד נהיגה לפני שנה, אני פוגש רק מהצד השני של הסקאלה, כשאני חוזר מערב בעיר המטונפת ההיא. לא רק שהם משלמים לי על ה``סמינר``, הם משלמים לי 1600 שקל. אתם מבינים, הם משלמים לי כדי לבוא, לשבת ולהקשיב לאיזה נתנייתי לשעבר מדבר על קולנוע, על ערסים, על החיים, על בדיחות שואה ובין לבין שוטפים לנו את המוח בתכנים סמי-קומוניסטים- ``אהוב את עבודתך``, ``כל מכירה היא מכירה טובה`` והאהוב עליי-``פלאפון נקסט , תמיד מחובר``. אתם לא יודעים איזה אושר זה לכתוב את ההודעה הזו, אני מורעל פלאפון. אני מהאנשים האלו שמתקשרים לאבא שלכם בעבודה ומציעים\משכנעים\כופים\מראים את היתרונות של פלאפון ולמה ההורים שלכם צריכים לעזוב במהירות את המתחרים,ליפול על קרסולנו המלוכלכים, ולמצוץ את בהונות רגלנו על שנעתרנו והתקשרנו להם את ``החבילה המשתלמת ביותר, שמשתלמת להם בתור הלקוחות העסקיים הטובים ביותר שלנו``. למרות שהם בכלל מרוצים באורנג`. כל יתרון טכנולוגי, כל פיסת היסטוריה סלולארית, כל פרסומת , כל בדיחה, כל שביב מידע שאי פעם היה קשור לתקשורת סלולארית ובמיוחד לפלאפון. ה-כ-ל אני יודע. TDMA, GSM,CDMA,NAMPS.מושגים שנשמעים מוכרים ומדגדגים איזה משהו שם בזיכרון שלנו, את כל זה אני יודע. למה? אין לי מושג. כנראה שסוכן מכירות שכמותי זקוק לכל פיסת מידע שכזו כדי להציע הצעות כה רבות, אשר יסחפו את האדמה שמתחת ללקוחות ויגררו אותם לחברה המתקדמת ביותר בשוק. 25 שקל לסמינר, 19 לשעה בעבודה עצמה פלוס בונוסים(בטובים מגיעים כמעט ל-30). מישהו אמר עליי היום: ``יש לו את ההתלהבות האמיתית של ילד כאשר הוא מדבר על המוצר`` ערן שכבר לא משתמש במילה זול כי - ``זול מילה זולה`` ת הוא פשוט חושב מעכשיו שדברים פשוט משתלמים כלכלית. ערן, סוכן מכירות בהתהוות.
לא בא לי לכתוב הודעה אבל אני אכריח את עצמי כדי שיהיה לכם למה לסגוד הערב(האודי טי.טי שלי במוסך אז אין לי למה לסגוד). בקיצור החיים קלים ושגרתיים בצורה הבועתית הרגילה. מצאתי ``עבודה``, יש לי ``סמינר`` של שמונה ימים שאני כרגע ביום השמיני שלו .כל יום אני קם בשעות מטורפות ביותר (סביב ה-7 בבוקר) שעות שמאז שהפסקתי ללמוד נהיגה לפני שנה, אני פוגש רק מהצד השני של הסקאלה, כשאני חוזר מערב בעיר המטונפת ההיא. לא רק שהם משלמים לי על ה``סמינר``, הם משלמים לי 1600 שקל. אתם מבינים, הם משלמים לי כדי לבוא, לשבת ולהקשיב לאיזה נתנייתי לשעבר מדבר על קולנוע, על ערסים, על החיים, על בדיחות שואה ובין לבין שוטפים לנו את המוח בתכנים סמי-קומוניסטים- ``אהוב את עבודתך``, ``כל מכירה היא מכירה טובה`` והאהוב עליי-``פלאפון נקסט , תמיד מחובר``. אתם לא יודעים איזה אושר זה לכתוב את ההודעה הזו, אני מורעל פלאפון. אני מהאנשים האלו שמתקשרים לאבא שלכם בעבודה ומציעים\משכנעים\כופים\מראים את היתרונות של פלאפון ולמה ההורים שלכם צריכים לעזוב במהירות את המתחרים,ליפול על קרסולנו המלוכלכים, ולמצוץ את בהונות רגלנו על שנעתרנו והתקשרנו להם את ``החבילה המשתלמת ביותר, שמשתלמת להם בתור הלקוחות העסקיים הטובים ביותר שלנו``. למרות שהם בכלל מרוצים באורנג`. כל יתרון טכנולוגי, כל פיסת היסטוריה סלולארית, כל פרסומת , כל בדיחה, כל שביב מידע שאי פעם היה קשור לתקשורת סלולארית ובמיוחד לפלאפון. ה-כ-ל אני יודע. TDMA, GSM,CDMA,NAMPS.מושגים שנשמעים מוכרים ומדגדגים איזה משהו שם בזיכרון שלנו, את כל זה אני יודע. למה? אין לי מושג. כנראה שסוכן מכירות שכמותי זקוק לכל פיסת מידע שכזו כדי להציע הצעות כה רבות, אשר יסחפו את האדמה שמתחת ללקוחות ויגררו אותם לחברה המתקדמת ביותר בשוק. 25 שקל לסמינר, 19 לשעה בעבודה עצמה פלוס בונוסים(בטובים מגיעים כמעט ל-30). מישהו אמר עליי היום: ``יש לו את ההתלהבות האמיתית של ילד כאשר הוא מדבר על המוצר`` ערן שכבר לא משתמש במילה זול כי - ``זול מילה זולה`` ת הוא פשוט חושב מעכשיו שדברים פשוט משתלמים כלכלית. ערן, סוכן מכירות בהתהוות.