נכון דרמבוי, זה בדיוק מה שאמרתי.
מ מובטל עם פיאסטה New member 29/4/04 #13 נו נו נו..... מי העתיק מוואלה? כנסו לפורום אלכוהול בוואלה ותודהמו לנוכח השערוריה